Sonja en Ray uit purmerend

Wij hebben voor de tweede keer gekozen voor wandgrimeurs. En wederom zeer tevreden. Het contact met Sven is uiterst fijn. Geen nonsens, duidelijkheid en altijd dezelfde persoon. Wij hadden dit keer... Wij hebben voor de tweede keer gekozen voor wandgrimeurs. En wederom zeer tevreden. Het contact met Sven is uiterst fijn. Geen nonsens, duidelijkheid en altijd dezelfde persoon. Wij hadden dit keer Roy en Thomas over de vloer. 2 fijne heren. En weten wat ze doen, en eventuele duidelijk uitleg. Het eind resultaat is ook weer mooi strak afgeleverd. Wij raden iedereen wandgrimeurs aan!!
Groetjes Sonja en Raymond

R. de Jong

Vanaf het 1e contact met Sven tot aan de oplevering: geweldig!
Zeer prettige communicatie en uitstekend vakwerk, Wandgrimeurs kan ik iedereen aanraden.

Temel en Sandy

Vanaf het begin zeer fijne communicatie. We werden tijdens de werkzaamheden door de medewerkers goed op de hoogte gehouden. Eindresultaat: een super strak sneeuwwit nieuwbouwhuis. Aanrader!

Casper

Wandgrimeurs.nl heeft onze volledige woning voorzien van dunpleister en gespoten met latex. In de voorbereiding en afwikkeling erg blij over het contact dat ik heb gehad met Sven. Sven is... Wandgrimeurs.nl heeft onze volledige woning voorzien van dunpleister en gespoten met latex. In de voorbereiding en afwikkeling erg blij over het contact dat ik heb gehad met Sven. Sven is professioneel, informatief, geeft snel antwoord op vragen en denk mee in de planning. In de uitwerk heeft het team onder leiding van Kevin kwaliteit geleverd, maar ook volledig ontzorgd tijdens een voor ons enorm drukke periode.
Een aantal (kleine) openstaande punten zijn snel, goed, en zonder discussie opgelost.

Blij dat we met deze partij in zee zijn gegaan!

Fam. Read

Kwaliteit, prettige communicatie, meedenked en flexibel. Dat zijn wat ons betreft steekworden die horen bij Wandgrimeurs.
Bij het eerste contact met Sven meteen al een goed gevoel over de...
Bij het eerste contact met Sven meteen al een goed gevoel over de Wandgrimeurs.
De oplevering van onze woning was meerdere keren vertraagd waardoor de planning meermaals aangepast moest worden, maar Sven dacht goed mee en was heel flexibel.
Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden werd goed gecommuniceerd door het wandgrimeurs team, en we zijn goed geadviseerd aan het eind van de oplevering over hoe om te gaan met de muur en vonden het heel erg fijn dat een emmer verf voor ons is achter gelaten. Heel erg blij met het team, en zouden ze aan iedereen adviseren die mooie witte muren wilt!

Fam. Read

Paolo

Zeer professioneel team. Prettige communicatie en echte kwaliteit levering.

Rob Bonekamp

Komen hun beloftes na, kwaliteit van het werk is uitstekend. Medewerkers uiterst vriendelijk en beleefd en bereid om mee te denken.

Rianne & Laurens

Hele fijne mensen die echt fantastisch werk afleveren. Oog voor detail in zowel de service als werkzaamheden.

Nigel

Top prestatie! Strak, wit en vriendelijke klantenservice! Complimenten aan Sven voor de begeleiding en informatie!

Edoardo

Excellent quality and great experience