Sjoerd en Anneke

Wij zijn heel tevreden over wandgrimeurs.nl . Duidelijke en heldere communicatie en het project werd vakkundig aangepakt. Er werd netjes gewerkt, men hield zich aan de planning. Ook duidelijke... Wij zijn heel tevreden over wandgrimeurs.nl . Duidelijke en heldere communicatie en het project werd vakkundig aangepakt. Er werd netjes gewerkt, men hield zich aan de planning. Ook duidelijke uitleg op de bouw.
Het werd allemaal netjes achtergelaten en een heel mooi en strak eindresultaat in een relatief korte tijd. Wij kunnen dit bedrijf echt aanbevelen.

Witjes

Fijn contact met Sven gehad, degene die het werk hebben geklaard waren vriendelijk en professioneel en het is heel mooi geworden wij zijn super tevreden.

Margreet Jansen

Wij hebben onze nieuwbouwwoning eerder deze maand laten doen door Wandgrimeurs en het ziet er heel strak en wit uit. Duidelijke communicatie, harde werkers en een fijn team. Echt een echte aanrader!

Robin

Prettig contact en onze muren zijn perfect opgeleverd

N. Helderop

Flexibel met plannen, duidelijke website, heldere communicatie en een aardig team dat ook nog geweldig werk heeft afgeleverd. Wij zijn supertevreden!

Sander

Een super ervaring met Wandgrimeurs.nl. Heb vanaf het eerste contact heel fijn contact gehad waarbij alles duidelijk en zonder poespas werd uitgelegd. Het afgeleverde werk is super netjes, super... Een super ervaring met Wandgrimeurs.nl. Heb vanaf het eerste contact heel fijn contact gehad waarbij alles duidelijk en zonder poespas werd uitgelegd. Het afgeleverde werk is super netjes, super glad, en oogverblindend wit. Gevonden puntjes achteraf zijn netjes en zorgvuldig opgelost. Ze hebben eveneens mij nog uit de brand geholpen door de deur van de woning te openen voor leveringen van derden. Dat laatste had ik niet verwacht. Een welverdiende pluim is op zijn plaats.

H. Koppelaar

Fijne communicatie, duidelijk, betrouwbaar en vakbekwaam.

Sander van Rijn

Wandgrimeurs heeft ons hele nieuwbouwhuis gepleisterd/gestuct en geverfd en zijn hier zeer tevreden over. Ze zijn prettig in de communicatie en goed in hun werk. Dit voor een nette prijs. Sven neemt... Wandgrimeurs heeft ons hele nieuwbouwhuis gepleisterd/gestuct en geverfd en zijn hier zeer tevreden over. Ze zijn prettig in de communicatie en goed in hun werk. Dit voor een nette prijs. Sven neemt de tijd voor je bij de intake en evaluatie. Het is bovendien een bedrijf wat wil leren en staat open voor feedback. Ik zou Wandgrimeurs zeker aanraden.

Bas

Het is altijd ergens lastig om je huis te laten stucen door een partij die online aanwezig is. De wandgrimeurs hadden goede aanbevelingen, dus wij hebben de stap toch gewaagd. En ik kan niet anders... Het is altijd ergens lastig om je huis te laten stucen door een partij die online aanwezig is. De wandgrimeurs hadden goede aanbevelingen, dus wij hebben de stap toch gewaagd. En ik kan niet anders zeggen dat de Wandgrimeurs hun feedback waar maken. De communicatie is zeer goed op verschillende momenten in het proces. Dat gaf veel vertrouwen.

Sven is als aanspreekpunt zeer transparant en signaleert vooraf mogelijke problemen of knelpunten, zodat op het moment dat de klus gedaan moet worden e.e.a. echt duidelijk is.

De mannen die de klus hebben geklaard zijn ze zeer vriendelijk, werken zeer netjes en hebben de woning keurig achtergelaten.

Wij hadden één probleem met Fermacell platen, maar daar wordt open en transparant terugkoppeling op gegeven.

Ik kan niet anders zijn dan vol lof. Het werk mega strak. Dank

Gijs van Schie

Professioneel, vakkundig met een uitermate hoge kwaliteit. Luisteren naar de wensen van de klant. Werken zeer netjes.