Yvette

Hele fijne ervaring. We kregen de sleutel van ons huis en de volgende dag gingen de heren aan het werk. Ze dachten met ons mee, gaven handige tips en zijn zeer makkelijk telefonisch bereikbaar. De... Hele fijne ervaring. We kregen de sleutel van ons huis en de volgende dag gingen de heren aan het werk. Ze dachten met ons mee, gaven handige tips en zijn zeer makkelijk telefonisch bereikbaar. De offerte kregen we snel binnen en is scherp geprijsd. Het resultaat is boven verwachting. Heel erg tevreden! Een enorm pluspunt is dat wanneer ze klaar zijn de muren daadwerkelijk glad en wit zijn. Bedankt!

Tjeerd

Goed bedrijf; nette professionele jongens. Het huis is strak gepleisterd en gespoten binnen de afgesproken tijd. De oplevering van onze nieuwbouwwoning werd een paar keer uitgesteld, maar de... Goed bedrijf; nette professionele jongens. Het huis is strak gepleisterd en gespoten binnen de afgesproken tijd. De oplevering van onze nieuwbouwwoning werd een paar keer uitgesteld, maar de planning van wandgrimeurs was gelukkig flexibel. Top!

Raymond de Bruijn

Wij hebben onze hele huis laten stucen en spuiten door Wandgrimeurs. Wij zijn uiterst tevreden over het contact vanaf het begin tot eind, de professionele aanpak van de mensen op locatie en het... Wij hebben onze hele huis laten stucen en spuiten door Wandgrimeurs. Wij zijn uiterst tevreden over het contact vanaf het begin tot eind, de professionele aanpak van de mensen op locatie en het mooie werk wat zij geleverd hebben. Wij kunnen dit dan ook aan andere mogelijk geïnteresseerden prima aanbevelen. Raymond en Mirjam de Bruijn.

Paco

Na lang gezocht te hebben naar een betrouwbare partij terecht gekomen bij de wandgrimeurs. Communicatie met Sven vooraf was heel prettig. Ons nieuwbouw huis hadden we zelf flink verbouwd, er zijn... Na lang gezocht te hebben naar een betrouwbare partij terecht gekomen bij de wandgrimeurs. Communicatie met Sven vooraf was heel prettig. Ons nieuwbouw huis hadden we zelf flink verbouwd, er zijn heel wat gipsplaten in gegaan. Het was een flinke klus maar voor Roy en Thomas geen probleem. Bijzonderheden van ons huis werden door Roy opgemerkt, met ons besproken en getackeld. Ook de mannen die in een later stadium aanwezig waren en de afronding door Kevin waren erg prettig. We hadden een strakke planning net nog voor de bouwvak en hebben met deze partij helemaal geen stress gehad, ontzettend betrouwbaar. Echt een top team, fijne mensen om om je heen te hebben en zeer aan te raden met hen in zee te gaan.

Rick

Bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Duidelijke communicatie, begonnen precies op de afgesproken datum en tijd aan de klus. Ons huis werd eerder opgeleverd dan verwacht, erg fijn dat... Bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Duidelijke communicatie, begonnen precies op de afgesproken datum en tijd aan de klus. Ons huis werd eerder opgeleverd dan verwacht, erg fijn dat Wandgrimeurs dit ook kon aanpassen in hun agenda. Ook tijdens het werk duidelijke communicatie en snel antwoord op vragen.

Het eindresultaat mag er zijn, het huis is supernetjes opgeleverd en ziet er perfect Glad&Wit uit.

Friesland

In Friesland zijn bijna geen stucadoors die tijd hebben je te helpen. Ik vond na veel moeite iemand die stucadoor was niet wetende wat goed stucwerk zou moeten inhouden. Na een hele nare ervaring... In Friesland zijn bijna geen stucadoors die tijd hebben je te helpen. Ik vond na veel moeite iemand die stucadoor was niet wetende wat goed stucwerk zou moeten inhouden. Na een hele nare ervaring met deze zogenaamde "stucadoor" die de klus wel "even" "profesioneel" zou klaren, kwam ik bedrogen uit. Muren die er verschrikkelijk uitzagen. Hij beweerde dat hij dat later wel even recht zou trekken. Toch bekroop mij een naar onderbuik gevoel die later werkelijkheid werd. Een grote nachtmerrie werd het! deze charmante oplichter uit Joure die geloofd in zijn eigen prutswerk. Mijn huis was een grote bende!, meubels en muren waren beschadigd met stucwerk, mijn tuin lag vol met zooi en de zogenaamde stucadoor was gevlogen! Bedrijven in Friesland hadden geen tijd en of zeiden we beginnen er niet eens aan dit weer recht te zetten meneer, sterkte ermee! Toen de oplichter het te heet onder de voeten werd vertrok hij halve wege met een smoes dat hij geblesseerd was en nog wel terug zou komen. Iedere week kwam er een afmelding de zoveelste smoes. Na 2 maanden kwam hij dus niet meer terug. En daar zit je dan inmiddels honderden euros lichter en alle muren en plafond verknalt, met 2 maanden achterstand! in de onafgemaakte rotzooi van een super amateur waarvan je achteraf had gehoopt dat hij never nooit was gestart als je dit van te voren had geweten!

Na deze schokkende ervaring vond ik Wandgrimeurs op marktplaats niet wetende hoe dit bedrijf zou zijn besloot ik na eerst goed overleg over de telefoon en zeer professionele voorbereiding de stap te zetten. Het voelde goed hoe men hier professioneel mee omging en vooral meedacht en mijn vertrouwen weer wat terug gaf in de mens. Volendam stond keurig netjes 7.00 uur op de stoep helemaal in Friesland! Alles ging volgens afspraak en als er wat was gewoon vragen met de helpdesk telefoon pakken en gewoon even bellen ging alles in een snelvaart. De mannen van Wandgrimeurs waren zeer empathisch en behulpzaam en wisten van de amateurische praatjes maker af. Met 2 man sterk hebben zij ALLES in 2 dagen letterlijk weer recht getrokken. FANTASTISCH! na deze Geweldige ervaring heb ik besloten Wandgrimeurs voor een tweede keer te vragen de klus af te maken en het hele huis dezelfde wanden en plafond wit te spuiten. Ook dit gebeurde in 2 dagen door 2 man. Roy nam hierin het voortouw die kende ik immers al van de eerste keer stuccen en was fijn dat hij er ook voor de 2de keer weer bij was in het nieuwe proces muren spuiten. Wandgrimeurs is betrouwbaar, serieus en professioneel. Zij werken keurig netjes zowel in de voorbereiding als het eind stadium ( netjes de boel achterlaten) en nazorg. Zij hebben mijn uit de brand geholpen en draaien niet hun hand om deze lastige klus te klaren. Kortom professionele vaklui die met je meedenken en keihard werken waar ze voor staan. Ze hebben mij erg geholpen en ik ben blij dat ik ze heb gevonden. Voor herhaling vatbaar! Aanrader!

Marjorie Koning

Zeer fijne afstemming met Sven. De stukadoor hebben mooi werk geleverd. Goede communicatie en ze zijn zuinig in de onderhoud. De rollen koeken waren niet eens op! Bedankt jongens!

Eric

Zeer professioneel bedrijf die echt luistert naar de klant. Zeer vriendelijk mensen, die ook tijd nemen voor een eindronde. Alles word netjes opgeruimd en mee genomen.

Tim

Vanaf het eerste moment erg fijn contact met Sven gehad inzake het laten stucen van onze nieuwbouwwoning. Sven heeft een eerlijk verhaal over de mogelijkheden en denkt pro-actief mee om tot het... Vanaf het eerste moment erg fijn contact met Sven gehad inzake het laten stucen van onze nieuwbouwwoning. Sven heeft een eerlijk verhaal over de mogelijkheden en denkt pro-actief mee om tot het beste eindresultaat te komen. En niet geheel onbelangrijk: afspraak is afspraak bij Wandgrimeurs.

De daadwerkelijke werkzaamheden worden ook op een hele kundige maar bovendien snelle manier uitgevoerd. Ik had nooit verwacht dat Wandgrimeurs alle wanden (ruim 300 m2) + plafonds (ruim 100 m2) + schuine zolderplaten (zo'n 50 m2) binnen 1 werkweek zouden kunnen afronden. Op maandagochtend om 6 uur 's ochtends de sleutel overhandigd en op vrijdagmiddag stapte we een (letterlijk) strak & stralend wit huis binnen. Inmiddels hebben we dan ook al vele complimenten mogen ontvangen over het afgeleverde stucwerk.

Verder goed om te weten dat ook de service na oplevering fantastisch is en Sven en zijn team gewoon bereikbaar blijven voor vragen en opmerkingen.

Als je een stucadoor zoekt, kies gewoon voor Wandgrimeurs!

Simon

Erg tevreden. Alles snel geregeld, club van verfspuiters kwamen hun afspraken goed na en waren bovendien erg aardig.