Shanice

Een verassingspakket besteld, maar ik vond de inhoud een beetje tegenvallen (er zaten 3 dezelfde soort producten in). Verder vind ik het een leuke webshop met leuke producten

Mooie producten

Ik vind het heel leuk dat je bestelling persoonlijk wordt gemaakt door je veel plezier te wensen met je aankoop en je naam erbij! Ook de producten die aangeboden worden zijn heel leuk! Helaas kun je... Ik vind het heel leuk dat je bestelling persoonlijk wordt gemaakt door je veel plezier te wensen met je aankoop en je naam erbij! Ook de producten die aangeboden worden zijn heel leuk! Helaas kun je op de site weinig/moeilijk iets vinden over leveringstijd, je bestelling of contact.

Erg mooie ketting en snelle levering

Top , super blij met de ketting

De persoonlijke aandacht die wandergarden aan klanten geeft is fijn, ik zou hier weer kopen

Maud Kelleners

Super snelle levering, product precies zoals op de foto en ik vond het heeeel erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat! Top service!!

Top. Dubbele bestelling mocht ik zelfs houden!

Fiona

Enige minpuntje vind ik dat je op de foto’s de grote van sommige ketting hangers niet goed kan inschatten, maar ik ben erg blij met mijn ketting en de grote van de hanger. Het is een leuk bedrijf en... Enige minpuntje vind ik dat je op de foto’s de grote van sommige ketting hangers niet goed kan inschatten, maar ik ben erg blij met mijn ketting en de grote van de hanger. Het is een leuk bedrijf en de persoonlijke touch (een handgeschreven kaartje) is ook erg leuk. Geeft mij het gevoel dat de verstuurders een liefde voor hun bedrijf/vak hebben. Ik bestel volgende keer weer hier! Mooie producten ook!!