8.2/10
8.2/10

Top. Dubbele bestelling mocht ik zelfs houden!

Fiona

Enige minpuntje vind ik dat je op de foto’s de grote van sommige ketting hangers niet goed kan inschatten, maar ik ben erg blij met mijn ketting en de grote van de hanger. Het is een leuk bedrijf en... Enige minpuntje vind ik dat je op de foto’s de grote van sommige ketting hangers niet goed kan inschatten, maar ik ben erg blij met mijn ketting en de grote van de hanger. Het is een leuk bedrijf en de persoonlijke touch (een handgeschreven kaartje) is ook erg leuk. Geeft mij het gevoel dat de verstuurders een liefde voor hun bedrijf/vak hebben. Ik bestel volgende keer weer hier! Mooie producten ook!!

Bonita

Top bedrijf, mooi product en het kaartje bij de bestelling maakt het extra persoonlijk.

Goed en snel geleverd!

Wendy

Het handgeschreven briefje bij mijn bestelling maakte het extra leuk om het pakketje te ontvangen!

Y Liu

Quick responding, and one thing needs to be improved is, when customers miss one street number, he will not be noticed at all, not even a email informing about this, which results in customers get... Quick responding, and one thing needs to be improved is, when customers miss one street number, he will not be noticed at all, not even a email informing about this, which results in customers get nothing at all and misunderstanding.

Prima kwaliteit product met zeer snelle levering en prettige website

Overzichtelijke site, snelle levering.