8.2/10
8.2/10

Super mooie producten

Marise

Het is een zeer leuk, hip, servicegericht bedrijf. Leuke producten dit op een basic manier heel hip uitpakken. Eenmaal iets bestel kreeg ik geen bevestiging van bestellen. Ik kreeg in de avond zelfs... Het is een zeer leuk, hip, servicegericht bedrijf. Leuke producten dit op een basic manier heel hip uitpakken. Eenmaal iets bestel kreeg ik geen bevestiging van bestellen. Ik kreeg in de avond zelfs een berichtje dat mijn producten nog in mijn winkelwagen zaten, terwijl wel al betaald te hebben. Na contact te hebben opgenomen kreeg ik, in het weekend weliswaar, heel snel reactie. Dit waardeerde ik heel erg. Op dat moment kreeg ik ook een bevestiging dat mijn order wel was doorgekomen. In het begin was ik daarom enigszins verbaasd, maar uiteindelijk krijgt het zeker wel 5 sterren :-)

Sam Henckens

Zeer aangenaam om bij jullie te bestellen, heel erg bedankt voor de vriendelijke en aangename service

Producten erg leuk & goed. Informatie mist op de website (of anders slecht te vinden) over materiaal van producten. Langzame response / geen enkele follow-up via mail. Geen beloftes maken als je ze... Producten erg leuk & goed. Informatie mist op de website (of anders slecht te vinden) over materiaal van producten. Langzame response / geen enkele follow-up via mail. Geen beloftes maken als je ze niet bent van plan na te komen. Dan kan je beter vanaf het begin al Nee zeggen

Pakket is snel geleverd en met een leuk kaartje erbij. Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit.

In de ontvangstbevestiging staat niet binnen hoeveel tijd de order gepost wordt. Wellicht een tip om dit wel te doen, want de bestelling is zeer snel ontvangen. Reactiesnelheid en after sales niet... In de ontvangstbevestiging staat niet binnen hoeveel tijd de order gepost wordt. Wellicht een tip om dit wel te doen, want de bestelling is zeer snel ontvangen. Reactiesnelheid en after sales niet van toepassing

Floor

Ik vond het gewoon super! Onwijs leuke pagina met hele leuke sieraden voor een mooie prijs. De armbandjes werden heel netjes ingepakt en er zat zelfs een persoonlijke boodschap bij. Kortom: prefect

Leuk persoonlijk verpakt en snelle levering

Yvonne

Goede kwaliteit van het armbandje. Bij de levering zat ook een leuk persoonlijk briefje