8.2/10
8.2/10

Super leuke verpakking en super met dat kaartje bedankt voor je bestelling! ?

Madelon

Super goed bedrijf, er zat een klein gaatje in de envelop waar het puntje van het kettinkje doorheen stak maar daar kunnen jullie ook niks aan doen. Jullie hebben ontzettend mooie spullen, love it!... Super goed bedrijf, er zat een klein gaatje in de envelop waar het puntje van het kettinkje doorheen stak maar daar kunnen jullie ook niks aan doen. Jullie hebben ontzettend mooie spullen, love it! Bedankt voor de goede service!

Anne Nederhoff

Heel goed en hele snelle levering! Erg tevreden.

Superfijne ervaring. Ik had zelf een fout gemaakt met het opgeven van de postcode. Na melding hiervan kreeg ik bijna direct een nieuwe ketting opgestuurd. Het gevolg was dat ik er uiteindelijk 2... Superfijne ervaring. Ik had zelf een fout gemaakt met het opgeven van de postcode. Na melding hiervan kreeg ik bijna direct een nieuwe ketting opgestuurd. Het gevolg was dat ik er uiteindelijk 2 heb, omdat de eerste bestelling uiteindelijk toch ook bij mij bezorgd is. Deze heb ik teruggestuurd.

Visser

Snel en netjes geleverd met een persoonlijk bedankje!

Manon spaan

Ik vond het product alleen tegenvallen.
Toen ik he kreeg vond ik het anders dan op de foto.. Ik heb het nog nooit gedragen helaas.

J. Hids

Zeer fijne website om te bestellen. Snelle levering, goed product die leuk en heel persoonlijk verstuurd word.

Zeer tevreden. Echt een cadeautje om te ontvangen

Super tof dat er een handgeschreven berichtje bij zat. Dit maakt de bestelling extra persoonlijk. Word je blij van :)

Linda

Snelle levering en leuke die persoonlijke note erbij

Super snel mijn bestelling gekregen en ook nog eens leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje, wat wil een vrouw nog meer :)