8.2/10
8.2/10

Snelle levering van fijne juweeltjes. De dochter is er super blij mee!

Cj

Leuk ketting ,je krijgt alleen de hanger er niet af zonder van alles te verbuigen.

persoon

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde de ketting was echt als ik verwacht had en er zat een leuke stikker bij

Na twee weken toen mijn pakketje nog steeds niet aangekomen was had ik gemaild, jullie gaven meteen reactie en hebben heel snel gehandeld waardoor ik binnen twee dagen alsnog het gene binnen had wat... Na twee weken toen mijn pakketje nog steeds niet aangekomen was had ik gemaild, jullie gaven meteen reactie en hebben heel snel gehandeld waardoor ik binnen twee dagen alsnog het gene binnen had wat ik had besteld! echt super fijn! ik ben heel fijn geholpen door jullie!

Leuk dat handgeschreven kaartje erbij!

Wendy - Uit je Bubbel - Lifecoaching

Ik was erg tevreden. Ik miste een bericht van het moment dat mijn bestelling werd verstuurd, maar verder ben ik erg blij met de producten en service.

Makkelijke manier van bestellen, snel geleverd. Leuk ingepakt

michelle

Echt last minute besteld maar toch nog op tijd binnen! Geweldige service en nogmaals bedankt daarvoor. Antwoord via FB ook super snel! Top, ga zo door!

Top! Mooie verpakking ook.

Loes

Ben erg tevreden over de bestelling en alles wat er bij komt kijken. Het persoonlijke handgeschreven kaartje vond ik super aardig. Zeker een bedrijf waar ik vaker wat zal gaan bestellen en wat ik... Ben erg tevreden over de bestelling en alles wat er bij komt kijken. Het persoonlijke handgeschreven kaartje vond ik super aardig. Zeker een bedrijf waar ik vaker wat zal gaan bestellen en wat ik bij vrienden aan zal raden.