8.2/10
8.2/10

Leuke items, zou graag meer designs zien. 2 kettingen die ik eigenlijk wilde waren niet op voorraad al stond er bij het in het boodschappenmandje doen dat er nog enkele op voorraad waren. Geen... Leuke items, zou graag meer designs zien. 2 kettingen die ik eigenlijk wilde waren niet op voorraad al stond er bij het in het boodschappenmandje doen dat er nog enkele op voorraad waren. Geen indicatie of/wanneer deze weer leverbaar zouden zijn zonder email adres op te moeten geven, dat is jammer. Maar verder vind ik de collectie erg leuk en de binnen gekregen items zien er top uit.

Judith Donker

Geweldig leuk bedrijf.

Ik ben heeeeeel erg blij met het kettinkje en ik vind de verpakking waar het in gestuurd is ook heel mooi

De producten van Wander Garden zijn precies zoals ze eruit zien op de site, de verpakking waarin het aankwam was super mooi en gepersonaliseerd wat mij echt het gevoel gaf alsof ik een cadeautje... De producten van Wander Garden zijn precies zoals ze eruit zien op de site, de verpakking waarin het aankwam was super mooi en gepersonaliseerd wat mij echt het gevoel gaf alsof ik een cadeautje kreeg! Ik zou Wander Garden echt aan iedereen aanraden!

Marije

Leuke items op de website en bij levering een leuke envelop met een kaartje!

Geen ervaring met reactiesnelheid en aftersales maar zal ongetwijfeld net zo goed zijn....

Hannah Erpels

De bestelling kwam zeer snel aan maar spijtig genoeg brak 1 armbandje al na een week.

Erg vriendelijke helpdesk, en mijn vraag werd bijna meteen nadat ik hem had verstuurd beantwoord. Levering was prima, ik ben heel blij met mijn aankoop.