8.2/10
8.2/10

Bente

Nooit mijn bestelling ontvangen... gemaild maar geen reactie gekregen, ronduit schandalig!!

Bente Krol

Mijn pakketje is eerst niet aangekomen, contact gehad met wandergarden en ze maakte dit dubbel en dik goed! Mijn armband alsnog ontvangen en een handgeschreven kaartje erbij! Heel blij met de... Mijn pakketje is eerst niet aangekomen, contact gehad met wandergarden en ze maakte dit dubbel en dik goed! Mijn armband alsnog ontvangen en een handgeschreven kaartje erbij! Heel blij met de afhandeling!!

Annelies

Het kettinkje kwam keurig verpakt bij mij in de brievenbus !

Prima, bestelling was er snel en de klantvriendelijkheid is goed.

Larissa

Het persoonlijke kaartje maakt het helemaal af! Super bedankt!

Een erg goed bedrijf, mooie producten.

Rebecca Blankenzee

Erg te vrede met mijn paspoort hoesje

Originele, leuke producten voor mensen die van reizen houden. Ik heb mijn ketting sinds ik hem binnen heb gekregen niet meer af gedaan! Mijn bestelling was binnen 2 dagen in huis. Super leuk verpakt... Originele, leuke producten voor mensen die van reizen houden. Ik heb mijn ketting sinds ik hem binnen heb gekregen niet meer af gedaan! Mijn bestelling was binnen 2 dagen in huis. Super leuk verpakt :)

Ik vond het erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij de producten zat. De producten zelf zijn van zeer goede kwaliteit.