9.8/10
9.8/10

Gerda van Rijs

Aanrader, zowel het product als de leverancier

Heel fijn klantcontact. Reageren snel op je appje.

Charlotte

Wat een geweldig bedrijf! We hadden speciale wensen en werden heel goed geholpen. Top service, geduldig, vriendelijk, communiceren goed, komen afspraken na en leveren netjes. Product ziet er... Wat een geweldig bedrijf! We hadden speciale wensen en werden heel goed geholpen. Top service, geduldig, vriendelijk, communiceren goed, komen afspraken na en leveren netjes. Product ziet er uitstekend uit. Een echte aanrader!

Goede communicatie
Komen afspraken na
Mooi product

Nvt

Menno Boss

Briljante service en kwaliteit

Top service. Kwaliteit is erg goed

Nog betere instructie om doek te bevestigen.

Ruud van Bennekom

Zeer goed en klantvriendelijk

Inleven en meedenken met de wens van de klant.
Meezoeken naar het idee van de klant.

Ik heb geen verbeter punten.

Mak

Super tevreden over de service, communicatie, persoonlijke benadering en meedenken met de klant

Meedenken met de klant

Geen!

gilbert

TOP!!!

komen afspraken na.

Gorter

Wij hebben beneden en op de slaapkamer een frame op de muur, zelfde formaat. Erg makkelijk om doeken te wisselen en leuk om ze af te wisselen tussen de ruimtes. We hebben ze al meerdere jaren en de... Wij hebben beneden en op de slaapkamer een frame op de muur, zelfde formaat. Erg makkelijk om doeken te wisselen en leuk om ze af te wisselen tussen de ruimtes. We hebben ze al meerdere jaren en de kleuren blijven super mooi! Elke paar maanden wisselen we mee met de seizoenen.

De informatie op de website en de foto's geven een goed beeld hoe het eruit komt te zien. Ook snelle reactie als je zelf een foto toestuurt voor een impressie.

In alle jaren nog geen verbeterpunten, ook geen ervaring met after sales omdat dit nog niet nodig is geweest!

Henk Honebeeke

Voor de derde maal een afbeelding op maat laten maken. Omdat we twee frames naast elkaar hebben (10 cm ruimte er tussen) moest de afbeelding worden opgedeeld. Dit is perfect gedaan! Zou je de frames... Voor de derde maal een afbeelding op maat laten maken. Omdat we twee frames naast elkaar hebben (10 cm ruimte er tussen) moest de afbeelding worden opgedeeld. Dit is perfect gedaan! Zou je de frames tegen elkaar houden dan zie je gewoon één afbeelding!

Meedenkend en informerend.

nvt.

MFM

Zeer klantvriendelijk, zeer gebruikersvriendelijk, en fantastisch resultaat

Klantvriendelijkheid, echt geweldig resultaat

Geen, heb super ervaring ermee

Anton Schiere

Innovatief kwalitatief hoogstaand bedrijf

Constructief meedenken met de cliënt