9.8/10
9.8/10

Fop Smit

Snelle en correcte levering

Akoestische foto wekt, het geluid wordt inderdaad gedempt

T. Huybregst

Absoluut een goede ervaring en fantastisch resultaat

Goede communicatie en snelle levering

Tijdstip op de dag van levering communiceren

L’arte dell’estetica

Vriendelijke medewerker en heel goed geholpen. Prachtig resultaat geworden

Medewerking

Cindy

1e keer een doek met frame besteld. Super tevreden. Heel mooi resultaat. Snelle levering.

Heel makkelijk te monteren

Rebecca

Wat is dit een goede aankoop geweest. Ik heb een op maat LED Canvas Schilderij gekocht. Hij hangt al maanden maar ik geniet er elke dag nog van. Hij is al heel erg mooi zonder verlichting (zo heb... Wat is dit een goede aankoop geweest. Ik heb een op maat LED Canvas Schilderij gekocht. Hij hangt al maanden maar ik geniet er elke dag nog van. Hij is al heel erg mooi zonder verlichting (zo heb ik hem overdag) maar met verlichting is het bijna magisch. Daarnaast ben ik super goed geholpen door Mark. Zelfs nadat de bestelling binnen was nog steeds heel snel reageren en alles doen wat hij kan. Dit bedrijf is absoluut een aanrader. Ik kom snel een 2e doek (en misschien wel een 3e doek) bestellen om hem zo af en toe om te wisselen voor een ander geweldige foto.

Super klantvriendelijk

nvt

Lavina

Top bedrijf! Ons oude schilderij van ruim 100 jaar oud geschilderd door mijn overgrootopa hangt prachtig aan de muur. Zeer meedenkend en goed advies met de bewerking van de scan.

Zeer behulpzaam en goede adviezen.

Enige tip misschien iets duidelijker de verschillende lijsten laten zien op de website en niet alleen in je bestelling. Ivm ons grote document moesten we per mail bestellen en dan zie je geen... Enige tip misschien iets duidelijker de verschillende lijsten laten zien op de website en niet alleen in je bestelling. Ivm ons grote document moesten we per mail bestellen en dan zie je geen voorbeelden.

John van Ingen

Eerste ervaring met wallstars. Erg tevreden over het geleverde resultaat.
Ik kom zeker terug!
Mvg John

Mooi spul, goede uitleg, goed bereikbaar per mail of telefonisch

Nvt

J. van Otterloo

Supermooie wandversiering

Snelle respons, goede service

T. Willemsen

Aanwinst aan de muur!!

Hoge kwaliteit materiaal
Makkelijk in elkaar te zetten frame
Snel geleverd
Goed advies
Mogelijkheid tot wisselen doek is ideaal!

l. kroek

Kwalitatief hoogwaardig product, mooie afbeeldingen, als akoestisch paneel zeer effectief.

Robuust en fraai afgewerkt frame, pasvorm doek perfect.

Graag meer vintage afbeeldingen uit jaren 50-60