9.8/10
9.8/10

Martin Nijhuis

Na bestelling eigen foto contact gezocht omdat ik toch de akoestische platen erachter wilde .
Belden me netjes en snel op, t was geen probleem en ik had zelfs keuze qua diepte frame.
Ook...
Ook werd gevraagd of de aangeleverde foto wat "wazig "was.
Wel scherp en pixels genoeg maar inderdaad "wazig", dit kwam omdat we een foto hadden bewerkt en als een soortement "schilderij "hadden aangeleverd en t dus bedoeld was als "niet superkrisp schilderij".
Wel keurig opgemerkt !
De levering was keurig snel en dezelfde middag nog t geheel opgehangen volgens hun aanwijzingen op de site en youtube filmpjes.Super easy!

Daar we door jullie super doordacht en fijn systeem makkelijk van doek kunnen wisselen gaan we in de toekomst zeker weer een via jullie bestellen !!

Communicatie, klantvriendelijkheid maar bovenal een supermooi en goed doordacht product

blijf zoals jullie zijn

fam. Linterman

Bestelling verliep prima, erg mooie fotodoeken. Wij zagen helaas een drukfoutje in het doek maar zonder enig probleem werd er gelijk een nieuw doek toegezonden.

Prima service mocht je een probleem hebben.

Mirjam

Superblij met mijn doek!

Zetten extra stap om gewenste afbeelding te kunnen gebruiken.

Laurie

Heel tevreden over de service en het resultaat

Advies op maat

Ellen Backx

Hele goede mogelijkheden op de website en fijne ondersteuning bij vragen. Ook het akoestische systeem werkt prima. Vooral in een strak interieur waarbij veel harde materialen zijn gebruikt laat de... Hele goede mogelijkheden op de website en fijne ondersteuning bij vragen. Ook het akoestische systeem werkt prima. Vooral in een strak interieur waarbij veel harde materialen zijn gebruikt laat de akoestiek nog wel eens te wensen over. Met zo'n doek verbetert het aanzienlijk!

Veel mogelijkheden en goede kennis van medewerkers.

Geen.

Henk Honebeeke

Uitstekend! Al eerder een aankoop gedaan en nu opnieuw met een fantastisch resultaat.

Denken mee met jouw idee. De uitkomst is dan ook wat je er van verwacht. Het product is perfect afgewerkt en eenmaal aangebracht in het frame is het resultaat superstrak!

Niet!

Peter

Snel, makkelijk

Goede communicatie

Betere uitleg welk formaat bestellen bij eigen foto.

Ina

Het is een mooi bijzonder doek, die na jaren nog steeds heel mooi is

Aparte en bijzondere schilderijen

Goede uitleg voor montage

Ellen Backx

Ontzettend goede akoestische oplossingen met heel veel mogelijkheden. Het gebruik van een eigen foto is ook top. Levering is netjes en vlot. Frame is makkelijk in elkaar te zetten en het doek zit er... Ontzettend goede akoestische oplossingen met heel veel mogelijkheden. Het gebruik van een eigen foto is ook top. Levering is netjes en vlot. Frame is makkelijk in elkaar te zetten en het doek zit er daarna ook snel in.

Zeer goede en snelle ondersteuning bij vragen over een eigen foto.

Misschien duidelijker op de website aangeven dat er bij een eigen foto een stukje weg gaat vallen van de rand van de foto en dit bij de "bijsnijder" ook weergeven met een lijntje?

Yvonne Tappel

Lekker simpel bestellen, snelle levering en maximaal resultaat

Duidelijke website

In een apart raster op de foto aangeven waar de vouwlijn van het doek voor het frame ligt.