9.8/10
9.8/10

MFM

Zeer klantvriendelijk, zeer gebruikersvriendelijk, en fantastisch resultaat

Klantvriendelijkheid, echt geweldig resultaat

Geen, heb super ervaring ermee

Anton Schiere

Innovatief kwalitatief hoogstaand bedrijf

Constructief meedenken met de cliënt

Arjan Vonk

Ik heb 2 grote doeken van 240 x 160 die ik regelmatig wissel, wat heel makkelijk gaat, foto's zelf uitgekozen en doek blijft strak en mooi!

Goede info, geheel makkelijk in elkaar te zetten

Iets meer info betreffende mogelijkheden met LED verlichting

Dirk

Ik had een misser gemeld per mail. Binnen een uur werd telefonisch contact opgenomen om het op te lossen!

Super strakke omlijsting en hoog kwaliteit doek

Nog niet, dit is mijn eerste ervaring

Janine Diependaal

Leuke collectie en ruime keuze

Ruime keuze, goede website, makkelijk bestellen en duidelijke uitleg

Acties voor klanten

Han van Rijt

Absoluut een goede ervaring. snelle reactie, heel meedenkend en een fantastisch resultaat. Akoestisch schilderij van 180x144. Hartelijk bedankt.
Mvg, han

Alles positief

Geen verbeterpunten

Mariëtte

Goed contact, duidelijke webshop. Hier wordt echt met je meegedacht!

Meedenken, opties aandragen

Zo doorgaan

Hem360

Een foto voor in vergaderzaal werd vooraleer aan te kopen (istock) voorgesteld zodat we wisten welke of de verhouding ook voor een mooie foto zorgde.
Zeer mooi product en heel klantgerichte...
Zeer mooi product en heel klantgerichte service

advies op maat, klantgericht (perfecte ondersteuning nav 'halve' levering materiaal

leverbedrijf kan nog leren van Wallstars qua klantgerichtheid!

M aarts

Goede service en kwaliteit. Reageren snel en correct.

Reactietijd en moeite

Nvt

Matthew van Concourse

Wij hadden een akoestische grote foto besteld voor in onze fietsenzaak. Er zat een beetje haast bij omdat we de opening binnen 2 weken gepland hadden staan. De foto werd snel geproduceerd en... Wij hadden een akoestische grote foto besteld voor in onze fietsenzaak. Er zat een beetje haast bij omdat we de opening binnen 2 weken gepland hadden staan. De foto werd snel geproduceerd en opgestuurd en was ruim een week voor de opening binnen. De pakketdienst had alleen de helft van het pakket met het frame kwijt gemaakt. Na veel belletjes heeft Mark van Wallstars zich uiteindelijk een dag van te voren boos gemaakt en heeft de pakketdienst een nieuw frame bij hem opgehaald en dezelfde dag nog bij ons geleverd. Net op tijd voor de opening! Super dat Mark hier zelf nog achteraan is gegaan om ervoor te zorgen dat wij de foto hebben.

Mooi

Logistiek