Marc Tuerlings

Bestelling en levering vlot verlopen

Jerome Stehli

Alles correct ontvangen

René Weishaupt

Zeer kundig en vriendelijk geholpen

John van Ballegooij

Je doorloopt makkelijke menu
En het wordt netjes op tijd geleverd

Brian Stolk

Goeie klandizie en leuke leerzame scholing en een leuke dag gehad

Will Graaf

Goed, duidelijke uitleg, snel bestelde producten binnen.

Bob Vos

Prima. Informatie via telefoon opgevraagd. Eerst verkeerde nummer gekozen, maar de medewerker heeft mij toch prima geholpen. Daarna met een tweede vraag wel het juiste nummer gekozen en ook weer... Prima. Informatie via telefoon opgevraagd. Eerst verkeerde nummer gekozen, maar de medewerker heeft mij toch prima geholpen. Daarna met een tweede vraag wel het juiste nummer gekozen en ook weer prima geholpen. Viel me ook op dat er bij collega’s werd nagevraagd omdat mijn vraag toch wel lastig was. Ook weer prima geholpen.

Niko Tsaklanos

Ik kan eigenlijk niks negatief hierover zeggen. Het was een plezante ervaring zeker prijs gerichtheid is het zeker interessant geweest maar ook naar bestelling en levering toe. Alles netjes en vlot... Ik kan eigenlijk niks negatief hierover zeggen. Het was een plezante ervaring zeker prijs gerichtheid is het zeker interessant geweest maar ook naar bestelling en levering toe. Alles netjes en vlot verlopen. En de dag erna geleverd. Ik heb de wagner finishcontrol 5500 aangeschaft. Een topproduct!! Dus alles samen een dikke duim!

Mark Dols

Zeer goed geholpen