Annemarie

We hadden voor ons feest VW-busje ingehuurd. Dat was echt top! De perfecte muziek en sfeer!

Wij hebben een geweldig feest gehad! De muziek paste precies bij de doelgroep. Wij zijn super tevreden!

TROUWEN IN HET BOS

TE GEKKE LEVERANCIER!

Wouter

Wij zochten een extra DJ podium voor ons festival en kwamen terecht bij deze jongens, ze hebben het geweldig gedaan, super gave bus met een hele mooie lichtshow en topgeluid, en de 2 DJ's die we... Wij zochten een extra DJ podium voor ons festival en kwamen terecht bij deze jongens, ze hebben het geweldig gedaan, super gave bus met een hele mooie lichtshow en topgeluid, en de 2 DJ's die we erbij kregen maakten er een te gekke show van , heel veel leuke reacties gehad hierop, echt een aanrader, Bedankt mannen !

Advance Business Events, Arie Brouwer

Geweldig leuke invulling wanneer je een bijzondere DJ zoekt! Erg leuk voor buiten evenementen.

Al vele evenementen (winkelopeningen) samen met vwbusje gewerkt. Fijne communicatie vooraf, top muziek, en overal is een oplossing voor. Deze kerel(s) laten zich niet gek maken en dat is heel fijn... Al vele evenementen (winkelopeningen) samen met vwbusje gewerkt. Fijne communicatie vooraf, top muziek, en overal is een oplossing voor. Deze kerel(s) laten zich niet gek maken en dat is heel fijn als de situatie hectisch is. De bus trekt altijd veel bekijks en maakt een feestje echt compleet!

Danielle en Mike

Voor onze bruiloft hebben we een dj busje aangevraagd. Er word van te voren super goed gecommuniceerd over de muziek stijl tijdens het feest en alle overige info die nodig is.

Alles...

Alles was helemaal goed geregeld. We hadden een top dj!!
Na afloop ook veel reacties gehad van de gasten.... Ze vonden de dj ontzettend leuk draaien.
Wat we ook heel leuk vonden was dat ook de dj moeite had gedaan voor onze summer vintage dress code! Helemaal leuk! Bedankt !!

Ronald

Zeer positieve reacties van iedereen! Bedankt!

Ton en Cindy

Wij hebben vwbusje geboekt bij onze bruiloft in het bos. Het was geweldig! Alleen het busje geeft al zo veel sfeer. We hadden zelf een favorieten lijstje gemaakt en de dj heeft die uitstekend gemixt... Wij hebben vwbusje geboekt bij onze bruiloft in het bos. Het was geweldig! Alleen het busje geeft al zo veel sfeer. We hadden zelf een favorieten lijstje gemaakt en de dj heeft die uitstekend gemixt met zijn eigen platen en wist precies de juiste sfeer op te bouwen. Grote klasse!