Thijs en Paulien

Goed gedaan!

Lex

Erg fraaie bus (natuurlijk de gele T1 uitgekozen), goede lichtshow en meer dan voldoende geluid! Mooie eyecatcher die absoluut heeft bijgedragen tot een onvergetelijke avond! Op- en afbouw geen... Erg fraaie bus (natuurlijk de gele T1 uitgekozen), goede lichtshow en meer dan voldoende geluid! Mooie eyecatcher die absoluut heeft bijgedragen tot een onvergetelijke avond! Op- en afbouw geen omkijken naar en altijd direct en vriendelijk in de communicatie. Ook geen probleem icm onze 'eigen' DJ. Hartelijk dank Rob!

Beste Rob,

zie hier wat mooie foto's van DJ Jean-Paul tijdens ons luchtige trouwfeest op 2 juli bij Boerderij Dichtbij in Wateringen.

DJ JEan-Paul draaide tijdens ons...
Beste Rob,

DJ JEan-Paul draaide tijdens ons luchtige bruiloftsfeest bij Boerderij Dichtbij in Wateringen op 2 juli 2016. Het was een topfeest met heerlijke muziek en top hoe Jean-Paul de muziek bij de ceremonie instartte en aan het eind vrijwillig even doorging toen de voetjes nog van de vloer gingen! Heerlijk feest gehad!

gr. Wouter & Masja

Sigfrid van Driel

Superleuke avond gehad. Mooie bus. Goed geluid voor een buiten lokatie!

Leuke bus en een leuke DJ, die aanvoelde welke soort muziek men wilde horen

ABN AMRO Foundation

Geweldig