Fernando en Brenda

In één woord Fantastisch! Wij hebben tijdens onze "festival" bruiloft gebruik gemaakt van het blauwe busje.. het geluid is super en de dj (Almar) maakte er echt een groot feest van! Het was een... In één woord Fantastisch! Wij hebben tijdens onze "festival" bruiloft gebruik gemaakt van het blauwe busje.. het geluid is super en de dj (Almar) maakte er echt een groot feest van! Het was een enorme blikvanger. Voorafgaand een mooie en duidelijke vragenlijst zodat vw busje de perfecte invulling kan geven. Vervolgens ook nog Contact met de dj waardoor er een heel duidelijk beeld ontstaat van wat er gedraaid moet worden en op welke manier! Wij hebben samen met onze gasten fantastisch genoten!

LogProject Development GmbH Germany / Maik C. Bettentrup

Thank you very much from Germany ! It was a great pleasure to have your VW Busje within LogProject´s completion celebration of our logistics-real-estate-development in Rheinberg near Duisburg. As we... Thank you very much from Germany ! It was a great pleasure to have your VW Busje within LogProject´s completion celebration of our logistics-real-estate-development in Rheinberg near Duisburg. As we do have a rental contract with the BMW AG with this logistics-centre - even they were impressed we do have an old-timer car as music-machine - and it did no matter that is was not an BMW. So, thanks again and we´ll keep in touch for further parties.... Kind regards, Maik C. Bettentrup, Managing Partner of LogProject Development GmbH Germany

All perfect !!!!!

Rene Veldhuizen / centrummamager bladel

Afspraken nagekomen , super sfeervol busje en uitstekend geluid . Prettige samenwerking met de dj ?

Kathrin van Norden, Hotel Okura Amsterdam

Great pre-planning phase, swift responses and pleasant to work with

Voor ons bronzen huwelijksfeest hebben het vwbusje gevraagd om bij ons de muziek te verzorgen. Wat een top keuze was dat zeg. Niet alleen het gele VW Busje liet de gasten vol verbazing staan. Ook de... Voor ons bronzen huwelijksfeest hebben het vwbusje gevraagd om bij ons de muziek te verzorgen. Wat een top keuze was dat zeg. Niet alleen het gele VW Busje liet de gasten vol verbazing staan. Ook de sympathieke en gezellige DJ Marcel kreeg van ieder de complimenten! Bedankt voor een fantastische avond!

Nico en Bianca 2-3-16

Joke Tuinders

Wij hebben het gele vwbusje met DJ's geboekt voor ons 2 daagse zomerfestival in Rotterdam, wat een geweldige keuze is dat gebleken !! Deze jongens, ahum mannen, hebben er een geweldige show van... Wij hebben het gele vwbusje met DJ's geboekt voor ons 2 daagse zomerfestival in Rotterdam, wat een geweldige keuze is dat gebleken !! Deze jongens, ahum mannen, hebben er een geweldige show van gemaakt wat heel erg heeft bijgedragen aan de sfeer en het succes van het hele event. Super bedankt namens ons allemaal en tot de volgende keer !

Erg goed geluid, prachtige uitstraling.

van te voren factureren.

Bedankt voor de tip ! :)

Saskia Menting

Wij zijn heel blij met de muzikale omlijsting van VWbusje.com op onze trouwdag. De muziek was gevarieerd en voor jong en oud. Wat het geheel heel luchtig, relaxed en gemoedelijk maakte.

Verbeterpunten of tips..

Wellicht wat meer PR ook bij bijvoorbeeld op trouwlocatie dagen.
Wellicht wat meer PR ook bij bijvoorbeeld op trouwlocatie dagen.
Via 'the Perfect Wedding' kwam ik op de website terecht, omdat wij op zoek waren naar muziek tijdens de felicitaties en borrel. Aangezien wij, de gasten en de catering heel blij verrast waren met dit concept verdient het ook echt wat meer bekendheid!

Reactie VWBusje.com:

Bedankt voor de fijne tip !

2 september j.l. hebben wij een onwijs gaaf bruiloftsfeest gehad. VWBusje.com had voor ons een te gekke dj geregeld en het VW-busje maakte de aankleding op ons feest helemaal af.

Jelmer Wien

Voor onze bruiloft wilde we meer als een dj. Een soort act, een verschijning, iets anders als anders. Zo kwamen we bij Rob terecht van het VWbusje. Na een gesprek met hem wisten we het zeker dag dit... Voor onze bruiloft wilde we meer als een dj. Een soort act, een verschijning, iets anders als anders. Zo kwamen we bij Rob terecht van het VWbusje. Na een gesprek met hem wisten we het zeker dag dit het ging worden. Wat een leuke man met veel passie voor de busjes. Het zelf ombouwen, het zelf draaien het is allemaal zo persoonlijk. Op onze locatie vonden wij het busje helemaal tot zijn recht komen. In het begin wat lounge muziek en als de avond vorderde wist hij het helemaal op te bouwen. Ook kon je elkaar buiten de dansvloer goed verstaan. VWbusje.com maakte onze bruiloft avond helemaal!!!!

Verbeterpunten of tips..

Misschien als reclame stunt een klein vw busje geven.

Reactie VWBusje.com:

Bedankt voor de leuke tip ! gaan we wat mee doen :)