Juul Eventplanner

Als eventplanner hebben we al vaker een beroep gedaan op de DJ busjes van vwbusje.com. Deze keer voor een groot event in Ahoy Rotterdam. En wederom tot in de puntjes verzorgd met een hele tevreden... Als eventplanner hebben we al vaker een beroep gedaan op de DJ busjes van vwbusje.com. Deze keer voor een groot event in Ahoy Rotterdam. En wederom tot in de puntjes verzorgd met een hele tevreden opdrachtgever, kort samengevat: Fijne communicatie, faire prijzen en een fantastische invulling door de DJ's ! ga zo door mannen :) Grt Juul

Superleuk dit , Bedankt voor een fantastische avond !

WMX Events & Communications

Flexibele samenwerking met Rob! Denkt mee met ons. Hoge kwaliteit in alle opzichten.

Verbeterpunten of tips..

Op tijd komen?:-) Houd ons vooral op de hoogte van je ontwikkelingen en innovaties....!!

Itho Daalderop

Wij hebben een fantastische kerstviering gehad die geheel in het teken stond van een foodtruckfestival en daar moest natuurlijk een VW busje in met een leuke DJ! En dat is ons gelukt! Ik kende Rob... Wij hebben een fantastische kerstviering gehad die geheel in het teken stond van een foodtruckfestival en daar moest natuurlijk een VW busje in met een leuke DJ! En dat is ons gelukt! Ik kende Rob van een bruiloft van vrienden van ons en ook daar speelde hij de sterren van de hemel. Dat we nu vooral kerstmuziek wilde draaien, daar kon hij niets aan doen :-)

Verbeterpunten of tips..

Eigenlijk niet. De offerte was duidelijk, er werd meegedacht binnen budget, de afspraken zijn volledig nagekomen en ook tijdens het feest zelf kon alles geregeld worden zoals wij dat wilden.

Jumbo Gerrit van Bruchem Vianen

In Vianen voor het 2e jaar een kerstmarkt georganiseerd.
Elk jaar weer beter.
Om sfeer te garanderen op een kerstmarkt is muziek een pré.
Ik had dit busje al gezien tijdens de...
In Vianen voor het 2e jaar een kerstmarkt georganiseerd.
Elk jaar weer beter.
Om sfeer te garanderen op een kerstmarkt is muziek een pré.
Ik had dit busje al gezien tijdens de familie racedagen in Zandvoort, en dat klonk goed.
Het busje op zich is al een publiekstrekker. Deze is dan ook vele malen op de gevoelige plaat vast gelegd.
Daarna heb ik Rob Rijsman gebeld om te vragen wat hij voor mij kon betekenen, en het resultaat mocht er zijn.
een dag met goede muziek, van alles wat, maar vooral kerstnummers. ook de oude doos werd tevoorschijn getoverd, fantastisch. 's avonds werd er een lichtshow aan zijn muziek gekoppeld, en dat was een totale verrassing. wat een effect. vele mensen stonden te filmen. een aantal filmpjes zijn op FB gezet. kijk maar eens op Jumbo Vianen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbeterpunten of tips..

Geen verbeterpunten, alles is gelopen zo als gepland.

Robbert Janzen

Geweldige avond gehad, met DJ Jean Paul in een VW busje! Het busje was een echte eyecatcher en de DJ heeft ervoor gezorgd dat wij (het bruidspaar) niet van de dansvloer zijn af geweest!

The Luxurious Lounge Experience

Ik werd als dj gevraagd om weer lekkere relaxte lounge te draaien voor een Wijnfeest. Wat past in deze setting nou beter dan zo'n authentieke en klassieke volkswagen bus, dus deze erbij gehuurd. Rob... Ik werd als dj gevraagd om weer lekkere relaxte lounge te draaien voor een Wijnfeest. Wat past in deze setting nou beter dan zo'n authentieke en klassieke volkswagen bus, dus deze erbij gehuurd. Rob van VW DJ busje heeft alles keurig gebracht en geïnstalleerd. Inclusief heerlijke geluidinstallatie.

Kortom: alles was weer prima voor elkaar en iedereen was superblij!

Alles was perfect geregeld. De gele bus zag er super uit! Opbouw was prima op tijd. Verder draaide Rob zelf. De gasten moesten even warmlopen, maar toen dat eenmaal zover was werd het feest super... Alles was perfect geregeld. De gele bus zag er super uit! Opbouw was prima op tijd. Verder draaide Rob zelf. De gasten moesten even warmlopen, maar toen dat eenmaal zover was werd het feest super opgebouwd! Mooie lichtshow die de bus nog even wat extra benadrukt.

Verbeterpunten of tips..

Iets ruimer vooraf een nette factuur zou beter zijn.

Zoet&zalig

Topavond gehad met Rob!

Ga zo door!

Rachel van Zeeland

Top geregeld, alles op tijd en netjes voor elkaar, ook last minute toevoegingen mogelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar