Jumbo Olaf Hermus

Geweldig!!

Verbeterpunten of tips..

Rondom het busje meer show aanbieden indien gewenst, eventueel met meerprijs

Tim

Absolute aanrader!

Absolute aanrader!

We hebben met het gele busje de entree op onze bruiloft gehad, en vervolgens is ook de muziek op de rest van de dag (receptie, diner, feest) georganiseerd door vwbusje.com. We kunnen niet anders dan zeer tevreden zijn. Achteraf kregen we ook complimentjes voor de dj!

Organice / Fun Beach

Prettig in de omgang.
Busjes zien er altijd mooi en schoon uit.
Juiste muziekkeuze voor in het

Verbeterpunten of tips..

Wat ik een verbeter punt vind en wellicht van ons samen hoe we kunnen zorgen dat we samen reclame kunnen maken.
Nu worden er kaarten en kaartjes uitgedeeld van VWBUSJE is het mogelijk om iets gezamenlijks te doen.

Raymond Rienties (Stöppelhaene)

Wat een toppers !! Een prachtige wagen, goed inspelend op het publiek en heerlijk genoten van de lekkere beat ... Als het aan ons ligt een blijvertje op Stöppelhaene; jaarlijks grootste oogstfeest... Wat een toppers !! Een prachtige wagen, goed inspelend op het publiek en heerlijk genoten van de lekkere beat ... Als het aan ons ligt een blijvertje op Stöppelhaene; jaarlijks grootste oogstfeest van Nederland !!

feestcomité Ename

Alles was tip top in orde.

Merijn

Een rijdende discobus waarbij de bruid en bruidegom staan te draaien terwijl iedereen achter de bus aan loopt vanaf de ceremonie naar de receptie was de kers op de taart van een fantastisch... Een rijdende discobus waarbij de bruid en bruidegom staan te draaien terwijl iedereen achter de bus aan loopt vanaf de ceremonie naar de receptie was de kers op de taart van een fantastisch huwelijk!!!

Geen enkele

HALO Genootschap

Werken met het DJ busje, met Rob, was een in één woord een verademing. Het voortraject verliep ruisloos en de dag van van een uitvoer was een feestje!

Michael

Wij hebben een heerlijke Beach bruiloft gehad waarbij het VW busje zeker 1 van de grote smaakmakers was. Erg veel complimenten gekregen over de mooie gele T1 bus. Zij regelen alles m.b.t. licht en... Wij hebben een heerlijke Beach bruiloft gehad waarbij het VW busje zeker 1 van de grote smaakmakers was. Erg veel complimenten gekregen over de mooie gele T1 bus. Zij regelen alles m.b.t. licht en geluid, opbouw en afbouw en ook transport. Wij hoefden ons nergens meer druk over te maken. Alles ging gesmeerd en op tijd. Zeker een aanrader

Erg prettig, Zowel in het voortraject als tijdens het event goed contact gehad.

International wedding

Ontspannen, professionele, prettige communicatie voor- en achteraf.

Wij hadden het perfecte huwelijksfeest, mede dankzij VWbusje/Rob. Een echter aanrader dus!