Bakkers Brigade B.V.

Top geregeld, goede muziek en zo vanuit de eend geeft een bijzondere ervaring, extra sfeer. Geluid was ook goed.

Bakkerbrigade

Gezellige DJ, leuk busje en er werd goed ingespeeld op het aanwezige publiek. De aanwezig van de DJ maakte de BBQ compleet!

Saskia

Leuke sfeermaker op onze camping bruiloft! Prettig en snel in de communicatie. Aanrader!

Daniëlle Verhaeg - de Haan

Dank je wel Rob voor de fantastische avond!! Wat een feest en wat hebben we genoten!! Je speelde precies in op de wensen van onze gasten. Er wordt 2 weken later nog nagesproken over de topavond!... Dank je wel Rob voor de fantastische avond!! Wat een feest en wat hebben we genoten!! Je speelde precies in op de wensen van onze gasten. Er wordt 2 weken later nog nagesproken over de topavond! Super leuk concept! Onze huwelijksfeest, met 52 gasten, met coronatesten & VWbusje was perfect!!!

Verbeterpunten of tips..

Geen! Heeft onze flashmob-kinder-openingsdans vant tevoren gemaakt. FANTASTISCH!!

Pauline

Een feest om nooit te vergeten: fantastische pop-up disco in de buitenlucht door Rob in coole gele bus

Arie van Rooijen Oranjevereniging Katwijk aan Zee

Voor Koningsdag 2 DJ busjes gehuurd. 1 voor een zanger en 1 voor een DJ .Ze waren lekker op tijd. De tocht was door de straten van Katwijk. De chauffeurs voelden het sfeertje goed aan ,waar groepen... Voor Koningsdag 2 DJ busjes gehuurd. 1 voor een zanger en 1 voor een DJ .Ze waren lekker op tijd. De tocht was door de straten van Katwijk. De chauffeurs voelden het sfeertje goed aan ,waar groepen feestvierders buiten stonden bleef de chauffeur even stil staan zodat de feestvierders even konden genieten van de muziek. Deden ook niet moeilijk om een kwartiertje langer te rijden dan de afgesproken tijd. Veel leuke reacties gehad. Mensen zongen mee en staken vaak hun duim omhoog. Wij van de Oranjevereniging Katwijk hebben er van genoten.

Verbeterpunten of tips..

Misschien een barkruk om zo nu en dan even te kunnen zitten.
Klein koelkastje voor de versnaperingen .

Vel'Or Graceful Events

Fijne samenwerking met Rob.
Komt zijn afspraken goed na en is op tijd.
Zijn bus ziet er super verzorgd uit en verhuur apparatuur deed het ook naar behoren.

Geen punten.

Columbus Creative

Geweldige verrassing voor onze jarige vriendin. Maar ook de genodigden hebben enorm genoten! Rob is niet alleen een goede DJ, maar ook een hele fijne partij om zaken mee te doen.

Verbeterpunten of tips..

Opdrachtgever laten weten dat het opbouwen even tijd kost, zodat je daar in de tijdsplanning rekening mee kunt houden. Voor de rest alleen maar lof!

Esmee

Fantastisch feest! Marcel was vriendelijk, speelde goed in op het momentum en het was één groot feest! Nogmaals bedankt

Marion en Marcel

Rob heeft een fantastisch optreden verzorgd bij ons voor de deur. Het busje met het dak omhoog, geweldig geluid maar het beste vonden wij de muziek keuze. Naast de gezellige bekende partyhits... Rob heeft een fantastisch optreden verzorgd bij ons voor de deur. Het busje met het dak omhoog, geweldig geluid maar het beste vonden wij de muziek keuze. Naast de gezellige bekende partyhits draaide hij verrassende leuke tracks die perfect bij de wisselende gasten passte. We hadden om de 10 minuten nieuwe gasten. Geweldig! Een echte aanrader in deze tijden!
Prima prijs ook!

X