Modint

Met de eend als blikvanger was het plaatje compleet op onze jaarlijkse bedrijfsdag voor relaties! De uplights maakten dat het er in de avond spectaculair uitzag!

Houwie BV

Geweldige oplossing voor een DJ booth die er ook nog eens geweldig uitziet!

Qmusic

Top!
Zeer behulpzaam & flexibel.
Denkt graag mee en het busje ziet er natuurlijk fantastisch uit. Echt een eyecatcher

Verbeterpunten of tips..

Geen. Ik heb heel fijn geschakeld

Marcel

Wat een ontzettend leuke impact heeft die oude VW bus op ons feest gehad, een en al feelgood. In alle opzichten. De muziek, de uitstraling, er staat gewoon een Topact!
Leuk aangekleed, fijn...
Leuk aangekleed, fijn geluid ook..
Aanrader!

Ik heb niets gemist..

Barli Bouw

Voor ons 'Bedrijfsfestival' De Dj bus met Dj ingehuurd, goede snelle communicatie, de DJ bus ook laten branden met ons logo, top gerelegd en de DJ was te gek !

Maruschka

Heel erg tevreden! Mega mooie bus, leuke dj, voelde echt goed de sfeer van de bruiloft aan. Vriendelijk personeel en mooie aankleding! Ontzettend genoten!!!

Geen tips

Marjolein Ploegmakers

Mede door dj Rob in zijn geweldige gele vw bus is ons feest meer dan geslaagd! Tijdens de bbq een lekker lounge muziekje op de achtergrond en na 20 uur het dak eraf. Wat goed aangevoeld! Echte... Mede door dj Rob in zijn geweldige gele vw bus is ons feest meer dan geslaagd! Tijdens de bbq een lekker lounge muziekje op de achtergrond en na 20 uur het dak eraf. Wat goed aangevoeld! Echte aanrader!

Geen tips!

NADUVI

Helemaal top! De bus ziet er echt te gek uit en de DJ was super. Voelde precies de sfeer van de avond aan. Binnen 5 min de hele dansvloer ontploft. Ook de service en planning verdient een dikke... Helemaal top! De bus ziet er echt te gek uit en de DJ was super. Voelde precies de sfeer van de avond aan. Binnen 5 min de hele dansvloer ontploft. Ook de service en planning verdient een dikke duim. We hebben echt een superfeest gehad! Voor herhaling vatbaar for sure!

Verbeterpunten of tips..

Kan er serieus geen bedenken!?

Karin Visscher

Afgelopen zaterdag werd mijn partner Ab 60 jaar.
Het was een dag met allemaal verrassingen waaronder in de avond ook het vwbusje op de parkeerplaats.
We hebben met 6 vrienden allemaal een...
Afgelopen zaterdag werd mijn partner Ab 60 jaar.
We hebben met 6 vrienden allemaal een nummer uitgezocht en de jarige mocht van DJ John ook nog een verzoeknummer in dienen. We hebben een geweldig muzikaal half uurtje gehad. Rob bedankt voor het contact vooraf en DJ John jij hebt er voor ons een echt feestje van gemaakt.

Geen verbeterpunten of tips

Da Vinci College

Het contact is prettig en je wordt goed geadviseerd. Houden zich aan de afspraak en vragen tussentijds na of alles naar wens is. Heel goed!