Karin Visscher

Afgelopen zaterdag werd mijn partner Ab 60 jaar.
Het was een dag met allemaal verrassingen waaronder in de avond ook het vwbusje op de parkeerplaats.
We hebben met 6 vrienden allemaal een...
Afgelopen zaterdag werd mijn partner Ab 60 jaar.
We hebben met 6 vrienden allemaal een nummer uitgezocht en de jarige mocht van DJ John ook nog een verzoeknummer in dienen. We hebben een geweldig muzikaal half uurtje gehad. Rob bedankt voor het contact vooraf en DJ John jij hebt er voor ons een echt feestje van gemaakt.

Geen verbeterpunten of tips

Da Vinci College

Het contact is prettig en je wordt goed geadviseerd. Houden zich aan de afspraak en vragen tussentijds na of alles naar wens is. Heel goed!

Bakkers Brigade B.V.

Top geregeld, goede muziek en zo vanuit de eend geeft een bijzondere ervaring, extra sfeer. Geluid was ook goed.

Bakkerbrigade

Gezellige DJ, leuk busje en er werd goed ingespeeld op het aanwezige publiek. De aanwezig van de DJ maakte de BBQ compleet!

Saskia

Leuke sfeermaker op onze camping bruiloft! Prettig en snel in de communicatie. Aanrader!

Daniëlle Verhaeg - de Haan

Dank je wel Rob voor de fantastische avond!! Wat een feest en wat hebben we genoten!! Je speelde precies in op de wensen van onze gasten. Er wordt 2 weken later nog nagesproken over de topavond!... Dank je wel Rob voor de fantastische avond!! Wat een feest en wat hebben we genoten!! Je speelde precies in op de wensen van onze gasten. Er wordt 2 weken later nog nagesproken over de topavond! Super leuk concept! Onze huwelijksfeest, met 52 gasten, met coronatesten & VWbusje was perfect!!!

Verbeterpunten of tips..

Geen! Heeft onze flashmob-kinder-openingsdans vant tevoren gemaakt. FANTASTISCH!!

Pauline

Een feest om nooit te vergeten: fantastische pop-up disco in de buitenlucht door Rob in coole gele bus

Arie van Rooijen Oranjevereniging Katwijk aan Zee

Voor Koningsdag 2 DJ busjes gehuurd. 1 voor een zanger en 1 voor een DJ .Ze waren lekker op tijd. De tocht was door de straten van Katwijk. De chauffeurs voelden het sfeertje goed aan ,waar groepen... Voor Koningsdag 2 DJ busjes gehuurd. 1 voor een zanger en 1 voor een DJ .Ze waren lekker op tijd. De tocht was door de straten van Katwijk. De chauffeurs voelden het sfeertje goed aan ,waar groepen feestvierders buiten stonden bleef de chauffeur even stil staan zodat de feestvierders even konden genieten van de muziek. Deden ook niet moeilijk om een kwartiertje langer te rijden dan de afgesproken tijd. Veel leuke reacties gehad. Mensen zongen mee en staken vaak hun duim omhoog. Wij van de Oranjevereniging Katwijk hebben er van genoten.

Verbeterpunten of tips..

Misschien een barkruk om zo nu en dan even te kunnen zitten.
Klein koelkastje voor de versnaperingen .

Vel'Or Graceful Events

Fijne samenwerking met Rob.
Komt zijn afspraken goed na en is op tijd.
Zijn bus ziet er super verzorgd uit en verhuur apparatuur deed het ook naar behoren.

Geen punten.

Columbus Creative

Geweldige verrassing voor onze jarige vriendin. Maar ook de genodigden hebben enorm genoten! Rob is niet alleen een goede DJ, maar ook een hele fijne partij om zaken mee te doen.

Verbeterpunten of tips..

Opdrachtgever laten weten dat het opbouwen even tijd kost, zodat je daar in de tijdsplanning rekening mee kunt houden. Voor de rest alleen maar lof!