VvAA

Gemak van aanvragen van de VvAA autoverzekering
8.3/10
Communicatie na het aanvragen van de VvAA autoverzekering
Duidelijkheid van de productinformatie bij oriëntatie
7.9/10

Babet

Het was niet alleen een autoverzekering. Mijn man is overleden en het ging dus om het op mijn naam stellen. Aan de verzekeringen veranderde nietszeggende boven

Zie boven

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Het is nog steeds niet geregeld. Voor de 4 verzekeringen is zonder mij ervan op de hoogte te stellen het hele jaarbedrag van mijn rekening gehaald,toen mijn man nog leefde betaalde hij maandelijks.

M.Rietberg

Alleen maar uitstekende ervaring

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Afhandeling administratie bij verkoop auto's en aanschaf nieuwe

nee

Anita

Helaas steeds geen bevestiging hoewel steeds wordt beloofd dat dit dezelfde dag zou worden gemaild. Moet overal achterna bellen. Facturen kloppen niet. Vrij minnetjes dus !

Omdat alles daar loopt.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

1 vast aanspreekpunt voor klanten die vele duizenden euro’s aan premie betalen! Nu steeds een ander aan de lijn (die steeds zeggen dat de fout bij de voorganger lag).

Prettige en volledige service, omwisselen van verzekering was ook geen probleem. Ik blijft voorlopig bij de VVAA!

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Bekende goede en snelle service was reden voor het afsluiten van een extra autoverzekering. Verzekeringstechnisch was het niet eenvoudig, was een lastige switch van verzekeringen over 3 auto's, door de betreffende medewerker uitstekend geregeld.
Voor wat betreft de productinformatie; vanwege de aanschaf van een Tesla 3 moest er een peilzender worden geplaatst, omdat Tesla's veel gestolen worden. Navraag leerde me dat Tesla's zelden tot nooit gestolen worden dus deze productinformatie vond ik niet goed (door andere medewerker gezegd). Wellicht kan wat beter uitgelegd worden waarom het plaatsen van deze peilzender noodzakelijk is alsook de ophoging van het eigen risico.
Al met al zeer tevreden wederom over de service.

Uitleg mbt peilzender verbeteren

A

Slecht.
Veel mailcontact, maar de verzekering is nog steeds niet correct geregeld

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

aanschaf van een auto op de BV

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

heldere, snelle communicatie en het nakomen van afspraken, zoals belofte om teruggebeld te worden.
Wacht nog steeds op het telefoontje....

P. Moons

Ik heb een aanvullende vraag gesteld in de chat. Daar kreeg ik een melding dat het druk was en dat ik ook terug gemaild kon worden -》 is niet gebeurd

Ik heb aanvullend telefonisch...

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Omdat ik vvaa ken als goede serviceverlener. Helaas hierin teleurgesteld. Zeker omdat ook bij afsluiten van zorgverzekering hetzelfde gebeurde. Vragen worden nier beantwoord/afgehandeld

Beantwoord vragen!
Neem uw klanten serieus
Of... laat ons weten als u niet meer servicenivo van vroeger kan bieden

Rva

Het was het omzetten van maandelijkse betaling naar jaarlijks. Reeds opgegeven bij afsluiten indertijd. Hoop gedoe om niets.

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Vanaf 1978 reeds klant bij VVAA. Na terugkeer uit buitanland weer voor VVAA gekozen.

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

De debiteurenafdeling moet beter werken.

KB

Jammer dat het zo moeilijk is om nog een paar maanden studentenkorting mee te pakken..

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

maak het mogelijk om een paar maanden extra korting te krijgen indien nog student en net voor afstuderen afsluiten polis.

rob niebling

Vriendelijk en adequaat zoals ik gewend ben na 40 jaar samenwerking.
Helaas niet tevreden over de polisvoorwaarden waaronder de VVAA mijn Tesla 3 verzekert. Dit blijkt ook niet...

Vertrouwen en langdurige relatie

Hebt u nog tips of verbeterpunten?

Niet zo bang zijn om Tesla 3 te verzekeren.

De la mar

Goede service, advies en duidelijk!

Wat was de reden om de autoverzekering bij VvAA af te sluiten?

Omdat we al 4 auto’s bij de VVAA verzekerd hebben en tevreden zijn!

Nee niet echt