Deskundigheid
Communicatie
Melden van de schade
Telefonische bereikbaarheid
Betrokkenheid

Na tweede melding (antwoord van verz.mij liet op zich wachten) werd door André snel geschakeld en ontving ik een prima advies voor aanpassing polis. Hiermee was schade grotendeels met terugwerkende... Na tweede melding (antwoord van verz.mij liet op zich wachten) werd door André snel geschakeld en ontving ik een prima advies voor aanpassing polis. Hiermee was schade grotendeels met terugwerkende kracht gedekt. Top!

Marco van der Bruggen

Goed , klant vriendelijk en een snelle reactie.

Snelle correcte reactie.

Nadat ze mij naar aanleiding van de vorige beoordelings lijst direct terug belden en uitleg gaven niets meer aan te merken.

Bart van Helvoirt

Goede bereikbaarheid ondanks vakantieperiode. Ook digitaal afwerken/claimen schade is modern.

Je bent als klant bekend maar men kent je ook.

_

Klantvriendelijk, persoonlijk, prima

W. Scheepmaker

Goed, correct. Zijn zeer tevreden

Goed, snel muv laatste stukje in traject (digitale afhandeling) waarin er een discrepantie zit tussen de schriftelijke en digitale versie en voor de eerst sowieso de factuur werkzaamheden (= inzicht... Goed, snel muv laatste stukje in traject (digitale afhandeling) waarin er een discrepantie zit tussen de schriftelijke en digitale versie en voor de eerst sowieso de factuur werkzaamheden (= inzicht in kosten) nodig is (die ik nog niet binnen had)

het online formulier zou qua gebruikersgemak beter kunnen

J.v.d.Sande

Goede, snelle afhandeling, makkelijk per e-mail.