Deskundigheid
Melden van de schade
Telefonische bereikbaarheid
Betrokkenheid

Toine vd Laak

Prime tussenpersoon voor al mijn verzekeringen

Vlotte afwerking

Nvt

Deborah

Mijn dierbare vader was al jaren klant bij Vugts verzekeringen en adviseerde mij al jong ook hier mijn verzekeringen af te sluiten. Fijn om een tussenpersoon als Vugts te hebben. Alle schades worden... Mijn dierbare vader was al jaren klant bij Vugts verzekeringen en adviseerde mij al jong ook hier mijn verzekeringen af te sluiten. Fijn om een tussenpersoon als Vugts te hebben. Alle schades worden snel en correct afgehandeld. Bij vragen zijn zij altijd goed bereikbaar en heb je meteen een duidelijk antwoord.

Snelle afhandeling van schades en goed bereikbaar.

Niets

Drukkerij vd Heijden

TOP

Snel en duidelijke afhandeling

GEEN

Ilma Jansen

Persoonlijke benadering, goede adviezen, snelle afhandeling, prima service

persoonlijke benadering en denken met je mee

jammer dat de portefeuille hypotheek is afgestoten.

Fam. Coort

Zeer goed

Na het doorgeven van de schade, word er meteen actie ondernomen, en ze houden je goed op de hoogte

Matty van der Veen

Zeer goed

Goede adviezen, persoonlijke benadering

Pieter van den Wittenboer

Mijn ervaringen met Vugts Verzekeringen zijn heel positief. Zowel op het gebied van verzekeringen als hypotheken.

Inhoudelijk zeer sterk. Bij Vugts weten ze waar het over gaat. De inhoudelijke kennis lijkt "paraat" aanwezig.

Er zulle zeker verbeterpunten zijn, maar ik weet ze vanuit mijn ervaring niet te noemen.

Familie Coort

Met Vugts zijn we zeer tevreden, maar de afhandeling door ARAG zijn we niet tevreden over.

Mettler

Tevreden

Mee werkend en denkend

Bij u bekend

Wel goed maar moest drie weken wachten

Reactie Vugts Verzekeringen:

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Uw auto raakte beschadigd bij de hevige storm van 18.01.2018. U heeft bij de reparateur van uw auto inderdaad erg lang moeten wachten op de reparatie van uw auto. We hadden daar ook telefonisch contact over met u.
Het schadebedrag hebben wij op 07.02.2018, direct na ontvangst van de nota, overgemaakt aan uw reparateur. Mocht u niet tevreden zijn over de reparateur van uw auto, staat het u uiteraard vrij om, bij een eventuele volgende schade, een andere reparateur te kiezen. Kiest u dan echter wel wederom voor een Schadegarant-herstelbedrijf, waarbij er een vervangende auto beschikbaar is.