Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

zeer lovend.

Laura de Jong

10/10

Pensioen boek voor mijn vader

Pluspunten Vriendenboeken

Fijne communicatie en snelle service. Er wordt meegedacht wanneer er bijvoorbeeld nog bladen leeg zijn om deze op te vullen met afbeeldingen vanuit Vriendenboeken. Ik had het boek op maandag besteld... Fijne communicatie en snelle service. Er wordt meegedacht wanneer er bijvoorbeeld nog bladen leeg zijn om deze op te vullen met afbeeldingen vanuit Vriendenboeken. Ik had het boek op maandag besteld maar moest hem vrijdag al hebben. Ik kon het boek vrijdag zelf ophalen vers van de pers (letterlijk!) Netjes en snel de automatisch betaalde verzendkosten terug gekregen op mijn bankrekening. Het boek was naar verwachting gedrukt. Shout out naar Marjon!

Mijn vader heeft het boek inmiddels al 5 keer opnieuw gelezen. Hij blijft er over praten en vindt het een waardevol bezit. De vrienden, familie en collega's waren zeer geïnteresseerd hoe ik dit... Mijn vader heeft het boek inmiddels al 5 keer opnieuw gelezen. Hij blijft er over praten en vindt het een waardevol bezit. De vrienden, familie en collega's waren zeer geïnteresseerd hoe ik dit gedaan had en heb ze Vriendenboeken zeker aan geraden!

Jolanda

8/10

Mama 80

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijk in gebruik, mooi resultaat

goed, iedereen vond het mooi

BOM

10/10

Bedankt joep!

Positief, mooi boek

Daniëlla

10/10

Pluspunten Vriendenboeken

Je wordt goed door t proces geleid. Kan niet fout gaan.

Enthousiast

Jennifer

10/10

Goeie kwaliteit, super service!

Pluspunten Vriendenboeken

Ze namen zelfs nog contact op om aan te geven dat niet alle foto's goed waren geupload en of ze dat voor ons konden doen. Ook hadden ze alternatieve afbeeldingen voor mensen die geen foto's hadden... Ze namen zelfs nog contact op om aan te geven dat niet alle foto's goed waren geupload en of ze dat voor ons konden doen. Ook hadden ze alternatieve afbeeldingen voor mensen die geen foto's hadden toegevoegd. Het boek kwam gehavend aan- kwam door de bezorging- en er werd direct een nieuw boek voor me besteld. Zeer te spreken over deze club.

tineke

9/10

Een verrassend orgineel cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

orgineel, makkelijk in gebruik voor de deelnemers.

enthousiast

Meander Medisch Centrum

7/10

Vriendenboeken i.v.m. afscheid bestuursleden

Pluspunten Vriendenboeken

Het is een makkelijk format om in te vullen. Ik vind de uitgebreidere keuzes in omslag, vragen, layouts van fotopagina's en tekst echt een verbetering.

Iedereen vindt het leuk om te krijgen, andere deelnemers smullen ervan om het eindresultaat in te zien. De deelnemers vinden het soms lastig om tijdig en gemotiveerd te beginnen. Maar dat ligt... Iedereen vindt het leuk om te krijgen, andere deelnemers smullen ervan om het eindresultaat in te zien. De deelnemers vinden het soms lastig om tijdig en gemotiveerd te beginnen. Maar dat ligt wellicht aan 'mijn soort' deelnemers! haha

de Bras

7/10

Een tevreden maker en een tevreden ontvanger!