Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Corien

Met Vriendenboeken.nl maak je een schitterend boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is gemakkelijk om een boek te starten en te maken. Bij vragen krijg je direct reactie en hulp. Dat is echt bijzonder fijn.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb nu mijn derde vriendenboek gemaakt. De ontvangers zijn steeds erg blij en geven aan nog vaak terug te kijken in het boek

Sven Bosma

Leuk boek

Pluspunten Vriendenboeken

veel vrijheid om het boek zo te maken zoals je zelf wil. De mogelijkheid om tussendoor een preview te downloaden is ook heel er fijn

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel goed. We hebben het boek gegeven aan een collega die met pensioen ging. Zij was er erg blij mee.

Mady Cillen

Meer dan tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

de samenwerking tijdens het maken van het vriendenboek - de tips voor de 'lege' bladzijden - de hulp bij het wat laattijdig leveren van het boek - het online zetten van het boek zodat we toch een... de samenwerking tijdens het maken van het vriendenboek - de tips voor de 'lege' bladzijden - de hulp bij het wat laattijdig leveren van het boek - het online zetten van het boek zodat we toch een geschenk hadden voor onze jarige - kortom ...ze zijn geweldig om mee samen te werken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de jarige was supertevreden en de anderen waren natuurlijk benieuwd wat er geschreven was geworden. Het was een top-cadeau waar nog vaak in gekeken zal worden!

Linde

Mooi boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk systeem, vooral om e-mails te versturen en bij te houden wie al een pagina heeft ingeleverd! Goede service en hoge klantvriendelijkheid!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! Wij hadden een 30x30 boek en dat is echt een mooi groot boek geworden. Een hele mooie herinnering voor het bruidspaar!

Marjon

Prettig bedrijf

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer vriendelijk en ook hulpvaardig . Meedenkend en ook mee beoordelen hoe een pagina ws het mooiste uit komt

Zeer positief.
Mooi en waardevol boek geworden

Gina Francken

Handige tool

Pluspunten Vriendenboeken

een plek en eenzelfde opmaak voor iedereen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

mooie kwaliteit, vooral op het idee hele leuke reacties gekregen

Birgit

Mooi naslagwerk

Pluspunten Vriendenboeken

de in te voegen vaste sjablonen en de te kiezen achtergronden

geweldig

H. Reijckers

Johan 60 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke vragen om uit te kiezen, laagdrempelig en veel mogelijkheden. Kwaliteit van de foto' s en pairr is top!
Erg vlij met deze mooie herinnering, dankjewel!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mooi, om te doen en als herinnering!

Edith de Waal

Mooi boek en behulpzame medewerker

Erg mooie output.

Goed.