Klantvriendelijkheid en service

Prachtig cadeau

Marlou

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi boek en een super service!

Heel goed!

Jenny stoks

Pensioen Astrid

Pluspunten Vriendenboeken

In het begin was het lastig hoe het zat om als beheerder in de achterkant te komen.
Daar over gemaild te hebben was het gauw duidelijk
Jammer dat de laatste aanpassing (zoals verschuiven...
Daar over gemaild te hebben was het gauw duidelijk
Jammer dat de laatste aanpassing (zoals verschuiven van collega's in het boek niet doorgevoerd is en schrijffouten er nog inzitten)
Het boek ziet er geweldig uit.

Gerda

Makkelijk te maken & Geweldige service

Pluspunten Vriendenboeken

De vriendenboeken makkelijk te maken en doordat iedereen zelf zijn pagina in kan vullen is het ook niet heel veel werk voor de redacteur. Er zijn verschillende opties voor binden en buitenkant zodat... De vriendenboeken makkelijk te maken en doordat iedereen zelf zijn pagina in kan vullen is het ook niet heel veel werk voor de redacteur. Er zijn verschillende opties voor binden en buitenkant zodat je ook binnen verschillende prijsklasses een boek kunt maken. De boeken werden snel geleverd. Na het bestellen kwam ik erachter dat ik een boek te weinig had besteld. Hier werd niet moeilijk over gedaan en ik kon makkelijk een extra boek bestellen zonder extra kosten. Heel prettig contact met de medewerkers van het bedrijf hierover gehad.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen uitgroep 8 en hun ouders waren erg blij met dit boekje. Het is een leuke herinnering.

Martine

Super leuk om kado te geven

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt super makkelijk, je kunt meekijken met je uitgenodigde vrienden om ze beetje te helpen. Ik werd nadat ik ons boek besteld had nog gewezen op een foutje. Deze werd super snel en gemakkelijk en... Werkt super makkelijk, je kunt meekijken met je uitgenodigde vrienden om ze beetje te helpen. Ik werd nadat ik ons boek besteld had nog gewezen op een foutje. Deze werd super snel en gemakkelijk en vriendelijk voor me opgelost.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek was kado voor gouden huwelijk van mijn ouders. Ze vonden het echt geweldig!!! Waren heel erg blij verrast.

Jan Stapersma

Topcadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Prachtig gemaakt. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Geweldig!!!!!!!

Jeanette Arts

Mooi kado afscheid groep 8

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke layout opties, mooie groepsaanbieding, duidelijke software en instructies

Heel positief en enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Jeannette. Goed om te lezen dat de afscheidsboeken een succes zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

R.M. Zuidema

Pluspunten Vriendenboeken

Goed dat jullie het boekje checken als hij af is. Het heeft mij goed geholpen om het volledig en netjes af te krijgen!

Positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende... Dankjewel voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Wolf

Zeer tevreden met een prachtig en waardevol boek

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer tevreden ben ik over de persoonlijke benadering van de klant. Mijn mails met vragen werden vlot beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling, bleek er nog een pagina bij te moeten, dit kon... Zeer tevreden ben ik over de persoonlijke benadering van de klant. Mijn mails met vragen werden vlot beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling, bleek er nog een pagina bij te moeten, dit kon niet meer via de website en deze is er alsnog handmatig door de medewerker ingezet. En na het plaatsen van de bestelling vond er een persoonlijke controle van het boek plaats om eventuele toekomstige problemen bij het drukken te voorkomen. Deze werden per mail met mij gecommuniceerd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief en enthousiast. Een blijvend cadeau om telkens opnieuw door te bladeren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

J. Zevenbergen

Familieboek

Pluspunten Vriendenboeken

Elke deelnemer werkt er online aan mee.
Mogelijkheid eigen vragen te maken.
Onbeantwoorde vragen worden niet afgedrukt. Hulplijn via mail: prima. Snelle levering. Goed verpakt.

Top, leuk & bijzonder

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie woorden, fijn dat de reacties op het familieboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken