Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Luke

Meer mogelijkheden om een mooi boek te maken

Pluspunten Vriendenboeken

De software is nog beter dan de vorige keer dat ik een boek maakte, Dit is het 5e vriendenboek dat ik maak, dat zegt genoeg

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

geweldig, iedereen vond het leuk en doordat je nu kunt kiezen voor 1 of 2 foto's is er meer variatie en een aantal collages, die maken het echt een mooi geheel

Ipse debruggen

Super

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met de medewerkers van vriendenboeken.nl ze kijken met je mee of alles klopt en wijzen je op eventuele verbeterpunten.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

iedereen was super enthousiast bij het zien van het eindresultaat

Familie Vos

Vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

We zijn ontzettend blij met het vriendenboek, gemaakt voor mijn man (50 jaar). De kwaliteit van het boek is mooi. Ook de foto's zijn van goede kwaliteit, ondanks dat het veel oude foto's waren.... We zijn ontzettend blij met het vriendenboek, gemaakt voor mijn man (50 jaar). De kwaliteit van het boek is mooi. Ook de foto's zijn van goede kwaliteit, ondanks dat het veel oude foto's waren. Nadat we het boek ingeleverd hadden, kregen we van jullie een mail met aandachtspunten. Jullie hebben dit super voor ons aangepast! Echte service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Allemaal positief! En voor anderen een idee om zelf te gaan doen.

Nelleke

Beoordeling vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

heel makkelijk om iedereen in te schakelen voor een bladzijde

heel positief

Chantal

Foto-/herinneringenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Toegankelijke website, makkelijk in te vullen via het linkje in de mailuitnodiging.
Dikke kwaliteit papier.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiaste reacties. We hebben een boek voor de 80ste verjaardag van mijn (dementerende) vader gemaakt met veel foto's. Ook veel bijdragen van familie/vrienden en dat is een prachtig... Enthousiaste reacties. We hebben een boek voor de 80ste verjaardag van mijn (dementerende) vader gemaakt met veel foto's. Ook veel bijdragen van familie/vrienden en dat is een prachtig herinneringenboek geworden.

Peter Schultink

Top cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk, snel en een mooi resultaat.

Super! Applaus.

De Pieds

Geweldig!

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk te maken voor anderen en medewerkers zijn super behulpzaam bij vragen of problemen. Ze denken ook echt - als nodig - met je mee. Ervaarde ik nergens anders bij het maken van... Gemakkelijk te maken voor anderen en medewerkers zijn super behulpzaam bij vragen of problemen. Ze denken ook echt - als nodig - met je mee. Ervaarde ik nergens anders bij het maken van foto/vriendenalbums. Groot compliment!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig! Superenthousiast en terecht. Het is zo’n mooi en waardevol boek geworden van prachtige kwaliteit. Alle moeite en geld waard!

Astrid

Een absolute aanrader!

Pluspunten Vriendenboeken

- mooi, professioneel drukwerk (=boek)
- leuke herinnering
- makkelijk online samen te stellen met meerdere personen
- super service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg leuk om te ontvangen

Berendsen

Cadeau ter gelegenheid van jullie 25 ste verjaardag

Pluspunten Vriendenboeken

Iedereen kan het invullen in de tijd dat het hen het beste uitkomt, het is niet ingewikkeld en gauw klaar. Het resultaat is prachtig.

Zeer verrassend.

Karin

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi eindresultaat. Makkelijk om voor hulp in contact te komen, en men is heel behulpzaam.

Heel positief!