Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Inge

Leuk persoonlijk cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Klantvriendelijkheid, veel soorten achtergronden en details om als tussenpagina te gebruiken

Heel leuk

Chantal Cobert

Blij deze website ontdekt te hebben

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoudig samen te stellen, veel mogelijkheden, handige inkijkbladerexemplaren, fantastische service, handige voorgekauwde vragen om uit te kiezen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren lovend en de persoon aan wie het vriendenboek werd overhandigd was in de wolken. Een mooie herinnering ter gelegenheid van zijn pensioen.

Marielle

Top

Pluspunten Vriendenboeken

Handig met meerdere mensen een mooi boek maken

Super blij!

Anoek van Leijsen

Handige tool

Eenvoudige werking

positief

Dick

Vriendenboek , een eerste ervaring

Pluspunten Vriendenboeken

Het afscheid van een collega was mijn eerste aanraking met Vriendenboeken, echt een leuk idee met voor de ontvanger een onvergetelijk cadeau als resultaat. Recentelijk zelf een vriendenboek gestart... Het afscheid van een collega was mijn eerste aanraking met Vriendenboeken, echt een leuk idee met voor de ontvanger een onvergetelijk cadeau als resultaat. Recentelijk zelf een vriendenboek gestart voor mijn partner die 50 werd, spannend want moet in 1 keer goed natuurlijk.
Wat ik onderschat had waren de digibeten tussen de genodigden om een bijdrage te leveren maar ook dat is goed gekomen aangezien je als initiatiefnemer ook pagina's kunt helpen bewerken.
Na opdracht tot afdrukken , werd ik nog gewezen op het feit dat er op een pagina een foto wel gelinked stond maar niet zou worden afgedrukt. Had ik overheen gekeken in de preview, helamaal top dus dat hier een extra controle op werd gedaan.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Voor de ontvanger is het een heel mooi emotioneel boek geworden wat eigenlijk niet in geld is uit te drukken. Dus ja zeker geslaagd !
Ook gasten die langs zijn geweest hebben er doorheen...
Ook gasten die langs zijn geweest hebben er doorheen gekeken en waren zeer positief. Kan mij zomaar voorstellen dat er een aantal ook een vriendenboek gaan maken op termijn.

Visser

Geweldig! En wat een fijne klantenservice

Pluspunten Vriendenboeken

Alle tijd en duidelijk overzicht voor het uitnodigen en herinderen van vrienden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Boek is gegeven aan mn zus die voor lange tijd in isolatie moet vanwege dr ziekte. Op deze manier zijn vrienden buren collega's en familie toch dicht bij dr, wat onwijs dierbaar zo een boek dan... Boek is gegeven aan mn zus die voor lange tijd in isolatie moet vanwege dr ziekte. Op deze manier zijn vrienden buren collega's en familie toch dicht bij dr, wat onwijs dierbaar zo een boek dan maakt .

Lisa

Zowel het eindproduct als de service was top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in elkaar te zetten, hele goede service toen wij lieten weten dat het boek misschien te laat zou komen, snelle levering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel leuk. Het was een vrij groot boek in formaat, dus dat hielp ook met het effect

Jürgen

Helemaal goed

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk, en attend meegekeken bij bestelling

Alleen maar positief

Landal GreenParks

Vriendenboek collega die bedrijf gaat verlaten

top.

Marjolein

Aanrader

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in de werken door verschillende mensen.
Persoonlijke hulp en goede service bij vragen.

Dierbare herinnering