Kwaliteit van het vriendenboek
Klantvriendelijkheid en service
9.5/10

Ik heb drie boeken besteld en ze zijn alledrie heel mooi geworden! De ontvangers waren erg blij ermee. Je kunt zo mooi laten zien wat je allemaal hebt meegemaakt in je leven en wie een speciaal...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Vrij eenvoudig in gebruik. Zelfs mijn moeder van 82 doet eraan mee... De persoonlijke touch achteraf ter verbetering van het eindproduct is zeer positief en gewaardeerd.

Super enthousiast!!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Soms schrijven mensen zelf iets op en dan zou ik graag de optie hebben om één foto (tekst) op een pagina te zetten i.p.v. de vragen. Dit is mij nog niet gelukt, helaas.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Sbo Sjalom

Het was zeer gebruiksvriendelijk, binnen een half uurtje had ik alle leerlingen al uitgenodigd. De leerlingen hebben zelf de antwoorden ingetypt. Als beheerder kon ik later alle foto's invoegen. Ook...

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ouder en leerlingen waren enthousiast en zien het als een waardevolle herinnering om te bewaren.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Tip van mij: bij het afscheidsboek van groep 8 een digitale versie leveren die je kunt gebruiken tijdens de afscheidsavond.
Je kunt het dan op je digi bord leerling voor leerling bekijken en deze in het zonnetje zetten. Ikzelf heb in Mentimeter.com een quiz gemaakt waarin de vragen uit het boek terug komen en de gasten met hun telefoon konden stemmen over wie zij dachten dat het ging.
Ik denk dat scholen hier wel wat extra's voor willen betalen en dat hier wel een markt voor is.

Prettige en duidelijke manier om samen een boek te maken. Fijn contact en meedenken vanuit vriendenboeken.nl.

- duidelijke website
- fijn dat iedereen een eigen pagina kan maken
- altijd antwoord op vragen over mogelijkheden
- positief meedenken vanuit vriendenboeken.nl (complimenten voor Marjon!)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wij hebben als ouders een boek gemaakt voor onze kinderen bij het afscheid van groep 8. De kinderen zijn heel blij met het boek, een mooie herinnering!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik ben al hele tevreden en een tip zou zijn dat je meer keuze hebt qua indeling van de pagina, hoeveelheid foto's.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review, daar zijn we superblij mee. Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

makkelijk te gebruiken

enthoisiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Saskia Bish/Sparrenbosschool

Prettige samenwerking en mooi resultaat!

Eenvoudig in gebruik
Complete informatie op website
Klantvriendelijk
Servicegericht

Enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Op de fotopagina's zou het fijn zijn om de keuze te hebben om foto's definitief te maken zodat je niet alle foto's opnieuw hoeft bij te snijden als je een enkele aanpassing maakt
Aanvullende informatie geven over de fotopagina's; namelijk dat het mogelijk is om zo'n pagina ook te gebruiken voor persoonlijke verhalen van bijv. leerkrachten (omzetten van PDF naar jpg)
Meer mogelijkheden om de fotopagina's te customizen (zoals in digitale fotoboeken)
Mogelijkheid om het pdf-bestand (voor bestelling) uit te draaien voor laatste check

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, dat waarderen we zeer. De suggesties nemen we zeker mee bij een volgende update. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Via google gevonden en daarna bekeken.
Het idee is leuk, de voortgang goed te volgen.
De levering was snel en ik was positief verrast door het resultaat.

makkelijke site
voortgang goed te volgen
fijn dat je ook zelf het boek kunt bewerken
Mooi resultaat

Nog niet uitgereikt.
Maar ga ervan uit dat het positieve reacties zijn

Andere, neutralere achtergronden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

We hebben 2 vriendenboeken laten maken voor de collega's die op pensioen gingen.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De website is heel gebruiksvriendelijk.
En het resultaat is prachtig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega's waren heel erg blij met het mooie boek.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Tip: om de eerste of tweede foto van een pagina te wijzigen moet je telkens de andere foto's verwijderen vooraleer je aan de eerste of tweede foto kan. Dit is tijdrovend. Misschien kan hier een oplossing voor gezocht worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie review en tip. Fijn om te lezen dat je collega's blij waren met het boek! We wensen je een fantastische zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

RPM

Ik vind dit een geweldig initiatief! Boeken bestellen ging heel snel.
Ik heb zowel telefonisch als mail contact gehad en beiden verliepen heel goed, snel contact gekregen en heel vriendelijk.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Hele leuke website, voor ieder wat wils doordat er verschillende themas en achtergronden zijn.
De website is makkelijk in gebruik en als beheerder van het boek kun je makkelijk de pagina's bijhouden en bijwerken wanneer dat nodig is.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De leraressen (er waren 2 juffen bij mijn dichter in de klas) voelden zich erg gewaardeerd en vond het een hele leuke aandenken. De ouders die het boek nog niet persoonlijk gezien hadden vonden het ook ontzettend gaaf en mooi.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ga vooral zo door. Heel leuk initiatief en wij (de juffen en de ouders van 26 leerlingen en de directie van school) zijn heel tevreden en enthousiast over de vriendenboeken! Dikke pluim!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen, daar zijn we blij mee! We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Ouderraad basisschool Mikado

Goed snel contact, meerdere vragen gesteld en snel antwoord gekregen. Denken ook goed mee voor het krijgen van mooi eindresultaat. Supersnelle levering.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer flexibiliteit voor het wijzigen van de vragen per pagina. Mogelijkheid om extra pagina's met tekst toe te voegen (nu alleen plaatjes).

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Ouderraad, we willen jullie hartelijk dank voor de mooie positieve review en tip. Een mooie zomer gewenst en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Simpel snel en super

duidelijk en eenvoudig

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

fotopagina voor heel veel foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve feedback en tip. Dat waarderen we zeer. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl