Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Goed! duidelijk en overzichtelijk en goede service

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

gemakkelijk om mee te werken, voor iedereen toegankelijk

positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review, daar zijn we blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Tom de Jonge

Super invulling van mijn idee om een leuk boek samen te stellen door alle vrienden van mijn vriendin,
Duidelijke uitleg en interface, en weinig werk voor een top resultaat!

Gemak voor de maker,
Layout bedenken, vragen bedenken, emailadressen invullen,
ff wachten, nog ff wachten,
editen en klaar!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Echt geweldig, zowel van de ontvanger als van alle mensen die hadden bijgedragen en ook die het vergeten waren.
Mooie druk, met de hoekjes!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Lastig om liggende foto's goed toe te voegen!
Misschien dat sommigen nog iets meer een persoonlijke layout willen,
maar dat is niet een must.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review Tom, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek zo in de smaak viel! Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Makkeliujk te bewerken, gebruiksvriendelijk en voor mogelijkheden

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

een mooie herrinering voor een goede prijs

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was geroerd en onder de indruk. Veel mensen gaven aan ook een boek te willen maken

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

vermeld bij het moment van betsellen, de geschatte leverdatum. Of een melding bij het invullen, : als u nu betsled dan is u boek klaar tussen X en Y.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het vriendenboek een succes was! Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Nicole

Prima! Site is erg duidelijk, werkt snel, contact met de medewerkers is zeer goed en snel, zowel telefonisch als per mail.
Ik had het boek binnen een week klaar. Ook was de levering keurig op...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk in gebruik, duidelijke uitleg, fijn dat er een voorbeeld boek kan worden gedownload zodat je al een voorbeeld hebt.
uploaden van foto's ging goed, als je weet dat je je moet houden aan de maximum MB's.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Oma vond het boek geweldig!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Extra foto bladen om zelf een collage te kunnen toevoegen. Nu kun je enkel nog gebruik maken van de templates met max 5 foto's op vaste posities op de pagina's. Zou leuk zijn als je zelf wat meer kunt knutselen zodat het boek echt een uniek exemplaar wordt. Maar ik begreep dat dit al in de maak is.
Ook is het handig dat als er dubbele namen toegevoegd zijn bij vrienden ( door bijv gebruik van meerdere mailadressen bij 1 zelfde persoon) je deze handmatig kunt verwijderen. Nu blijft diegene steeds in de lijst staan. Kan wat verwarrend zijn.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review Nicole, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je oma zo blij mee was met haar boek. Misschien voor een volgende keer. Je kunt namen bij de inhoud van het boek verwijderen, ze blijven alleen (mocht je per ongeluk de verkeerde deelnemer verwijderen) wel altijd bij het overzicht van alle deelnemers staan zodat ze eventueel weer kunnen worden toegevoegd. Nogmaals dank en heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Esther Weel

Een mooi afscheidscadeau. Als er een collega weg gaat dan krijgen ze een vrienden boek cadeau. Een mooie herinnering van een fijne tijd met mooie woorden van collega's.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mooi resultaat en kwaliteit.
Makkelijk te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Collega's vinden het erg leuk. Nu er meerdere collega's met pensioen gaan wordt er eigenlijk op gerekend. Mooie herinnering en mooie woorden van collega's.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer opties voor de foto pagina's. Misschien een collage kunnen maken?

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Esther voor je mooie review en tip. Leuk om te lezen dat collega's er een beetje op rekenen. Al zeggen we het zelf, het is ook wel een heel mooi afscheidscadeau :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Tevreden klant!

Een heel mooi makkelijk te maken vriendenboek! Het perfecte kado voor veel gelegenheden!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke uitleg, werkt snel, mooie templates! Bij vragen over het maken van het boek een snelle reactie van de makers.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Een heel mooi boek ter herinnering aan een bijzondere verjaardag

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Misschien nog iets meer variatie in het kiezen voor de template voor foto’s en meer foto’s op de persoonlijke pagina.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nathalie

Alles staat duidelijk op de site. Ook voor de mensen die het mogen invullen is het makkelijk te doen.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Heel klantvriendelijk. Denken aan goede kwaliteit. Je krijgt een mail als er iets niet goed staat in het boek. Echt super!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden de kwaliteit erg mooi. Ze vonden het allemaal een erg mooi boek geworden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De grote van de foto's was soms erg ingewikkeld. Of je moest het met paint vergroten of verkleinen.
Als daar iets aan kan veranderen is het nog makkelijker om het boek te maken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Nathalie voor je mooie beoordeling en tip. We zijn er erg blij mee. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ubro

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Vriendenboeken.nl. Mijn vragen worden altijd snel en duidelijk beantwoord. Daarnaast geeft men ook altijd passend advies indien nodig of gewenst. Wij...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

- Vriendenboeken zijn erg leuk om te geven
- De boeken zijn van hoog kwaliteit
- Voldoende opties voor qua lay-out
- Snelle en heldere communicatie
- Goede kwaliteit en prijsverhouding

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiast van collega's in het team, maar ook de collega die dan afscheid neemt. Leuke herinneringen blijven in het boek bewaard met wat foto's.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Nee, al meerdere malen besteld. Maar altijd super tevreden met het bedrijf.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je fantastische review, we zijn er heel blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Heel graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Erg leuk om te maken.
Fijn dat je je vragen kon kiezen en aanpassen

Makkelijk om te delen,
Mooie layout
Vragen werden snel beantwoord

Iedereen was enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De mogelijkheid om de titel te veranderen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat iedereen enthousiast was. Een tip voor een volgende keer: de titel kun je aanpassen hoor (via de omslag waar je ook de foto plaatst). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Goede service en snelle levering! Het boekje was een groot succes! :-)

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Service en levering was perfect. Er werd meegedacht en snel gereageerd bij vragen. Top!

Erg leuke reacties!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De ontwerpen / achtergronden / afbeeldingen zijn niet zo fraai vind ik, en de meeste niet van deze tijd.. Ik had moeite om een leuk ontwerp te kiezen voor het boekje. Als jullie daar iets aan doen, dan weet ik zeker dat het jullie klanten oplevert.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie boek een groot succes was. Achtergronden zijn natuurlijk altijd persoonlijk, maar er komen dit jaar absoluut nieuwe achtergronden bij. Fijne dag, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl