Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Sohaila

Heel positief.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk en toegankelijk. En kom je niet uit dan kun je mailen waarna je ook heel snel geholpen wordt.
Top service dus!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Leuke reacties. Mooi en waardevol..

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Misschien een mogelijkheid om ook zelf vragen toe te voegen...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Sohaila, Dank voor je mooie review. Daar zijn we blij mee! Tip voor de volgende keer: als je in de vragen klikt kun je ze aanpassen en dus ook je eigen vragen maken :). Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Gemeente Meppel

Heel positief!!!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk voor een ieder. En kom je niet uit dan kun je altijd mailen en krijg vaak ook heel snel antwoord.
Service is klasse!!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren heel positief. Men vond het vriendenboek echt een waardevolle cadeau... En degene die het heeft ontvangen vond het ook mooi en waardevol.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Optie zou zijn om ook zelf een paar vragen te formuleren.

Stephanie

Dit is de 2e keer dat ik een boek maak (voor afscheid van collega en voor een verjaardag van vriend) en wederom ben ik zeer tevreden. Het is een mooi boek geworden!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De beheerderspagina is erg overzichtelijk en het is gemakkelijk en intuïtief om het boek vorm te geven, mensen uit te nodigen en achter de schermen mee te kijken.
Na bestelling wordt er door het team van vriendenboeken.nl nog kritisch naar de kwaliteit van je bestelde boek gekeken, voordat het afgedrukt wordt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega's waren allemaal zeer te spreken over het boek en blij verrast over de kwaliteit.
Het boek voor een vriend is nog niet gegeven.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het zou makkelijker zijn als je meerdere foto's tegelijk kan uploaden en ze daarna een plaats aanwijst.
Ook het veranderen van foto's is nu omslachtig, omdat je ze eerst één voor één moet verwijderen en daarna weer één voor één moet uploaden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stephanie voor je mooie uitgebreide review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl

Goed, en het resultaat is erg mooi geworden...het belangrijkste....mijn vriendin was erg blij!

Eenvoudig en duidelijk...

Ze was erg blij!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Bij de extra foto's ( pagina's )zou het leuk zijn als je er wat meer bij kunt zetten...dus meer verhaal krijgt...

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en tips. Daar zijn we blij mee. Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Christel Steinhaus

Ik zocht een Vriendenboek om voor mijn schoonmoeder, die 70 jaar werd, te maken. Via Google kwam ik op Vriendenboeken.nl terecht.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

- Een super overzichtelijke site, incl instructie video.
- Mooie en duidelijke voorbeelden.
- Navigeert makkelijk door alle velden.
- Duidelijk resultaat te zien in voorbeeld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn schoonmoeder was diep ontroerd en mijn partner vond het een super mooi boek!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

- Iets meer foto’s kunnen toevoegen en zelf foto grootte kunnen aanpassen.
- Makkelijker toevoegen/uploaden v foto’s/beelden via Google.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en tips Christel. Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Sandra

Een ideale manier om een leuk afscheidscadeau te maken, zeker als er meerdere personen mee doen.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke uitleg. Het is ook heel fijn om op elk gewenst moment een voorbeeld in te zien van het boek dat je aan het maken bent.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positieve reacties. Zelf vond ik het boekje veel mooier dan ik verwacht had.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Extra controle op de naam. Een persoon had haar naam en per ongeluk dubbel ingezet, en het lijkt me dat dit iets is wat Vriendenboeken.nl zou kunnen ondervangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Sandra voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties allemaal positief waren. We geven onze klanten wel een seintje als iemand nadat de bestelling is geplaatst nog een vriendenpagina heeft ingevuld of als de letterkleur op de omslag niet goed uitkomt. Inhoudelijk qua tekst controleren doen we niet. Mocht je in de toekomst echter ergens een extra controle op willen, laat het ons dan vooral weten., we helpen onze klanten graag. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goed! Ik en mijn vrienden hebben een boek gemaakt voor een vriendin die jarig was en het is heel erg mooi geworden. Het boek is eenvoudig te maken en iedereen kan ook gemakkelijk de vriendenpagina...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het boek heeft een hoge kwaliteit, beter dan verwachting. Ook is het handig dat je een preview van het boek kan bekijken voordat het je gaat bestellen. Op deze manier kun je nog even checken of alles helemaal goed is. Plus het boek is ook niet duur, zeker als je het bedrag deelt. Wij betaalden nog geen 2 euro per persoon.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige vond het boek super leuk en ook alle gasten vonden het geweldig! Aan het einde van de avond had iedereen het boek doorgelezen.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het boek is van hoge kwaliteit en het hele process is gemakkelijk en duidelijk te volgen, kortom echt een aanrader!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat het boek zo goed is ontvangen! Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Josien

Het boek is van mooie kwaliteit. Mijn opa kreeg het voor zijn 90e verjaardag met alle familie erin. Hij is er ontzettend blij mee. Jammer dat een gekozen thema voor het hele boek is en ook de...

Mooie kwaliteit

Heel positief

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Apart thema voor voorkant. Meer vrije tekst ruimte op fotopagina's. Meer opties voor layout fotopagina's.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Josien, dat waarderen we zeer. De suggesties nemen we zeker mee. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Mooi boek en goede service!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Super snelle service. Denken ook goed mee!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het erg leuk om te krijgen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

A. Verheijden

Op zich leuk om te geven maar erg minimalistisch.
Weinig ruimte om zelf creatief in te delen voor wat betreft foto's of achtergronden. Het is gelijk voor hele boek.
Weinig creatieve...

Mooie herinnering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wordt eind oktober pas gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste A. Verheijden, Dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en onze service. We gaan de komende tijd een aantal aanpassingen doen en nemen je tips zeker mee. Ons uitgangspunt is echter wel een vriendenboek en geen fotoboek, dat pretenderen we ook niet. Als je onze voorbeeldboeken bekijkt kun je goed zien wat je kunt verwachten. Veel plezier met het geven van het vriendenboek eind oktober. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl