Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

borg&Co

Leuke en handige site om een dergelijk boek te maken

- makkelijk te maken
- neemt veel organisatie uit handen door mailinglijst/herinnering sturen e.d.
- je kunt steeds controleren hoe het ervoor staat
- eindresultaat zag er prima uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

het boek was een enorme reactie en werd erg positief ontvangen.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

- importeren mailadressen vanuit eigen mailadressenboek (zie bijv. afspreken.nl waar dat kan). Je kunt dan tijdelijk toegang verschaffen tot je eigen adreslijst en de mailadressen overnemen. Nu heb ik ze allemaal met de hand moeten typen.
- foto's moesten worden bijgesneden. Dit hadden veel mensen thuis gedaan, hoorde ik later en dat was voor sommigen nog best een klusje. Bovendien ontving ik ze vervolgens weer 'onaangepast', zodat ik alle foto's weer heb moeten bewerken/bijsnijden... Dit behoeft echt verbetering.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat het boek zo positief werd ontvangen. Met je tips gaan we zeker aan de slag. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Lisa

Geweldige service. Makkelijk in gebruik en de bestelling is snel in huis.

Gebruiksvriendelijke website, overzichtelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief. Veel mensen kenden het ook nog niet

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Misschien automatisch tekst opslaan zodra het is ingevoerd? Nu waren sommige mensen hun tekst verloren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Lisa, daar zijn we blij mee. Als je deelnemer aan het boek alle stappen doorloopt wordt de tekst opgeslagen. Automatisch opslaan gaat dit jaar worden toegevoegd. Fijne dag een graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Een Venner

Een super ervaring!!
Alle deelnemers vonden het een geweldig concept en een origineel cadeau !!!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Werkt heel vlot - levertijd twee dagen korter dan gehoopt!!
Perfecte kwaliteit van afdruk foto’s

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle deelnemers vonden het een geweldig concept en een origineel cadeau !!!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Nog enkele extra thema’s zouden welkom zijn!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback, daar zijn we heel blij mee. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Maaike

Voor onze collega zochten wij een leuk afscheidscadeau, via via kwamen we op jullie site terecht!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Website is duidelijk en het maken van het boek is heel makkelijk!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze was heel erg verrast en blij met het boek!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijke dank voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat jullie boek in de smaak viel. Fijne dag en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Esther

Mijn ervaring is fantastisch! Leuke site met veel mogelijkheden. Een prachtig cadeau. En uitmuntend geholpen met het toevoegen van een extra pagina.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Goede hulp, eenvoudige site, mooi resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch! Mensen vonden het een mooi boek en heel persoonlijk. Iedereen kan zichzelf erin kwijt en het eindresultaat mocht er zijn.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Nee, gewoon zo door blijven gaan en de service blijven bieden zoals jullie nu al doen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Esther voor je mooie review. Fijn om te lezen. Alvast een goed weekend gewenst en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Wij hebben een boek laten maken voor het afscheid van een collega. Het was wat kort dag en het drukken van het boek duurde een dag langer dan verwacht, waardoor het bijna niet op tijd zou zijn.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het werkt goed dat iedereen op zijn moment de pagina kan invullen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek is goed ontvangen en ik vond t er goed uitzien.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Collega's van mij hadden graag iets meer mogelijkheden gehad om de layout van de pagina aan te passen, zodat ze meerdere foto's hadden kunnen invoegen.
Het stuk voor stuk invoeren van e-mailadressen is veel werk. Een methode waarbij je ook vanuit een mailinglijst adressen kan toevoegen zou veel tijd schelen. Dit was voor ons met ca 80 adressen veel werk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie feedback en tips! Fijn dat het boek er toch precies op tijd kon zijn. Daar zijn wij ook blij mee :). We gaan volgend jaar een mogelijkheid toevoegen om een mailinglijst toe te voegen. Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marije

Prettig, fijn programma, goede service bij vragen en snelle levering!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mooi boekje, fijn programma, goede service bij vragen en snelle levering!

Allen positief!!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer lay out mogelijkheden, bericht per mail als iemand zijn/haar pagina heeft ingevuld.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Marije, Hartelijk dank voor je mooie feedback en tips! Fijne feestdagen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Prima ervaring, snelle reacties en snelle levering.
Eind resultaat is fantastisch geworden.

mooi papier.
duidelijke foto's
mooie grootte

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief een echt cadeau geworden

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Zonder extra kosten op het laatst toch nog voor een ander achtergrond en voorkaft kunnen wisselen.
Door de drukte van foto 's krijg je pas later een indruk van hoe het boek er echt uit komt te zien, nu is veranderen van lay-out niet meer haalbaar. Alleen tegen extra kosten, jammer ..heb ik als enigste min puntje ervaren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip. Fijn dat je het ook een echt cadeau vond, dat vinden wij ook :). De optie om de achtergrond later te kunnen vervangen staat bij ons met stip op 1. Gaan we volgend jaar zeker aanpassen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Sterkliniek Alphen aan den Rijn

Zeer goed.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Erg leuk concept. Makkelijk in te vullen. Op een mobiele telefoon is het wat lastiger.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Blij verrast in ontvangst genomen door onze collega. Ook oud collega's uitgenodigd om te schrijven, wat door (bijna) iedereen is gedaan.

Duidelijk melden dat foto 1 bij de vriendenpagina als pasfoto geplaatst wordt

Sterkliniek Alphen aan den Rijn

Zeer goed.

Duidelijk melden dat foto 1 bij de vriendenpagina als pasfoto geplaatst wordt

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sterkliniek Alphen, Hartelijk dank voor jullie mooie feedback en tips! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl