Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Makkelijke gebruikshandleiding en mooi resultaat

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

fijn dat je als beheerder alles kan inzien en bijwerken, zaken toevoegen.

heel enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

meer foto's per pagina, sommige deelnemers waren tussentijds zaken kwijtgeraakt doordat ze niet hadden opgeslagen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor je mooie review en tips! We zien je graag weer terug bij een volgende vriendenboek. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Makkelijk programma en snel thuisgestuurd.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Zeer februikersvriendelijk. Snel geleverd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontzettend leuke reacties. Omdat je samen het boekje vult wordt het een leuk geheel.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meerdere foto's kunnen plaatsen. 3 of 4 kunnen ook wel op de pagina.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor je mooie review en tips! Goed om te lezen dat de reacties zo leuk waren, dat horen we graag! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Familie Swinkels

Makkelijk, goed te coördineren met een hele groep.
De meesten vonden het uploaden en bijsnijden van de foto's moeilijk. Het was wel een oudere groep gebruikers
En jammer dat je...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mooie degelijke kwaliteit van druk, vlot, makkelijk, goede prijs kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontroerd, een mooi familienaslagwerk geworden om uren in te kijken

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

keuze in lettertypes en kaders bij de foto's Vooral meer mogelijkheden met de voorkant

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste familie Swinkels, Dank jullie wel voor jullie mooie review en tips! Heel fijn om te lezen hoe er gereageerd werd op jullie vriendenboek. Met jullie tips gaan we zeker aan de slag. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

H.E.

Leuk, eenvoudig concept met origineel en mooi resultaat!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Eenvoudig. Goede, snelle reactie bij vragen. Heel persoonlijk.

Erg positief.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Op de voorkant de mogelijkheid van meerdere foto's. De mogelijkheid om i.p.v. vragen te beantwoorden een vrije invulling te geven aan de linker pagina.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste H.E., Hartelijk dank voor je mooie review en tips! Met jullie suggesties gaan we zeker aan de slag. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Een makkelijke manier om met veel mensen een boekje samen te stellen. In een redelijk korte doorlooptijd heb je een enig boekje! En zo leuk om te zien hoe verschillend mensen de gegeven vragen...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Website geeft een goed overzicht van de mogelijkheden. Duidelijk is ook wat het boekje kan gaan kosten, prettig om dit - voordat je de actie van het vriendenboek gaat starten - kunt overzien.

Het werken aan het vriendenboek wijst zich inderdaad vanzelf.

Makkelijk is het om alle vrienden uit te nodigen en op een gegeven moment een herinnering te sturen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is hartverwarmend om te zien hoe blij iemand is met het cadeau "vriendenboek". Mijn 100-jarige vader zit nu elke dag een stukje te lezen in zijn vriendenboek.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Als beheerder heb ik foto's ingevoerd voor deelnemers en voor de aparte fotopagina's. Het bijsnijden in het aangeleverde format gaat niet altijd makkelijk. De ene foto past er makkelijk in en een andere foto van het zelfde formaat laat zich niet 'bijsnijden'. Wellicht ook een functie 'totale foto verkleinen' invoegen? Een foto toch in zijn geheel er in krijgen lukte niet altijd, het moeten bijsnijden is dan 'zonde' van de leuke foto.

In het bewerken van de foto's dien je iedere keer weer alle foto's langs lopen, inclusief het bijsnijden. Het is mij niet gelukt je tot een foto te beperken.

Op de kaft is er ruimte voor een tekst. Bij het format met de champagneglazen en ballonnen, zitten de ballonnen precies op de plek van de tekstbalk. Titel boekje komt zo onvoldoende tot zijn recht.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Daar zijn we blij mee. We gaan de komende tijd e.e.a. aanpassen, je tips nemen we zeker mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Lucia

Top! Heel gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Als er toch nog onduidelijkheden waren, werd dit heel snel via de mail of telefonisch gecommuniceerd.

Alles

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vond het een prachtig geschenk. De deelnemers vonden het boek ook heel mooi geworden. Iedereen was dolenthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lucia voor je mooie review. Fijn om te lezen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goede service en snelle reactie op vragen, top! Gemakkelijk om product te maken.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Eenvoudig om dit met een groep te maken

Heel positief!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Zelf een indeling maken voor de fotopagina

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen! Fijn dat het boek goed is ontvangen. Graag begroeten we je ook in de toekomst weer op onze website. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Zeer prettig, alles digitaal, gemakkelijk deelnemers te mailen. Top!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mogelijkheid om alle deelnemers te mailen, of alleen de nog niet invullende deelnemers te mailen.

Positief, makkelijk, handig

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Indien technisch mogelijk: optie om via Google snel plaatjes te zoeken en in te voegen wanneer je geen foto's hebt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Vlot proces, intuïtief

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mooie print, eenvoudig te gebruiken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zowel deelnemers als ontvanger waren zeer enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De deelnemers een view op de pagina’s geven (zonder sat zij het kunnen bewerken)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Dank ook voor de tip. Misschien handig voor een volgend vriendenboek: je kunt als beheerder van het boek wel je eigen preview van het boek downloaden, opslaan en dat naar iedereen doorsturen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Prima service.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Format is duidelijk, goede uitleg.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mooi resultaat, sommigen hadden moeite met de vraagstelling in de ik-vorm, hadden liever een keuze in ik of wij vorm.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Bestandsgrootte en type vermelden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee. Een tip voor een volgend vriendenboek. De vragen kun je aanpassen, dus de ik-vorm kun je veranderen in wij. Gewoon even klikken in de vragen en de tekst aanpassen. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl