Kwaliteit van het vriendenboek
Klantvriendelijkheid en service
9.5/10

Achteraf duidelijk . In het begin even aftasten hoe het werkelijk stap voor stap zou gaan.
Gelukkig een beroep op de eigenaren kunnen doen .

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

als je er eenmaal mee bezig bent ervaar je de gemakken van het staps gewijs invullen en aanmaken.
Gelukkig (zoals gezegt) is men zéér bereid om bij te sturen en snel reactie te gevn.
Alsnog ank hiervoor.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Is pas voor eind Februari. dus nog niet gegeven.
Een enkeling zag het niet zitten en is helaas afgehaakt .maar merendeel ( van de voornamelijk ouderen) hebben het volbracht ,en als een leuk idee ervaren.
maar eerlijk gezegd het invullen ging met erg veel hulp van mijzelf.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het was mij in begin met bijstellen van de vragen niet helemaal duidelijk (of niet goed gelezen ) waar en hoe ik de gewijzigde vragen op moest slaan.

Michael

Een échte aanrader. Bij het compleet maken van het boekje bleek er iets van mijn kant fout gegaan en dat werd al heel snel geconstateerd en na kort overleg (per mail) gecorrigeerd.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Snelle reactie op vragen, meedenkend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, het boekje ziet er mooi uit met een stevige kaft.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Mogelijkheid voor bedenken van 2 optionele "eigen vragen" ?

Svata

Ik heb een babyshower boek gemaakt en dat werkt erg makkelijk. Mooie achtergronden en heel leuke vragen. Het werkt super eenvoudig. Met 10 vriendinnen gelijktijdig aan het boek gewerkt en was in...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

alles is al voorbereid door vriendenboeken. achtergronden, leuke vragen, sfeerbladen en jaaroverzichten.
Ik had nog wat vragen en binnen een uur antwoord. super service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Van zeer gaaf tot bijna in tranen. groot succes en heel speciaal ook voor later.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

misschien nog wat meer variatie in achtergronden. verder super site

Heel goed. In het begin even een beetje uitzoeken hoe het werkt maar als je het door hebt, is het heel makkelijk.

Veel mogelijkheden.

Heel erg leuk

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Aangeven dat foto 1 de foto is die bij de naam staat van degene die het invult.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip.
Nadat je de foto's hebt toegevoegd kun je overigens de volgorde nog veranderen. Aan de rechterkant staat dan een plaatje waar de foto's komen te staan.
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van vriendenboeken.nl en ben er zeer tevreden over.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Gebruikersgemak en mogelijkheden. Tevens alles per mail uit te zetten, ook herinneringen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, gemakkelijk in gebruik. Leuk idee.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

laat de boeken altijd staan in mogelijkheid om ze nog een keer te kunnen bekijken/bestellen. Vooral van belang als je het aan iemand kado hebt gedaan.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat jij en je vrienden tevreden zijn!
Je ontvangt van ons altijd bericht als we de je vriendenboek van de server verwijderen, maar je mag deze ook, zo lang als je wilt, online laten staan hoor. Geen enkel probleem.

Annemarie kooistra

Goede begeleiding en direct contact

Duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek werd erg enthousiast ontvangen door de jarige en haar familie

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Andere keuzes achtergronden, vooral minder sprekende. ik heb de eenvoudigste genomen om juist de foto’s en tekst goed uit te doen komen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Annemarie voor je mooie review! En misschien goed om te weten, wij zijn met nieuwe achtergronden bezig :).
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Erg leuke formule, maar te weinig mogelijkheden voor eigen inbreng (vaste vragen) en bewerken van foto's.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De opbouw van het boek en de sfeer achtergronden.

Vonden het erg leuk

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer mogelijkheden om foto's te bewerking en afmeting te bepalen. Mogelijkheid voor aantal zelf gekozen vragen. Prijs/ kwaliteit vind ik erg duur.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Dat waarderen we. Graag gaan we nog wel even in op je tips.
- De vragen kun je aanpassen. Je hoeft daarvoor alleen maar op de vraag zelf te klikken.
- We begrijpen je opmerking over de foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Een fotoboek heeft wat foto’s betreft inderdaad meer mogelijkheden. Maar we blijven ons ontwikkelen hoor!

Anna

Wij hebben een afscheid collega boek gemaakt met 40 collega's in 5 dagen en alles ging heel makkelijk. En was super gaaf om te maken

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De website is heel overzichtelijk en een boek maken is super makkelijk
Ook een heel snelle service als je vragen hebt !! En het boek zag er geweldig uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel enthousiast en ook ontroerd. zoveel leuke teksten en foto's

helemaal goed zo

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Anna voor je mooie review!
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Mijn ervaring is heel positief. Grote voordelen van de werkwijze van vriendenboeken zijn:
- het programma houdt bij en je kan snel herinnering sturen
- de deelnemers maken hun eigen...

Zie voorgaande antwoord.

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review!

Vicki

It was user-friendly, and the staff were very helpful when we had a problem.

Beautiful book

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

It would be nice to have the choice to get an e-book along with the printed version.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Thank you Vicky for your positive review and suggestion.
Best regards, Vriendenboeken.nl