Kwaliteit van het vriendenboek
Klantvriendelijkheid en service
9.5/10

E Krassenburg Bakker

Een en al lof....prima site...mooi boek

Goede site

Nog niet gefeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goede ervaring, iedereen kan zo een vriendenboekje maken.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De site is heel gebruiksvriendelijk. Het eindresultaat ziet er mooi uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle reacties waren positief, heel mooi boekje geworden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Iets meer mogelijkheden met sommige formaten.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te lezen dat je ervaring met onze website en het boek positief is. Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

M. Do?an

Handig dat je mensen uitnodigt en zij vervolgens hun pagina moeten invullen. Als beheerder kun je alles bewerken wat natuurlijk erg praktisch is.
Het programma is best bewerkelijk en niet...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Heel klantvriendelijke klantenservice ; erg behulpzaam en vriendelijke dame. Snelle reactietijd. Het boek zelf is gedrukt op mooi, dik papier. Echt een mooi boek die je met recht op je salontafel kan laten. Levering was in een stevige doos en kwam goed aan. Bezorging ging ook vlot.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Is nog niet gegeven, maar de mensen die het mochten inzien, waren erg onder de indruk van de kwaliteit. Ikzelf ook. Het is een mooi boek geworden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer foto’s kunnen plaatsen; bij elke vriend vragen of ze meer foto’s willen plaatsen met een max van ? Dan kan de paginagrote foto vervangen worden door bv 4/6 kleinere foto’s.
De tekstmaximum opheffen. Je kon maar een aantal karakters per blok kwijt, wat echt heel karig is. Veel mensen hadden behoefte aan meer ruimte. Het ligt niet aan de ruimte an sich. Er is genoeg plek op de bladzijde zelf. Alleen kan het niet vanwege het aantal tekens. Heel vervelend. Ook zou het fijn zijn om de lay out te kunnen aanpassen. Ik zou een volgende x een fotoboek bestellen, want dit vond ik erg beperkend.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Je hebt blijkbaar gekozen voor een indeling met 1 foto op de rechterpagina, twee foto's zijn echter ook mogelijk. Meer inderdaad niet, maar wie weet in de toekomst. Het maken van een vriendenboek verschilt nl. wel enigszins met het maken van een fotoboek. Dat is toch wel iets anders qua software. De suggestie over de lettertekens gaan we gelijk naar kijken. Nogmaals veel dank. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Heel fijne ervaring

Duidelijk, vriendelijk geholpen

Heel goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review en heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Suzan Zinsmeister

Heel fijn! Werkt goed. Snelle en goede email contact.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk werkzaam, overzichtelijk, fijne email communicatie

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedeteen vond t super leuk geworden

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Fotoos qua maat snijden soms wat lastig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Suzan voor het schrijven van een review. We zijn heel blij met je positieve reactie.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Astrid Roos

Software wijst zich vanzelf, makkelijk in gebruik. Handig dat er al mails (uitnodiging en herinnering) zijn voorbereid die je zelf wat kan aanpassen om naar vrienden te versturen. Veel keuze uit...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Zie mijn ervaring hierboven. Leuk om kado te geven, zeker daar er ook fotopagina's toegevoegd kunnen worden, zodat het een heel persoonlijk boek werd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, zag er prachtig uit. Leuk om kado te geven. Alle vriendinnen en ook de ontvanger waren er laaiend enthousiast over. Kwalitatief en inhoudelijk. Ga dit zeker anderen ook aanbevelen te maken.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ondanks dat het meer vriendinnenboek is dan fotoboek, heb ik meer tips bij de fotopagina's. Wellicht toch meer keuze uit foto-indeling (meer dan 3 of 5 foto's per 2 pagina's) toevoegen van kopteksten op fotopagina, gebruik van bold, cursief lettertype. Ik weet dat het geen fotoboek is, maar wellicht heb je wat aan deze tips.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Astrid voor je mooie en uitgebreide review. We zijn er blij mee! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

I. Van der laan

Heel goed! Duidelijke site, gebruiksvriendelijk, zelfs met mobiele telefoon.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Persoonlijk contact, tips en controle

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Een prachtig persoonlijk cadeau. Heel erg blij mee.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Van een aantal mensen hoorden wij dat ze tijdens het invullen van de vragen plotseling alles kwijt waren. Melding ‘sessie verlopen’. Zij moesten toen alles weer opnieuw bedenken/invullen. Dat werd als heel vervelend ervaren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Vervelend dat een aantal mensen de antwoorden tussentijds kwijt waren. Je krijgt tussentijds overigens wel een melding als je langer bezig bent , dan kun je de vragen opslaan. Maar als je dan net even weg bent van je computer dan kan het mis lopen en dat is jammer. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Heleen Turien

Het is gemakkelijk om een leuk vriendenboekje te maken. Klantvriendelijke site.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk in gebruik en duidelijk.

Zeer lovende reacties

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Bij sommige foto’s iets meer mogelijkheden om een passende foto te maken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Heleen voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo enthousiast waren. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Via een vriendin op deze site gekomen. Erg tevreden.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het is een prachtig boek. Je zou het zo in de winkel kunnen kopen. Nog mooier dan gehoopt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het fantastisch!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Extra fotobewerk opties zouden fijn zijn. Ik ben een poos kwijt geweest om de foto's goed in het boek te krijgen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je het boek zo mooi vond en iedereen het fantastisch vond. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Karin

Prima, ieder maakt eigen pagina. vaak gemaakte opmerking dat het bestand van afbeelding of foto te klein is.

Snelle levering, goede feedback

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven aan de desbetreffende persoon

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

in tekst vak ook afbeeldingen tussen tekst kunnen plaatsen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Karin voor je positieve feedback en tip. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl