Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Colette

Super goede, leuke en vriendelijke ervaring met vriendenboeken gehad. Voor herhaling!!
Alles valt te overleggen met vriendenboeken.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het programma waar je de foto's en tekst in plaatst is erg gebruiksvriendelijk voor mensen die normaal niet veel met computers doen. Even wat proberen en je hebt het zo door hoe je foto's en teksten moet plaatsen. Zelf ik ik alles zelf geplaatst zodat je een geordend overzicht krijgt in het vriendenboekje groep 8. Ik vond het prettig en erg leuk om mee te werken.
De foto's/afbeeldingen waren ook mooi en scherp van kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen en ouders waren erg nieuwsgierig. Ze vonden het een mooi boekje geworden, een mooie herinnering voor later!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Bij groep 8 boekje had ik graag 2 uploads gehad op de linker pagina waar de tekst staat. Hier wilde ik van het kind een pasfoto kleuters en pasfoto groep 8 plaatsen. Dit heb ik opgelost door vooraf een achtergrond te maken met de beide foto's daar bovenop te laten tonen(rechtsboven en linksonder).
Sommige foto's pasten niet helemaal in de upload, hierdoor heb ik voor het plaatsen ook een achtergrond met daarop de foto gemaakt. Anders heb je een witte rand om de foto.

Femke

Ik ben heel positief. Ik had als deelnemer al kennis gemaakt met vriendenboeken.nl bij het afscheid van een collega. Dit keer als beheerder: was fijn werken, met een paar wensen voor een volgende...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Snel, makkelijk, fijn dat deelnemers hun eigen pagina invullen, ideaal dat je vanuit de website een herinnering kunt sturen naar deelnemers, mogelijkheid om zelf fotopagina's toe te voegen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Deelnemers vonden het boekje heel mooi geworden; de ontvanger was er ook heel blij mee. Ik kreeg alleen maar positieve reacties.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

- helaas kon ik niet meer van achtergrond wisselen
- ik zou kaders om de foto's willen plaatsen of figuurtjes kunnen toevoegen
- het was soms lastig bij het wisselen van een foto dat je dan alle foto's opnieuw moest 'instellen'

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de vijf sterren, heel fijn. Met twee van je tips zijn we bezig, het wisselen van de achtergrond en de foto's :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

C. Marselina

Zeer vriendelijke service

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Pagina's gratis gekregen en doorgekregen van de administratie, die nog niet waren gestuurd naar de beheerder.

Heel leuk

geen tips

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de prachtige review! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Kitty

Makkelijk in opmaak, leuke lay-out

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Alle klasgenootjes reageerden heel enthousiast

super!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Meer foto's kunnen toevoegen en als de kwaliteit niet goed is, dat dit ook duidelijk zichtbaar is voor het versturen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review! Goed om te lezen dat de reacties zo positief zijn en dat de klasgenootjes het zo leuk vonden. Voor een volgende keer, bij de foto's staat een groen, rood of geel bolletje om de kwaliteit aan te geven :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Prima en werkt makkelijk en eenvoudig. Wel een heel gedoe om alle email adressen in te voeren. Dubbele adressen worden er helaas niet uitgefilterd.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

gemak en prachtige resultaat.

zeer positief en lovend

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Weten jullie hoe het zit met de AVG regels wat betreft jullie manier van werken. Ik kreeg van enkele mensen een vraag vanwege de aangescherpte AVG regels.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback, we zijn blij met de vijf sterren. Wat je opmerkingen / vragen betreft. Je kunt één mailadres meerdere keren gebruiken. Dat is een bewuste keuze omdat er beheerders zijn, zoals b.v. bij afscheidsboeken groep 8, die alle pagina's zelf invullen. Er komt na de zomer een volledig nieuw beheerdersgedeelte met de mogelijkheid om adreslijsten te downloaden :). En wat de privacy betreft kun je alles lezen in onze uitgebreide privacyverklaring. Hartelijke groet en een mooie zomer gewenst, team Vriendenboeken

Snelle levering, mooie lay-out, prachtig vriendenboek !

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Gebruiksgemak als je het met een groep maakt

Super enthousiast !

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de 3 tienen! We zijn er heel blij mee. Goed om te horen dat jullie vriendenboek enthousiast werd ontvangen. We wensen je een mooie zomer toe en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Het was een erg leuke en snelle manier om met de hele klas het boekje gevuld te krijgen. Met een prachtig resultaat!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Als beheerder heb je goed overzicht en nog de mogelijkheid om dingen aan te passen.
Hele prettige vraagbaak via de telefoon.

Iedereen was enthousiast!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Bij het format dat wij hadden gekozen was de voorpagina heel flets van kleur. Dat vonden wij ontzettend jammer. Dit was voor ons ook niet duidelijk toen wij de bestelling plaatsten.
Foto’s plaatsen is soms lastig vanwege de formaten van het format.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het afscheidsboek groep 8 een succes is. Al onze omslagen zijn een tint lichter dan de binnenkant van het boek. Dat vonden wij eerlijk gezegd mooier :). Je kunt dat ook zien in de preview als je bezig bent, maar dat heb je je wsl niet gerealiseerd. In ieder geval dank voor de tip, we gaan kijken of we het wat meer kunnen verduidelijken. Hartelijke groet en een mooie zomer gewenst, team Vriendenboeken

Tiba Onstenk

Wij hebben Vriendenboeken.nl gebruikt als afscheidscadeau voor onze groepen 8. Voor hen een leuk aandenken aan hun klasgenoten waarmee de kinderen 8 jaar in de klas hebben gezeten.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke werkpagina, waarbij het voor de kinderen makkelijk was om hun pagina in te vullen. Fijn ook dat er veel vragen voor in het vriendenboek al klaarstonden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief. Kinderen waren vooral erg nieuwsgierig naar de pagina's van anderen. Ouders waardeerden het cadeau.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback Tiba. Daar zijn we heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

Ivonne

Voor het afscheid voor groep 8 een vriendenboek gemaakt. Leuk is dat je zelf de vragen kunt selecteren/bedenken. Tevens kun je extra pagina's toevoegen met foto's etc.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede service en snelle respons op vragen. Denken met je mee en geven goede tips

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen van groep 8 waren blij met het boek, veel positieve reacties gekregen

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik zou graag bij de fotopagina's een titel willen toevoegen en ook iets meer keuzemogelijkheden in de lay out voor deze pagina's. Verder is het plaatsen en veranderen van de foto's niet heel gebruikersvriendelijk. Als je de eerste foto wilt veranderen moet je eerst de overige foto's verwijderen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback en tips Ivonne. Daar zijn we heel blij mee en aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl

We zijn erg blij met het afscheidsboek voor onze vetrekkende collega, ook de klantenservice was heel erg behulpzaam en dacht mee over het feit dat we vergeten waren een foto voor de kaft up te...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Fijne klantenservice met snelle reactietijd, fijn dat iedereen zijn eigen pagina kan maken via de link en je als beheerder van het boek het overzicht hebt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het een prachtig boek!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Sommige opties in het samenstellen van het vriendenboek waren enigzins verstopt (zoals de foto uploaden voor de kaft bleek een stap ergens in een proces van 5 stappen te zijn), als je een foto op plek 3 wilde veranderen op je fotopagina dan moest je eerst foto 1 en 2 wissen om een wijziging in foto 3 te mogen maken, dat soort dingen kunnen gebruiksvriendelijker.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback en tips, daar zijn we heel blij mee. Aan de tips wordt gewerkt. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Hartelijke groet team Vriendenboeken.nl