Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Goed, dit is de tweede keer dat we dit doen

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk vrienden toe te voegen en de personen die nog niet gereageerd hadden zijn eenvoudig weer te mailen met 1 klik.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Leuk en makkelijk in te vullen en het uiteindelijke boek is veel mooier dan het webvoorbeeld. Vooral de rechter groot foto komt mooi over bij een 30x30 formaat

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De linker pagina is niet gelijk aan de rechter, de opmaak is links niet aanwezig, de pagina is gewoon wit terwijl dit in het voorberld wel aanwezig is. Terwijl ik dit schrijf is er al een reactie gekomen van vriendenboek.nl . Ze hebben het opgelost en sturen een nieuw boek. Over snelle service gesproken 😄

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je het boek zo mooi vindt en dat we het zo snel hebben kunnen oplossen :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Leuk om samen te stellen

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het is makkelijk gangbaar en als je er niet uit komt kan je snel contact leggen en helpen de team van vriendenboeken je.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Tot nu toe erg positief moet nog aan jarige geven.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Met inloggen gelijk je boek zichtbaar maken hoe ver je bent en wie zich al hebben aangemeld

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met de overhandiging van het vriendenboek. We hopen dat het een succes is, maar dat zal vast wel :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Liesbeth de Graaf

Voor mijn was eerste keer een vriendenboek hebt gemaakt. Erg goede ervaring, eenvoudig en snel in te vullen en te bestellen en goede service.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Super makkelijk in te vullen en foto’s plaatsen. Vrienden die foto bij hebben gezet kon ik toch wat leuker maken. Positief ik had het boek besteld en vrienden kwamen later, maar gelukkig konden ze nog in het boek geplaatst worden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn man was super blij met het vriendenboek

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het super en makkelijk in te vullen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Liesbeth voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je man zo blij met jullie vriendenboek is. Hartelijke groet en graat tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Karin Souren

Erg goede ervaring, eenvoudig en snel in te vullen en te bestellen, keurig op tijd geleverd.

gebruiksvriendelijk

erg leuke reacties

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

het zou fijn zijn wanneer je ook bijlagen in jpg kunt gebruiken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Karin voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat jullie vriendenboek goed is ontvangen. Jpg is nu al mogelijk, maar je bedoeld waarschijnlijk pdf? Tip: een pdf kun je online heel gemakkelijk omzetten naar jpg. Zie tips op onze website. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goede ervaring, persoonlijke aanpak. Op mijn vraag of ik ook een digitale versie van het vriendenboek kon ontvangen, kreeg ik snel een positieve reactie.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke instructies. Leuke voorbeeldvragen die je ook echt kan gebruiken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positieve reactie van de ontvanger en ook van collega's. Erg leuk dat er ook een digitale versie beschikbaar gesteld kon worden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Dat je van kaft kan wisselen als je toch besluit een andere kaft te willen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Je tip wordt binnen enkele maanden mogelijk. We wensen je een fijne dag en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Simone van der Burg

Als initiatiefnemer meer werk dan ik dacht. Sommige dingen zijn niet of moeilijk te veranderen. Wel leuk dat iedereen enthousiast was om mee te werken. Volgende keer neem ik meer tijd tot de...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Erg mooie kwaliteit, invullen voor iedereen duidelijk, hoewel foto's beperkt te bewerken waren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Erg leuk!!! Origineel, boekje voor altijd.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

achtergrond makkelijker te wijzigen, dat probleem heb ik namelijk nu bij mijn volgend boekje.....
meer kunnen veranderen met (de maat) de foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Simone, Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Goed nieuws, de achtergrond achteraf vervangen wordt over een aantal maanden mogelijk en ook naar het fotobewerkingsprogramma wordt gekeken. Dat zal wel wat lastiger zijn omdat de software van fotoboeken wel heel wat anders is :). Nogmaals dank en graag tot een volgende keer, hartelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Erg mooi geworden en makkelijk te gebruiken

Makkelijk in het gebruik

Erg positief

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De andere vrienden ook kunnen kijken hoe het wordt

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Een tip voor een volgend boek: de preview die je kunt bekijken als beheerder is een pdf. Doorsturen kan dus :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sabine

Was voor mij de eerste keer dat ik een vriendenboek maakte met deze service. Prima ondersteuning, snelle beantwoording van vragen. Mooie kwaliteit van het drukwerk.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijk werkproces. Veel keuze uit achtergronden voor het boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het werd zeer gewaardeerd en mooi gevonden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

* makkelijker foto's van de pagina's kunnen wijzigen / van volgorde veranderen. Nu moet je ze een voor een downloaden, opslaan, verwijderen en dan weer toevoegen.

* Als je een vraag niet invult, deze vraag dan ook niet tonen in het boek

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Sabine voor je mooie en uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je zo positief bent en dat jullie boek in de smaak viel. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Erna Grol-Vink

Enorm klantgerichte benadering
stukjes die te laat werden ingeleverd konden toch nog worden toegevoegd

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

de snelle manier, om on-line met mensen een boekje samen te stellen
de snelle manier om mensen een herinneringsmail toe te sturen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de mensen waren heel enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

achtergrond op een later moment nog veranderen
mogelijkheid om de foto, die je zichtbaar wilt maken op een bladzij, in zijn geheel te plaatsen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Erna, we zijn er blij mee. Met je eerste tip zijn we bezig. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nicole

Dit was de tweede keer dat we een 'Vriendenboek' hebben laten maken, en het is mooi om te zien dat er steeds meer mogelijkheden en opties komen. We hebben een mooi verjaardagsboek gemaakt zonder al...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

- Vooral: de super klantenondersteuning. Als je een vraag hebt wordt het heel snel beantwoord. Ze denken ook echt met je mee
- Redelijk makkelijke interface
- Makkelijk te bestellen en snelle levering
- Leuke jaaroverzichten!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

- De jarige was er erg blij mee!

- Als beheerder:
Must haves:
* Het thema tot het laatste moment kunnen wijzigen. Je ziet toch pas echt hoe het er uit ziet als de echte content er in zit.
* Mijn eigen naam kunnen wijzigen
* Strenger zijn op de kwaliteit van de uploads. Sommige foto's zien er online okay uit en krijgen van jullie 'Goed' tot 'Redelijk', maar op 30x30 zien ze er dan echt vaag uit. Dat resultaat von dik jammer.
* Waarom niet gewoon Goed, Redelijk, Slecht voor de foto's?

Nice to haves:
* Een geheel eigen omslag maken, bijvoorbeeld 1 grote foto. Bij de meeste online fotoalbum websites (Albelli etc) kan dat ook
* Een deelnemer geheel verwijderen (niet alleen uit het boek, maar compleet)

Als deelnemer:
* een berichtje krijgen (per email) dat je pagina goed is 'aangekomen' bij de beheerder
* O jee, als je de tekst wijzigt moet je alle foto's opnieuw resizen. Aaargh!!
* Als je een vraag niet invult, deze vraag dan ook niet tonen in het boek

* Nice to have:
- Zelf kunnen kiezen welk template je wilt voor je foto's (1 grote, 2 kleinere, 3 kleintjes bijvoorbeeld)
-Meer ruimte onder een vraag! (Bij 30x30 is er plek zat) Of 1 stuk 'vrije ruimte waar je nog een verhaaltje in kwijt kan"

Reactie Vriendenboeken.nl:

Wow Nicole, dank je voor de uitgebreide feedback. Wat fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen. Goede tips ook. Heel veel van jouw tips worden de komende maanden mogelijk. Bijvoorbeeld je opmerking over de foto's en het veranderen van de achtergrond. En misschien een tip voor de volgende keer: als je de tekst aanpast van een vriendenpagina en de foto's zijn helemaal goed, dan sla je deze stap lekker over :). Nogmaals heel veel dank, we waarderen het zeer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl