Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Het was de eerste bestelling via vriendenboeken.nl en dit mocht ik positief ervaren.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het is goed dat er een beheerder is die de pagina's kan bewerken aanpassen, verwijderen, het overzicht kan houden.
Het is goed dat je als beheerder herinneringsmails kan sturen naar een of meerdere deelnemers aan het vriendenboek. Dat komt zeker van pas. Het is ook efficiënt in tijd voor de beheerder dat er al standaard tekst staat in de uitnodiging naar de deelnemers om deel te nemen en in de herinneringsuitnodiging!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zo origineel. De vriendenboekjes van vroeger als kind kunnen ook perfect gebruikt worden bij afscheid van een collega of bv. bedanking voor iemand!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Niet elke afbeelding is passend in het vriendenboekje omdat als je het bijsnijdt het er niet volledig op kan.

Astrid voetbal Brandevoort

Super

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De vragen via mail worden zeer snel beantwoord.. binnen 10.min al kreeg ik reactie terug....
Het boekje is van zeer goede kwaliteit!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De trainers waren zeer positief, ze lazen meteen alle reacties van de kinderen door.... het werd zeker gewaardeerd .

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik had 6 vriendenboeken te maken ....had er wel wat werk aan ... maar het resultaat mag er zijn!

Andrea

Heel makkelijke website, in een paar klikken heb je een boek aangemaakt en iedereen uitgenodigd om een bijdragen te leveren. Bestellen als iedereen klaar is en dan binnen een paar dagen het boek in...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het is fijn dat iedereen in feite tegelijk eraan kan werken. Je maakt samen iets, waar anders één persoon bezig is om alle te verzamelen en neer te zetten. De kwaliteit is uitstekend, wat een mooi boek is het geworden. En dan niet te vergeten de service, fijn contact, flexibele houding.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hij vond het heel erg leuk. We hadden nog een paar cadeaus, maar dit was het mooist.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Enige wat ik miste was de mogelijkheid om tekstvakken toe te voegen.

Fijn programma om mee te werken, je kunt er leuke dingen mee!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Mooie kwaliteit van het boek, leuke variatie aan mogelijkheden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben het boek cadeau gedaan voor mijn ouders t.g.v. hun 40 jarig huwelijk.
Ze vonden het geweldig en zijn er erg blij mee.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De mogelijkheid aanbieden om meer foto's op een pagina te plaatsen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat jullie boek zo in de smaak viel. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Klantgerichte service. Denkt in alle opzichten mee met klant. Vriendenboek biedt vele varianten om maatwerk te kunnen leveren. Extra fotobladen, sfeerbladen, opmaak kaft, jaaroverzichten....

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Ópmaak en mogelijkheden formaat, extra service bij opmaak, gemak van invullen voor gebruikers, zelfcorrectiemogelijkheden., Boek ziet er uiteindelijk zeer verzorgd uit, je kunt zien dat er aandacht aan is besteed.
Qua prijs betaalbaar voor geleverde.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer enthousiast. Professioneel en verrassend uiterlijk

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Verbeterpunt: Bij 2e pagina kun je geen grote foto plaatsen als de kleine foto op de tekstpagina niet is geplaatst.
Indien gebruikers 2e foto niet willen plaatsen opnemen van meer ruimte voorplaatsen van tekst op de tweede pagina.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je uitgebreide en positieve feedback. Dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie het boek mooi vinden en dat reacties positief zijn. Aan je tip wordt gewerkt :). Hartelijke groet team Vriendenboeken

Inmiddels tweede boek. Zeer positief. Prachtige kwaliteit.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Gemakkelijk om te doen. Leuke jaaroverzichten. Heel mooi boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast. Schot in de roos. Jullie zien mij zeker weer terug.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor alle tienen. Superleuk en goed om te lezen dat het vriendenboek een schot in de roos is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Bestuursacademie / Margreet

Helemaal top. Erg flexibel, klantvriendelijk en wordt erg goed en snel aan de afspraken gehouden.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Flexibiliteit, andere mogelijkheden dan beschreven staat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk! Mooi scherp afgedrukt.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Een aantal hadden niet aangevinkt dat ze klaar waren met de vragenlijst, waardoor je goed op moest letten dat alle vragenlijsten meekwamen. Kon ik zelf aan de achterkant doen, maar duurde even voordat ik dat doorhad. Misschien meenemen in de standaardtekst. Verder geen tips.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review Margreet, zijn we heel blij mee. Goede tip! We controleren dit wel standaard voordat de boeken in productie gaan omdat we weten hoe belangrijk het is dat je pagina ook echt in het boek staat. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Een vriendenboek maken is een makkelijke manier om iedereen te betrekken bij het maken van een bladzij.
De ondersteuning van Marjan vond ik super. Zij hielp me echt en leefde mee.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Dat profielfoto's alleen vierkant uitgesneden kunnen worden is lastig, evenals wanneer er maar 1 foto op de rechter bladzij komt. tussendoor op kunnen slaan zou wel handig zijn, nu moest ik enkele keren weer van voren af aan beginnen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn zus was blij verrast en had er nog nooit van gehoord, zoals de meesten.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Wat meer keuze in aantal foto's per bladzij plaatsen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor het beheerdersgedeelte zoals het tussendoor opslaan. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anita vdn Heuvel

Het leek mij leuk om een afscheidsboek voor een collega te maken en kwam zo op Vriendenboeken.nl terecht. Op de site staat uitgebreid omschreven welk boek (afscheid/pensioen/vrienden) je kan kiezen...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Ik had nog nooit een fotoboek gemaakt, dus niet alles was even duidelijk voor mij, ik heb, tot vervelens toe, om hulp en advies gevraagd, en dit is nooit een probleem geweest. Iedere keer weer werd mij duidelijk uitgelegd hoe ik het moest aanpakken en kreeg tips om het boek er (nog) mooier uit te laten zien

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het heel leuk om te doen, en het resultaat is geweldig! Mooie foto bladen en alles ziet er super uit! De gepensioneerde was oprecht blij verrast!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

In het voorbeeld staat een bladzijde met allemaal foto's, maar nergens is te lezen hoe je dat in je fotoboek krijgt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de tienen Anita! Leuk! Fijn dat de reacties zo positief waren en dat je het boek mooi vond.Tip; als je bij onze tips kijkt zie je hoe je een fotocollage kunt maken. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Sandra

Boekje gemaakt voor vriendin die 50 jaar werd, makkelijk om te maken, heel erg leuk om te geven en denk ik om te krijgen.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Leuk dat je de vragen kunt aanpassen naar eigen idee, je kunt de vragen daardoor ook net wat persoonlijker maken door de naam van de persoon in de vraag te gebruiken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vriendin was positief verrast. Iedereen vond het erg leuk.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik zou het leuk vinden als je iets meer variatie kan brengen in de achtergrondfoto op de pagina's. Dus meerdere achtergronden combineren in 1 boekje.
Lastig dat je bij 1 wijziging van de foto's telkens alle foto's opnieuw moet instellen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review Sandra. Hartstikke leuk! Er komen aanpassingen voor wat betreft het fotoprogramma :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken