Vriendenboeken.nl

Vriendenboeken.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vriendenboeken.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company198
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vriendenboeken.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 198 ervaringen.
Kwaliteit van het vriendenboek
Klantvriendelijkheid en service

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

het meedenken achter de schermen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn collega's waarvoor het boek was gaf zelf de mooiste reactie. hij zei ik vond het altijd een beetje suf als er zoiets gegeven werd maar nu heb ik er zelf 1 ontvangen en besef ik pas hoe leuk en hoe waardevol dit is.

Ook de rest van de collega's vond het boek erg goed geslaagd en leuk om te lezen.
Het invullen ging prima ook het toevoegen van de foto's ging goed al was het soms even zoeken naar de juiste kwaliteit.

Ga zo door...

Score voor Vriendenboeken.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was erg prettig om mee samen te werken. ze denken goed mee en hadden nog wat vragen en suggesties gedaan die zijn toegepast.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijk mee te werken, resultaat precies zoals je besteld

lovend

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Daar zijn we blij mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, vragen via mail werden snel beantwoord.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Snel te vinden. Duidelijk.

Zeer positieve reacties! Mooi boek , goede kwaliteit

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Vraag 2 is een vaste vraag, maar zeer moeilijk te beantwoorden voor velen.
De prijs per pagina is niet goedkoop. Dat is een drempel voor anderen om ook te bestellen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat reacties zo positief waren. We sturen je nog een persoonlijke mail over je tips. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl:4.5/5

Goede, vriendelijke service!.

Milou Sleijster
Milou Sleijster

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Erg leuk dat je iedereen dezelfde vragen kunt laten invullen, zodat er echt een soort van vriendenboekje krijgt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiast, mijn moeder heeft hem in een keer uitgelezen, en vond het ontzettend leuk.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het zou leuk zijn als niet op elke pagina de achtergrond hetzelfde zou zijn. Ook zou ik een vrijere invulling van de foto's en evt versiering op de pagina's leuker en afwisselender vindne.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Milou voor je mooie review en tips. Daar zijn we blij mee. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb voor de 50e verjaardag van mijn moeder een vriendenboek gemaakt met alle gasten van haar feest.

Stephanie
Stephanie

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De klantenservice is TOP! Ik kreeg steeds na 1 dag een antwoord op mijn vraag. Naast de reactiesnelheid waar ik uiteraard erg tevreden over ben, moet ik ook zeggen dat de antwoorden vriendelijk en uitgebreid waren en dat het steeds een goede hulp was om het boek te voltooien.
Het is ook fijn dat je een voorbeeld van het volledige boek kan downloaden en dat je extra fotopagina's en themabladzijden kan toevoegen.
Ook de snelle levertijd doen ik als positief punt te melden!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiast en zeer positief!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het zou fijn zijn om iets meer tekens/letters te hebben voor de titel van het boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stephanie voor je mooie review. We zijn er erg blij mee.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is zeer positief, iedereen vindt het boek een origineel cadeau en het ziet er zeer netjes uit!.

bas
bas

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Werkt heel gemakkelijk. Uitleg is duidelijk. De jaaroverzichten zijn een mooie toevoeging. Heel blij met het resultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Echt heel blij. Tijdens het verjaardagsfeest, maar ook daarna. Mijn zus geniet heel erg van het boek.

nee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Bas, Hartelijk dan voor je enthousiaste review. Daar zijn we vanzelfsprekend erg blij mee. Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supermooi boek. snelle en duidelijke uitleg op vragen en zeer vriendelijk. heel tevreden.

Ina Haan=Hagenouw
Ina Haan=Hagenouw

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek was bestemd voor onze oudste dochter, zij werd 40 jaar en we wilden haar,samen met onze jongste dochter en wat vriendinnen van haar, een leuke verrassing bezorgen. Zij was heel blij verrast met het boekje.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ondanks de goede uitleg over de mogelijkheden, was me niet duidelijk uit hoeveel bladzijden de basis is. Daar ligt volgens mij nog een verbeterpunt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Ina voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. Je suggestie hebben we ter harte genomen. We hebben de uitleg over het aantal pagina's bij onze prijzenpagina wat uitgebreid. We hopen dat het nu duidelijker is.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb goede ervaringen met vriendenboeken.nl.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het werkt super makkelijk doordat mensen die je uitnodigd zelf hun pagina maken.

Zeer geslaagd!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Wat ik jammer vond dat je beperkt was met het invullen van de persoonlijke pagina, je hebt weinig eigen inbreng doordat elke pagina hetzelfde is. Ik zou het leuker vinden dat ieder zelf n pagina kan maken met meerdere foto's, verhaaltjes, gedichten etc. Misschien n idee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en suggestie. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We zullen je ideet niet op korte termijn kunnen uitvoeren, maar nemen het zeker mee bij toekomstige aanpassingen. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was n kado voor mijn zus die 50 werd! ze vond het boek prachtig.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Duidelijke site, boek is van mooie kwaliteit

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genoemen en natuurlijk om te lezen dat je tevreden bent over de website en de kwaliteit van je vriendenboek. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goed!.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Iedereen vult zijn eigen pagina in
Makkelijk in gebruik

Enthousiast

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Mogelijkheid tot groter lettertype. En ik had graag vooraf geweten dat je een kleiner format boek niet meer achteraf groter kunt maken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Je tip nemen we mee bij de eerstvolgende website evaluatie. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gemakkelijk in gebruik. overzichtelijk..
erg attent dat ik werd gebeld dat de letters op de voorkant niet goed zichtbaar waren.

Bedrijfsinformatie

Verjaardag, huwelijk, pensioen, afscheid, jubileum, babyshower of....? Maak samen online een vriendenboek. Een cadeau waar de aandacht, liefde & vriendschap vanaf spat!
Adres

Den Haag