Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Betty van den Brink

Feedback

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt het boek zo maken zoals je zelf wilt met vragen, foto's en afbeeldingen , je kunt het overzicht houden wie het heeft ingeleverd en wie niet en je kunt makkelijk een bericht sturen via het... Je kunt het boek zo maken zoals je zelf wilt met vragen, foto's en afbeeldingen , je kunt het overzicht houden wie het heeft ingeleverd en wie niet en je kunt makkelijk een bericht sturen via het account van vriendenboeken aan de mensen die jij mee laat werken aan je boek. De stappen die je moet nemen zijn duidelijk omschreven. Vragen die je hebt worden snel en goed beantwoord waarop je weer verder kunt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er erg blij mee. Het is een boek met persoonlijke verhalen van collega's geworden.

Daniëlle van der Krogt

Boek voor vriendin die 50 werd

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik! Ik heb div. andere sites geprobeerd, maar die waren te ingewikkeld. Uiteindelijk 'vriendenboek' gevonden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar heel positief!!!

GB

Een boek wat je steeds weer oppakt en gaat lezen

Jeroen

Supergaaf om cadeau te geven

Werkt heel gemakkelijk online

Fantastisch

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de mooie review Jeroen. Fijn dat jullie vriendenboek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jane Hart

Topservice!!

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact verliep zeer goed, het bedrijf was goed bereikbaar en Marjon was zeer vriendelijk en meedenkend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super! De betreffende collega kreeg tranen in haar ogen toen ze het boek van ons kreeg.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Jane. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, daar zijn we blij mee. Goed om te lezen dat je collega zo blij was met jullie vriendenboek. Hartelijke... Hartelijk dank voor je mooie review Jane. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, daar zijn we blij mee. Goed om te lezen dat je collega zo blij was met jullie vriendenboek. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Leonie

Super idee!

Pluspunten Vriendenboeken

Super mooie pagina's en heel makkelijk in te vullen systeem online!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

In 1 woord GEWELDIG! Verrassend!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de 5 sterren Leonie. Fijn dat jullie vriendenboek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anita

Mooi vriendenboek

Gebruikersvriendelijk

Heel erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Anita! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jolanda van Nispen

Pensioein Marij

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek ziet er professioneel uit. Mooie en goede kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was vol lof. Degene die het kreeg was erg enthousiast en geroerd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Jolanda, dankjewel voor 5 sterren en de mooie woorden! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Monica

Hij was er heel blij mee

Pluspunten Vriendenboeken

Heel makkelijk te doen; leuke achtergronden; snelle levering

heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Monica, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

rshausil - stc

Fantastische service en een blijvend cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

We wilden vanuit de school een cadeau geven aan een manager die afscheid nam en veel voor ons heeft betekent. Omdat ze namens de school met veel verschillende bedrijven samen heeft gewerkt hebben we... We wilden vanuit de school een cadeau geven aan een manager die afscheid nam en veel voor ons heeft betekent. Omdat ze namens de school met veel verschillende bedrijven samen heeft gewerkt hebben we het boekje dus ook in laten vullen door verschillende collega's binnen deze bedrijven. Het invullen werkte ideaal en iedereen kon er direct goed mee aan de slag. Als er vragen of problemen ontstonden konden we makkelijk terecht bij de klantenservice en werden we vriendelijk geholpen door Marjon. Ze dacht overal in mee en hielp ook bij vragen. Uiteindelijk werd er een prachtboekje geleverd met mooie en blijvende herinneringen. Een zeer gewaardeerd cadeau !

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de mooie woorden. Fijn dat jullie tevreden zijn en het vriendenboek wordt gewaardeerd. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken