Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Twiespan

Top

* prachtige boeken
* zeer goede service en goede suggesties.
* snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

* alleen maar positieve reacties! Zowel van collega’s, kinderen en ouders.

As

Top

Pluspunten Vriendenboeken

Reminders sturen en communicatie/ vragen vanuit de vrienden

Positief, mooi gemaakt

Anne-Marie

Mooie afscheidsboekjes

Klantvriendelijk, snelle levering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk! Ze vonden ze fantastisch. Kinderen bleven er bij het uitdelen lang in bladeren. We hebben veel complimenten van de ouders gekregen.

Denise

Ontzettend blij met jullie!

Pluspunten Vriendenboeken

Het programma werkt top en attendeert je bijvoorbeeld op eventuele lage resolutie van foto's. Hiermee wordt de kwaliteit van het fotoboek gewaarborgd. Toen ik het boek bestelde kreeg ik nog een... Het programma werkt top en attendeert je bijvoorbeeld op eventuele lage resolutie van foto's. Hiermee wordt de kwaliteit van het fotoboek gewaarborgd. Toen ik het boek bestelde kreeg ik nog een mailtje over een voorstel voor een betere plaatsing van de titel, super attent!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig! Onze ouders vonden het echt prachtig en zo'n gaaf idee. Daarnaast vonden alle andere gasten op het feest het ook echt fantastisch! Enorm veel complimenten over gehad.

Wouter

Leuk cadeau!

Pluspunten Vriendenboeken

ontzettend makkelijk en mooi resultaat

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de ontvanger was er erg blij mee, en iedereen die een bijdrage heeft gegeven vond het een heel mooi resultaat

Lana

Zo behulpzaam!

Pluspunten Vriendenboeken

Ik heb echt versteld gestaan van de hulp die ik heb gekregen. Echt heel fijn!

Ja, heel positief!

Marie-Christine Kroon

Top geregeld

Pluspunten Vriendenboeken

Digitaal, je kan alles aangeven wat je wilt en een centrale reminder sturen.

Heel erg leuk

Basisschool Het Veldhuis

Fantastische service!

Pluspunten Vriendenboeken

Vriendelijke fantastische service. Veel mogelijkheden om een mooi en leuk boek te maken.

Zeer positief.

Taya

Super!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om te maken, mooi resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het erg mooi!

Patricia Van Rooijen

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

Wat een klantvriendelijkheid. Op elke vraag had ik snel een persoonlijke reactie terug. Wat mij niet lukte maakte ze in orde en ze dachten mee. Zelfs toen ik het al besteld had en ik erachter kwam... Wat een klantvriendelijkheid. Op elke vraag had ik snel een persoonlijke reactie terug. Wat mij niet lukte maakte ze in orde en ze dachten mee. Zelfs toen ik het al besteld had en ik erachter kwam dat er Titus ontbraken, belde ze mij hierover en hebben ze het binnen 15 minuten opgelost zodat het boek nog op tijd met de productie mee kon. Heb nog nooit zulke goede persoonlijke service ontvangen met een fotoboek.

Super leuk geworden!