Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Stefan van Zaalen

Ik heb een best wel prettige en goede ervaring met deze site. Als er even iets niet duidelijk was had ik via de mail heel snel contact. En de levering was uiteindelijk sneller dan verwacht. Het is...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het uitnodigen ging heel simpel (Ik kon de mailadressen zo een voor een vanuit Excel kopiëren). De mensen die een herinnering nodig hebben kan je zo aanvinken. Bij het typen van een tekst zie je hoeveel letters je nog hebt. De foto's zijn makkelijk te bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties zijn stuk voor stuk zeer positief.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik heb een paar keer gehad dat ik als beheerder een stukje tekst van iemand had verbeterd en dan ook een foto had toegevoegd, maar de verbeterde tekst niet eerst had opgeslagen... en dat kon dus niet, dus moest ik opnieuw beginnen met verbeteren. Misschien dat jullie daar iets mee kunnen?

Wauw wat een mooi boek! Het viel ook enorm in de smaak bij het bruidspaar. Bedankt Vriendenboeken.nl

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Top service! Top levertijd! Mooi eindresultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Zowel het bruidspaar als iedereen die het vriendenboek had ingevuld was heel nieuwsgierig en blij verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Ha heel graag gedaan. Jij dankjewel voor de mooie review! Hartelijke groeten, team Vriendenboeken

Heel goed, vriendelijke medewerkers. Prettig om even telefonisch te overleggen

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Handige website, gemakkelijk voor iedereen om pagina te vullen. Ook handig dat er naderhand door contactpersoon nog foto's kunnen worden toegevoegd

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Oud klasgenoten waren heel positief. Mooi resultaat

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Misschien een keuze mogelijkheid voor 1 of 2 foto's op rechterpagina. Als je maar 1 foto wil toevoegen heb je veel ruimte over

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn dat je oud-klasgenoten het boek mooi vinden. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Kaatje

Leuke reacties van genodigden
Sommige mensen moet je wel achter de vodden zitten
Sommige mensen hadden wat problemen met de foto’s (kader versprong)

Gebruikersvriendelijk
Web-based, iedereen kan op eigen locatie aan het werk
Voldoende mogelijkheden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het was een cadeau voor onze moeder van 93!
Zij was ontroerd, zeer aangenaam verrast door lieve woorden en prachtige foto’s
Iedereen vond het leuk om zijn of haar aandeel terug te lezen

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

De twee bovenste standaard vragen optioneel maken, geeft iets meer persoonlijke vrijheid
Toevoegen van plaatjes/emoticons zou een leuke aanvulling zijn
Iets meer opties toevoegen in de opmaak zou ik leuk vinden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je moeder zo blij is met jullie boek. Dank ook voor de tips. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Make A Wish Nederland / Hetty Spaans

Eenvoudig in gebruik, veel keuzemogelijkheden

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Super begeleiding, fantastische service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel blij met het resultaat

Zo doorgaan

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Hetty. Jullie hebben er ook een erg mooi boek van gemaakt met die persoonlijke achtergronden! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Suzanne de Vreese

Super gebruiksvriendelijk en met een prachtig resultaat!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Gebruiksvriendelijk en persoonlijke vragen worden heel snel beantwoord.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk idee en ze vonden het er prachtig uitzien.

Niet echt!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Suzanne voor je mooie review. Fijn dat je de site zo gebruikersvriendelijk vindt en dat het boek goed is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Erg leuke site die je allerlei mogelijkheden en ideetjes biedt tot het maken van een mooi boek.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Door alle mogelijkheden wordt het een persoonlijk boek.

Allemaal positief.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het zou handig zijn bij het maken van de vragen en op welke plaats ze op de pagina hebben, dat je weet hoeveel karakters beschikbaar zijn om de vraag in te vullen. Soms kan je meer tekst kwijt dan je nodig hebt, of andersom.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, hartstikke leuk. Bij elke vraag wordt bij het invullen het aantal letters geteld, zodat je ziet hoeveel ruimte je nog hebt, heb je dat gezien? Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sandra Veldhoen

Ben heel positief verrast door het boek, mooie kaft en goede bladzijden ziet er super mooi uit!

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het heel mooi en leuk

Eigenlijk geen prima zo

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sandra voor je mooie en positieve review,. Allemaal tienen, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Heel erg goed. Boek nagekeken door team van vriendenboeken. Zagen nog een fout waar ze me op wezen. Toen per ongeluk twee keer betaald werd binnen 5 min teruggestort. Prima service. Website zou wel...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Klanten service en simpele knoppen op de website

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Kwam bij veel mensen in hun spam. Heel jammer is dat! Oudere mensen kregen fotos niet geupload of uitgesneden.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

OverZichtelijker maken a la ipad ook voor oudere mensen. Niet eerst alle fotos moeten deleten als je nr 1 wil vervangen. Lagere resoluties toestaan.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Aan je tips wordt hard gewerkt! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Heel erg positief!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het systeem werkt heel gemakkelijk en spreek voor zich. Ook is de kwaliteit van het boek erg goed! Daarnaast vond ik het prettig dat iedereen tegelijk aan het boek kon werken, op deze manier is het boek snel gemaakt. Als beheerder kon je ook gemakkelijk zien of iedereen zijn pagina heeft ingevuld en andermans pagina's bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb het boek gegeven aan het vriendin die jarig was. Ze vond het boek geweldig en is er erg blij mee!

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Geen tips. Het was gemakkelijk en snel te maken. Een top cadeau!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee. Fijn dat je vriendenboek in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl