Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

VOBC

Fantastisch

Pluspunten Vriendenboeken

De goede werking van het systeem om een vriendenboek zelf samen te stellen was fijn en het uiteindelijke product was helemaal perfect

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger van het vriendenboek was blij verrast en ook erg onder de indruk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, wij zijn er erg blij mee. Fijn dat jullie boek in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Marieke

Was echt top!

super snel
zelfs nog advies na de opdracht gekregen

super positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marieke voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat jullie boek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team... Dankjewel Marieke voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat jullie boek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Super geslaagd

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sifra

Geslaagd kado!

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle reactie toen ik een foutje in mijn boek had ontdekt. Het kon nog worden aangepast en een week later heb ik een prachtig boek ontvangen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn zwangere zus vond het een ontzettend leuk en origineel kado!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sifra voor je mooie en positieve review. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Fijn dat je zus het boek mooi vond. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Nicole 50 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Redelijk makkelijk te bewerken, ziet er super mooi uit met de harde kaft, etc.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast. Degene waar het boek voor was, was ontzettend onder de indruk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Goed om te lezen dat iedereen enthousiast was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Jackie @ VUB

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lisa voor de vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

anonymous

Niet geschikt voor ouderen!

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek is erg mooi geworden. Goede service door bij bestelling te attenderen op een niet verzonden pagina.

Geweldig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback, wij zijn er blij mee. Het is een beetje wisselend hoe ouderen het invullen vd vriendenpagina's ervaren. We zien ook best vaak oudere mensen die het invullen en... Hartelijk dank voor je feedback, wij zijn er blij mee. Het is een beetje wisselend hoe ouderen het invullen vd vriendenpagina's ervaren. We zien ook best vaak oudere mensen die het invullen en uploaden probleemloos doen. Maar dat heeft misschien te maken met hun computervaardigheden. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Evalien Hartog

Wat een fantastische herinnering

Zoveel mogelijkheden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn ouders hebben het boek gekregen voor hun gouden huwelijk. En wat zijn ze er blij mee!! Zo persoonlijk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Evalien, Fijn dat je een review hebt geschreven. Wij zijn superblij met de vijf sterren, dankjewel! Mooi dat je ouders zo blij zijn met jullie boek! Hartelijke groet en graag tot een volgende... Beste Evalien, Fijn dat je een review hebt geschreven. Wij zijn superblij met de vijf sterren, dankjewel! Mooi dat je ouders zo blij zijn met jullie boek! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Arens

Verjaardag 40

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk! De ontvangster vond het het mooiste cadeau ze ooit gehad had, de deelnemers vonden het leuk om in te vullen, vonden het eindresultaat fantastisch.

Reactie Vriendenboeken.nl:

'Mooiste cadeau ooit gehad'! Leuk! Dankjewel Arens voor je mooie review. We zijn er erg blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Lisa van der Mispel

Vriendenboek familie

Makkelijk te maken
Goede service
Iedereen kan thuis online aan de slag
Ziet er goed uit
Je kan veel thema’s en achtergronden kiezen
Veel extra bladen kun je toevoegen

Zeer positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lisa voor je mooie en positieve review. Vijf sterren, daar zijn wij erg blij mee! Hartelijke groet en graag weer tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl