Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Fatma

Super!

Pluspunten Vriendenboeken

Super mooi boek geworden van hoge kwaliteit!

Super enthousiast!

Marjolein Berkhof

Persoonsgerichte service

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle reactie op vragen. Pro-actieve houding bij problemen. Makkelijk systeem, mooi en snel resultaat. Doen wat ze beloven.

Heel goed!

Enthousiast

kjkj

Top, met beperkingen

Pluspunten Vriendenboeken

Keuze in vormgeving en maat en de vragen die je kunt gebruiken

allemaal positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback, goed om te lezen dat de reacties op jullie boek enthousiast zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

JP

Gouden huwelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie vulbladen, opties voor kaft, lettertype en soort vragen. Voor ieder wat wils.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvangers waren zeer verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste JP, Dank voor de 5 sterren! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Katja

Echt en prachtige boek

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk en heel leuk om te maken. Kwaliteit boven verwachting.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze ouders waren er heel erg blij mee. Zo fijn dat wij als kinderen toch iets bijzonders konden geven voor hun gouden huwelijk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Katja, hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat je ouders blij waren met jullie boek, dat horen we graag! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Carolien

Top service!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede service, snel geholpen, veel mogelijkheden, prachtig boek!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch! Super enthousiast en dat het zo'n prachtig mooi boek is geworden. Goede kwaliteit waar je altijd plezier aan hebt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Carolien, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat je tevreden ben over onze service en kwaliteit én dat je vriendenboek enthousiast is ontvangen! Hartelijk groet en graag tot een... Beste Carolien, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat je tevreden ben over onze service en kwaliteit én dat je vriendenboek enthousiast is ontvangen! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

X

Evaluatie

Pluspunten Vriendenboeken

mooie kwaliteit van het boek zelf

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Op het boek waren de reacties positief. Over het contentmanagement systeem veel negatieve reacties ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste X, fijn dat de reacties op het boek positief zijn. Waarschijnlijk werkten een aantal vrienden nog met de verouderde browser internet explorer 10 en dan kun je niet van alle mogelijkheden die... Beste X, fijn dat de reacties op het boek positief zijn. Waarschijnlijk werkten een aantal vrienden nog met de verouderde browser internet explorer 10 en dan kun je niet van alle mogelijkheden die onze software biedt gebruik maken. Internet Explorerer 10 wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Als alternatief kan men kiezen voor de opvolger van deze browser, Microsoft Edge of een andere browser zoals Firefox of Google Chrome. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Inge Prenger

Vriendenboek jubileum ouders

Pluspunten Vriendenboeken

Super service! Er werd goed meegedacht om het vriendenboek voor mijn ouders op tijd voor kerst te bezorgen. Meteen antwoord en denken in oplossingen. Dan daarvoor! En mijn ouders..? Zij waren zo... Super service! Er werd goed meegedacht om het vriendenboek voor mijn ouders op tijd voor kerst te bezorgen. Meteen antwoord en denken in oplossingen. Dan daarvoor! En mijn ouders..? Zij waren zo blij met het boek! Op deze manier was iedereen toch nog bij hen!

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Inge, Hartelijk dank voor je positieve review, goed om te lezen dat je ouders zo blij waren met jullie vriendenboek. Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst, team Vriendenboeken.nl