Klantvriendelijkheid en service
9.5/10
Kwaliteit van het vriendenboek

Positief! Volgend jaar gaan wij hier weer gebruik van maken!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De communicatie per mail was erg netjes, snel en persoonlijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De leerlingen waren er erg blij mee.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Behoud de optie voor basisscholen! Heel fijn dat dit tegen gereduceerd tarief kan!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. De scholenoptie behouden we zeker :). Tot volgend jaar! Hartelijke groeten team Vriendenboeken

Sanne van den Berg

Ik heb een vriendenboekje gemaakt voor een vriendin die 21 werd! Werkt makkelijk

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

De sfeerbladen zijn heel leuk

Heel erg positief

Meer vragen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Sanne, daar zijn we blij mee. We krijgen een nieuw beheerdersgedeelte en dat betekent veel nieuwe sfeerbladen :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet team Vriendenboeken

Zeer goed

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Veel keuze in pagina’s. Zeer tevreden over de feedback en hulp betreffende de foto’s na het insturen van het boekje.

Erg positief

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Het tussentijds opslaan iets duidelijker maken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat de reacties op het boek positief zijn. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

marielle

Zeer tevreden. Behulpzaam en vriendelijk contact.

Website heel duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk boekje, mooie herinnering

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve review Marielle, daar zijn we blij mee. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboek

Klaas Jan Slomp

Zeer prettige service!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Snel reactie. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De lln van groep 8 ontvingen ieder een boek als afscheidscadeau. Ze vonden het erg gaaf.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Klaas Jan voor je prachtige review! Superleuk om te lezen dat de kinderen het een gaaf boek vinden. Hebben ze natuurlijk zelf ook hard aan meegewerkt :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Joanne

Echt een supermooi boek. Makkelijke website, wijst zich eigenlijk vanzelf. Heel erg tevreden.

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Fijn dat je kunt zien hoe boek eruit gaat zien, de jaaroverzichten zijn echt gaaf . Ook fijn dat het niet duur is, zeker als je het deelt met iedereen die meedoet. Wij hebben nog nooit zo'n mooi groepscadeau gegeven voor zo weinig geld!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige was er heel erg blij mee. Iedereen die had meegedaan vond het ook geweldig.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Zou ik zo even niet weten.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren en je positieve feedback Joanne. Goed om te lezen dat iedereen het een geweldig en supermooi boek vindt. Wij wensen je een fijne zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, team Vriendenboeken

Sarah

Het is nu voor tweede jaar dat ik het afscheidsboek voor groep 8 heb gemaakt. Het is leuk om te doen en als je achteraf alleen maar positieve reacties krijg, is het helemaal leuk.
Marjon...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het boekje ziet er fantastisch uit. En het programma waar je het in maakt is duidelijk.
Wat ik heel fijn vind van het programma is dat je een melding krijgt of een foto goed van kwaliteit is.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positieve reacties. De ouders waren zeker zo enthousiast als de kinderen.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik zou het wel heel fijn vinden als je zelf kan bepalen of een foto liggend of staand wordt afgedrukt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sarah voor de positieve en uitgebreide review en tip! Goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Lisa van der Mispel

Dit jaar weer vriendenboeken gemaakt met mijn klas, maar ook voor de juf/meester van mijn dochter. Wederom fantastisch geholpen door Marjon!! Dank voor de hulp en snelle reacties. Hopelijk kan ik...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Makkelijke manier om een afscheidsboek te maken met leerlingen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed! Veel positieve reacties! Prachtige boeken ontvangen. Leuk cadeau voor de juf en meester. Ze waren er heel blij mee.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Graag de achtergond tussentijds kunnen veranderen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de positieve en uitgebreide review Lisa! Zijn we blij mee. Aan je tip wordt gewerkt :). Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Lonneke Dortmans - BS Klein Heyendaal

Een heel mooie manier om de input van velen samen te brengen in een prachtig tastbare herinnering. Er waren wel wat beperkingen binnen het programma, zoals het formaat van de foto's (staand of...

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Het is overzichtelijk en voor alle gebruikers is er gebruikersgemak.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel veel kinderen waren erg blij met de tastbare herinnering aan hun lagereschooltijd.
Mooi opgemaakt, goede kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lonneke voor de positieve en uitgebreide feedback, dat waarderen we zeer! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Vlot, snel, goede service, mooie resultaten!

Positieve punten van Vriendenboeken.nl

Je ziet precies wat je doet en je kunt op elk moment verder.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! Mooi en waardevol.

Heb je tips voor Vriendenboeken.nl?

Ik zou graag zelf willen kiezen of ik de foto's liggend of staand invoeg. Nu stond dat helaas vast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie het een mooi en waardevol boek vinden. Is het ook! Fijne zomer en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken