Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Tina vos

Babyshower boek

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik, telkens aanpasbaar, kan gebruik maken van standaard vragen maar ook je eigen vragen toevoegen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Vrienenboek moet ik nog geven masr degene die er aan meewerkten vonden het een leuk idee. Voor mij is dit het 3e vriendenboek dat ik maakte

Désirée

Vriendenboek 65 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek is erg mooi geworden. Alle teksten en foto's mooi scherp. Ik heb de maat 30cm bij 30 cm genomen, ziet er prachtig uit. Het maken ging voor alle vrienden goed, het is een... Het boek is erg mooi geworden. Alle teksten en foto's mooi scherp. Ik heb de maat 30cm bij 30 cm genomen, ziet er prachtig uit. Het maken ging voor alle vrienden goed, het is een gebruiksvriendelijke methode. Fijn dat ik als eindredacteur met alle vriendenbladen mee kon kijken en kon helpen zo nodig. Kwam ik er niet uit, dan mailde ik de helpdesk en kreeg altijd supersnel antwoord en een goede oplossing. Ze denken goed met je mee. Ik ben dik tevreden!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb boek nog niet gegeven, maar ik denk dat mijn man het heel mooi gaat vinden!

NLA

Top product van goede kwaliteit. Wij blijven terugkomen bij een afscheid van een collega.

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi blijvend herinnering voor ex-collega's.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het erg mooi om op zo'n manier een blijvend herinnering mee te geven.

De klepper

Jaco 60 jr

Super.mooi boek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heb het nog niet gegeven in juni pas.

AMR BV

Leuk vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Vooral een leuk idee en handige opties, de kwaliteit van het boek is ook goed

heel enthousiast

Gerda

Erg mooi product!

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn systeem om in te werken; op elk moment aanpasbaar. Fijn contact en er wordt goed meegedacht!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vond het een fantastisch mooi naslagwerk!

Ingrid van den Bosch

Super mooi vriendenboek!

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek ziet er prachtig uit, mooi dik papier en een mooie kaft. Ook werd er meteen gereageerd als ik een vraag of probleem had bij het maken van het boek. Echt een top service en resultaat!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik had het boek laten maken voor het 50-jarig huwelijk van mijn ouders. Ze vonden het prachtig en zijn er heel erg blij mee!

Kim

Goede service!

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk concept, het team denkt goed mee over het mooier maken van het boek en duidelijke communicatie.

Enthousiast, leuk idee!

M

Super leuk cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Je kan alles helemaal zelf indelen

Geweldig

Diergeneeskundig centrum Alphen a/d Rijn