Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

M.W.

Super cadeau!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi gedrukt, snel geleverd, fijne service

Enthousiast!!

Marjorie

Vriendenboek groep 8

Pluspunten Vriendenboeken

Niet te duur, makkelijk programma vooral dat iedereen er zelf in kan. Super fijne service. Controleert goed of foto's van de juiste kwaliteit zijn. Mooi eind resultaat.

Heel erg positief

OBS Prins Alexander

Hele fijne service

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met vriendenboeken is erg prettig. Ze denken met je mee en zijn zeer vriendelijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We gaan ze maandag meegeven. Hopelijk zijn de reacties positief.

De jager

Leuk afscheidsboekje groep 8

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk te personaliseren. Makkelijk werkbaar.

Die moeten nog komen.

Viola

Goede service!

makkelijk programma, leuk eindresultaat

leuk!

Dewi

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

Allereerst wat een super service. Ik had het boek al ingestuurd maar iets was niet goed zichtbaar dat hebben zei voor mij aangepast. Toen wou ik een foto veranderd hebben en dat hadden ze snel voor... Allereerst wat een super service. Ik had het boek al ingestuurd maar iets was niet goed zichtbaar dat hebben zei voor mij aangepast. Toen wou ik een foto veranderd hebben en dat hadden ze snel voor mij geregeld echt een top bedrijf. Ook het boekje is qua kwaliteit onwijs goed en scherpe foto’s. Zeker een aanrader het hier te laten maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onwijs mooi was voor een bruiloft. Iedereen en het bruidspaar vonden het onwijs mooi.

Natascha

Top site en resultaat helemaal leuk

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk en leuk om te doen. En als iets niet lukte of je had een vraag, kreeg je altijd snel antwoord en werd je goed geholpen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dat ze het een erg leuk idee vonden de mensen die er allemaal in staan. Het is voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn, maar die zien hem pas 6 juli dus ben benieuwd naar hun reactie.

Hanneke

Zeer tevreden over vriendenboek!

Pluspunten Vriendenboeken

Handig format, mooi resultaat, goede kwaliteit, vriendelijke en goede (klanten)service

Positief

Helena van der Wouden / HKU

OSZ Kookboek

Pluspunten Vriendenboeken

Het prettige contact bij onduidelijkheden, de tijdige levering, het mooie eindproduct!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed, iedereen vond het super gelukt! En de ontvanger was er heel blij mee : )

Lauri ten grotenhuis

Niet erg flexibel maar super makkelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Erg makkelijk om in te vullen. Goede service

Heel positief