Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Tim Vroomans

Review Tim over vriendenboek aan Bram

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijke interface waarin alles dat nodig is goed te vinden is. Het maken van een vriendenboek is daardoor erg intuitief

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben hem nog niet gegeven

Anne

Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat! Aanrader wat mij betreft. Voor alle vrienden was het boek eenvoudig online in te vullen, en voor mij als samensteller was het ook heel prettig om mee te... Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat! Aanrader wat mij betreft. Voor alle vrienden was het boek eenvoudig online in te vullen, en voor mij als samensteller was het ook heel prettig om mee te werken. En toen ik een vraagje had, kreeg ik meteen antwoord van Marjon van Vriendenboeken; fijne service.
Een vriendin had laatst met een andere aanbieder een vriendenboek gemaakt. Dat had veel meer opmaak-opties dan Vriendenboeken.nl, maar het bleek een hel met allerlei foutmeldingen en softwareproblemen. Dus ik ben heel blij dat ik voor Vriendenboeken.nl heb gekozen. Kortom, aanrader! Eindresultaat is geweldig, mét leeslint, love it!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek ga ik zaterdag als verrassing aan mijn zus geven, maar ik weet zeker dat dit het dierbaarste boek wordt in haar huis!

Judith

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in te vullen, flexibel mbt de vragen, behulpzaam bij vragen

Heel enthousiast

Michiel van Leeuwen

Zeer geslaagd cadeau

Software werkt makkelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vrouw was enorm blij met het boek en ook haar omgeving reageerde zeer positief op het eindresultaat.

Dana

Heel erg tevreden over de service!

Pluspunten Vriendenboeken

Omdat ons boek vrij snel gemaakt moest worden, is in overleg dit goed opgepakt, 10 punten! Het resultaat heb ik niet kunnen bewonderen doordat het boek naar de ontvanger is verstuurd, echter de... Omdat ons boek vrij snel gemaakt moest worden, is in overleg dit goed opgepakt, 10 punten! Het resultaat heb ik niet kunnen bewonderen doordat het boek naar de ontvanger is verstuurd, echter de digitale versie zag er erg goed uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger is erg blij ermee! Vooral over de inhoud :)

Martina

Een top cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Zo vriendelijk geholpen. Niets was te veel. Erg mooie kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze dochter pakte het uit en begon spontaan te huilen. Ze vond het prachtig.

Meander Medisch Centrum, Patricia

Afscheidsboek voor een vertrekkende collega.

Pluspunten Vriendenboeken

Het ziet er keurig verzorgd uit en is van mooie kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is bij ons inmiddels een traditie om een boekje te geven aan een bestuurslid die klaar is met besturen. Leuk om te geven en vooral heel leuk om te kijken. Het mag niet ontbreken bij het afscheid.

Linda

Super

Eenvoudig

Super positief!

Bianca Van hest

Geweldig cadeau en service!

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle reacties op vragen, goed bereikbaar en meedenkend

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Een geweldig cadeau! Dat mensen allemaal de moeite hebben genomen er iets in te schrijven. Echt heel leuk ontvangen.

Christine

Mooi afscheidscadeau

Pluspunten Vriendenboeken

een mooi systeem om een kwaliteitsboek te maken met foto's en teksten.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is een mooi boek geworden en het was handig om anderen digitaal hun bijdrage te laten leveren.