Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

anonymous

Positief, ik kreeg de ruimte om te vertellen wat ik wilde en belangrijk vond. Daarnaast werd goed duidelijk hoe mijn karakter in elkaar steekt.

Goed zicht op karakter van de cliënt

Micha rijnvis

Beter dan ik had verwacht soms erg confronterend maar veel van me zelf en over me zelf geleerd goede leerschool en duidelijk wat er allemaal woord verwacht

Goede leerschool
Duidelijke communicatie
Klant gericht te werk
Doel gericht te werk

Ik heb het traject zeer positief ervaren!

Inge-lize

Ik ben erg blij met het volgen van het loopbaantraject. Het heeft mij veel duidelijkheid gegeven.

Fijne gesprekken, kennis en vertrouwen.

Goed overleg, snel en makkelijk contact. Testen zijn nuttig. Jammer dat er niet iets totaal nieuws uit kwam aan studiekeuze wat we niet zelf al bedacht hadden. Blijkbaar wisten we zelf al best veel.

goede link leggen tussen persoonskernmerken en bijbehorende studie/job

V&P is betrokken, luistert aandachtig en luistert naar de vraag achter de vraag.

De test met daarbij de duidelijke uitleg zorgt ervoor dat ik beter in kaart heb wat zijn sterke en minder sterke kanten zijn, zodat ik dat kan gebruiken tijdens de keuze voor een opleiding of werk.

Liesbeth

Na de trajecten voor mijn dochters ook zelf het traject bij Joanne doorlopen. Wat een verrijking om met haar te sparren en bevestigd te krijgen wat je kwaliteiten zijn!

- heldere informatie vooraf
- tijdens traject alle rust, ruimte en veiligheid om samen te ontdekken wat echt bij mij past

De gesprekken met Joanne waren erg prettig. Ze weet de juiste vragen te stellen en luistert goed naar je verhaal. Ze straalt rust en deskundigheid uit. Ze helpt je te reflecteren op je motieven,...

Professioneel
Betrokken
Oprecht luisterend oor
Goede adviezen zonder sturend te zijn
Oog voor persoonlijke aspecten, niet enkel focus op zakelijke loopbaan
Goede combi van testen, gesprekken en opdrachten (versterken elkaar over en weer)
Uitgebreide rapportage na afloop
Steeds bevestiging van nieuwe afspraken en reminder

Anneloes

Ik heb het loopbaantraject als nuttig ervaren. Ik voelde me al snel steeds meer op mijn gemak in de gesprekken en had echt het idee dat er naar me geluisterd werd en ik voelde me ook serieus genomen...

Veel kennis, vertrouwde sfeer, snel een beeld vormen/tot de kern komen van iemand.

Anne Bos

Zeer goed