van eldijk

Product is goed.
Product is goed.
Service na de online bestelling kan verbeterd worden. Ik heb zelf na 10 werkdagen gemaild of bestelling klaar lag, men vertelde dat dit al enige tijd zo was. Hier geen bericht van gehad. Ook geen herhalingsbericht.

Reactie Vos Kunststoffen:

Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat u niet op de hoogte bent gebracht van uw bestelling.

Landrieu

J Verschure

Komt afspraken na

Reactie Vos Kunststoffen:

Bedankt voor de goede review!

R Koenders

Plaatje HDPE besteld en keurig op tijd geleverd incl een paar proefstukjes.

Made By MiPa

Professioneel, goed en snel.

De bont

Fijn bedrijf met goede kwaliteits producten

Alfred

Netjes zijn de polycarbonaat platen aangeleverd. Netjes op maat.

Vos

Bestellen was niet mogelijk per telefoon. Moest het maar via site doen. Was niet erg klantvriendelijk

Reactie Vos Kunststoffen:

Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat we geen telefonische bestellingen aannemen. Dit om fouten te voorkomen. We streven ernaar om altijd klantvriendelijk te zijn, Onze excuses als dat bij u niet... Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat we geen telefonische bestellingen aannemen. Dit om fouten te voorkomen. We streven ernaar om altijd klantvriendelijk te zijn, Onze excuses als dat bij u niet het geval was.

Jacco Tombroek

Goede service en snel antwoord op mijn vragen. Goed product voor een goede prijs@

fellini

Goede makkelijke interface om de website om maatwerk te bestellen