Reinder

Aantal artikelen online besteld en ondanks de waarschuwing dat door de coronaproblematiek de levertijd langer kon duren dan gebruikelijk tóch binnen 2 werkdagen alle artikelen ontvangen.
Later...
Later per e-mail een specifieke vraag gesteld over de verwerking van een artikel en vrijwel 'per kerende post' een goed antwoord gekregen.

van kempen

Moest 3 maal een plaatje plexiglas hebben afgelopen zomer, levertijd viel reuze mee, enkele dagen. perfect geregeld, dank je wel.

Boon, C.J.

Uitstekende communicatie vanaf bestelling tot aflevering!

K. De Jong

Heel erg fijn bedrijf. Ik had een simpele kleine plexiglasplaat nodig, waar ik elders een hoog bedrag voor moest betalen kon ik bij Vos terecht voor een kleine €10! Verzending was snel, ondanks de... Heel erg fijn bedrijf. Ik had een simpele kleine plexiglasplaat nodig, waar ik elders een hoog bedrag voor moest betalen kon ik bij Vos terecht voor een kleine €10! Verzending was snel, ondanks de corona, en plexiglas is in goede staat aangekomen. Enorm blij mee en zal zeker mijn volgende aankoop rondom kunststoffen weer bij Vos doen.

Particulier

Voldoet volledig aan de verwachtingen die op de website worden gewekt.

Huiting

Super tevreden

BvRoosmalen

Gewoon top!

Particulier

Prima product en goede levering