9.8/10
9.8/10

Sjef Partouns

Net als vele andere ben ik wat huiverig om een grote aankoop via internet te doen. De service zoals het nakomen van de gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Een zeer nette uiterst behulpzame... Net als vele andere ben ik wat huiverig om een grote aankoop via internet te doen. De service zoals het nakomen van de gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Een zeer nette uiterst behulpzame eigen chauffeur komt de zending netjes afleveren en brengt het zelfs naar binnen.

Reactie Voordeelvloeren.nl:

Beste,
Wat fijn dat je toch het vertrouwen in ons hebt gehad om de bestelling te plaatsen. Gelukkig ben je tevreden over onze klantenservice en bezorgservice!
Veel plezier van je prachtige...
Beste,
Veel plezier van je prachtige Quickstep vloer!~
Groetjes Team Voordeelvloeren

N. Kuhl

Super goed bedrijf met aardige en vriendelijke mensen
Goede service en als je teveel hebt kun dichte pakken weer terug geven en laten crediteren

Bas

Helder en een goede tijdige levering.

R de Rooij

Gewoon super, goede service

Reactie Voordeelvloeren.nl:

Beste,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent over de service...
Veel plezier met jouw nieuwe visgraat vloer, wordt vast erg mooi.
Groeten Team VoordeelVloeren

Iris vA

Snelle en betrouwbare levering

JJC van Stroe

Uitstekend

Ina Tiggelaar

Prettige, goed service. Kon de datum van levering zelf bepalen.

Ilonka Van der Boon

De ervaring begon niet goed.
Ik vond de korte reacties en de schrijfstyle (zonder aanhef begon de mail correspondentie van Ilona alle keren) niet prettig en niet netjes.
Ook vond ik haar...
De ervaring begon niet goed.
Ook vond ik haar reacties niet duidelijk. Maar dat zal te maken hebben, met dat ze heeeeeel kort waren.
Dat kan allemaal beter lijkt mij. U zou de correspondentie eens moeten terug lezen.
Vervolgens liep het gewoon verder goed. De vloer kwam zoals afgesproken en ook David, de bezorger, was vriendelijk en behulpzaam.
Mvg ilonka

TJA van der Laan

Bestelling aanpassen ging gemakkelijk, nabestellen ook