9.8/10
9.8/10

Ron

In 1 woord: SUPER!!!!!

Snel op gewenste datum leveren tegen een superprijs

Mevr. S. Goeken

Snel, klantgericht en goede pijs

Goede communicatie met klant, denken met je mee en zijn oplossingsgericht. Hebben ook goede spullen voor goede prijs. Afleverservice is top. En fijn dat ook de teveel gekochte pakken laminaat gratis... Goede communicatie met klant, denken met je mee en zijn oplossingsgericht. Hebben ook goede spullen voor goede prijs. Afleverservice is top. En fijn dat ook de teveel gekochte pakken laminaat gratis worden opgehaald. Echt een aanrader. Bedankt team Voordeelvloeren!

M.A.F.M Claes

Super en heel klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Super service

K.A Standing

Ik werd goed geïnformeerd, snelle levering, fijn dat het gratis bezorgd werd. 1 minpuntje, er zat 1 oud pak tussen met een label van een oude lichting,dit weet ik omdat wij al eerder dit type vloer... Ik werd goed geïnformeerd, snelle levering, fijn dat het gratis bezorgd werd. 1 minpuntje, er zat 1 oud pak tussen met een label van een oude lichting,dit weet ik omdat wij al eerder dit type vloer hebben gekocht, het pak was al uit de verpakking geweest en was opnieuw in plastic folie gewikkeld, helaas had 1 plank een kras. Wij hadden de vierkante meters exact uitgerekend dus waren genoodzaakt die ene plank te moeten gebruiken helaas. Als klant ging ik er vanuit daardoor dat iemand ooit een pak heeft geretourneerd en deze opnieuw is aangeboden aan een volgende klant. Mocht dit zo zijn dan zouden jullie de planken goed moeten nakijken. Verder tevreden.

Gratis levering boven een bepaald bedrag. Snelle levering,netjes bezorgd en op tijd.

R. Zwolsman

Duidelijke website met heel veel informatie en tips. Zelf afleverdatum aan kunnen geven is top. Vriendelijke chauffeur en heel fijn dat de doorgegeven tijd voor aflevering klopte. Aanrader.

Snelle reactie, zelf datum voor afleveren kiezen

F Wijnberg

Gewoon goed! Zelf een datum kiezen voor levering, goede communicatie, en dan ook nog geleverd op de afgesproken tijd!

S Timmermans-Voets

Mooie vloer en ondervloer tegen mooie prijs

Ondervloer voordelig bij vloer

Van der Lee Turbo Systems B.V.

Heel positief goede uitleg gekregen in de winkel en zonder moeite de ondervloer kunnen ruilen nadat ik de verkeerde besteld had.

H.M. De Laat

Zeer goed nette bezorger keurig op tijd

Duidelijke website

J Versaevel