9.8/10
9.8/10

Femke De Maat

Snelle persoonlijke levering en fijne hulp van de chauffeur. Snelle reactie in online chatbox.

Snelle levering en goede service

Mario Flier

Perfect komt zijn afspraken ma

van Dunschoten Cleaning Systems

Goddemaer Piet

Goede service, goede prijs , correcte afspraken, gewoon prima geregeld

Alles werkt zeer soepel en professioneel

AW Olders

Prima service.

Pvc tot binnen gebracht.mooi

M Schut

Zeer plezierig contact en goede informatie en service.

A.P.M. Hoogeboom

Ik ben uitermate tevreden over voordeelvloeren.
Voordat ik de bestelling plaatste had ik telefonisch contact wat bijzonder prettig verliep en de juiste info gaf.
Meteen de bestelling...
Ik ben uitermate tevreden over voordeelvloeren.
Meteen de bestelling geplaatst. Op de toch al erg scherpe prijs kreeg ik nog korting, dat was aangenaam.
Op de afgesproken tijd kwam Richard mijn bestelling brengen, echt geweldig tot in de berging. En ook Richard verdient een compliment, zo vriendelijk en behulpzaam.
Kortom alles top!

Zeer klantvriendelijk

Reactie Voordeelvloeren.nl:

Goedemiddag A Hoogeboom, bedankt voor deze prachtige review! Klinkt gek, maar dit voelt als een kadootje. Het compliment nam Richard met een lach in ontvangst. Het is erg leuk om te horen en te... Goedemiddag A Hoogeboom, bedankt voor deze prachtige review! Klinkt gek, maar dit voelt als een kadootje. Het compliment nam Richard met een lach in ontvangst. Het is erg leuk om te horen en te lezen. De keuze iDeal geeft een extra korting van 2% en dat is een beloning voor het vertrouwen van de klant. Je betaalt een groot bedrag vooraf en daar moet wat tegenover staan vinden wij. Heel veel plezier met de nieuwe vloer en succes met het leggen.
Vriendelijke groet namens het hele team van Voordeelvloeren

ed zwering

In de winkel kregen wij zeer uitgebreide informatie

Info en prijs

A Bosma

Zeer goed. Snelle levering en zelfs nog op de valreep extra kunnen laten bezorgen.

H.P Selst

Toppie