9.8/10
9.8/10

E. Vis

Heel goed. Ik raad anderen aan om ook hier te bestellen.

Henckens Vital

Fantastische ervaring! Een echte aanrader!

Duidelijke weergave van de producten. Ook de producten die je verder nodig hebt zoals ondervroeg, plinten,…worden netjes voorgesteld. Eveneens een gemakkelijke website waar je vlot je bestelling kan... Duidelijke weergave van de producten. Ook de producten die je verder nodig hebt zoals ondervroeg, plinten,…worden netjes voorgesteld. Eveneens een gemakkelijke website waar je vlot je bestelling kan plaatsen. Er is meestal iemand als chatpersoon online om je correct verder te helpen indien je vragen hebt. Mooie kortingen en direct een correcte prijs. Een dikke proficiat aan jullie prestaties!
Eveneens een dikke proficiat en dankjewel aan Richard die een aangename, vlotte en uiterst vriendelijke levering verzorgde. Hij plaatste zorgvuldig alles in onze gang. Fantastisch hoor!

R. Smolenaers

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Patricia Evers

Super service was op zoek naar een zwarte vloer had hem gevonden bij een andere webshop daar was het onduidelijk over de hoeveelheid ze moeten me nog terug bellen vond voordeelvloeren 2 dagen later... Super service was op zoek naar een zwarte vloer had hem gevonden bij een andere webshop daar was het onduidelijk over de hoeveelheid ze moeten me nog terug bellen vond voordeelvloeren 2 dagen later super service zeer vriendelijke personeel werd goed uitgelegd de website geeft ook gelijk aan wat je allemaal nodig heb rekent het gelijk voor je uit op en top een geweldige service en dat is zeer moeilijk te vinden deze tijd de bezorger was ook super vriendelijk eindstand een super winkel

Ashley Kruishaar

Echt geweldige service. Niets op aan te merken. Prachtige vloer besteld (impressive patterns van quick step, brown oak) en vanwege de lastige kleur had ik verwacht dat de beschikbare plinten net off... Echt geweldige service. Niets op aan te merken. Prachtige vloer besteld (impressive patterns van quick step, brown oak) en vanwege de lastige kleur had ik verwacht dat de beschikbare plinten net off zouden zijn qua kleur. Om die reden eerst nog niet besteld en alleen voor het laminaat en ondervloer gegaan. Paar dagen later toch spijt en alsnog een nabestelling gedaan voor universele plakplinten. Gebeld vanwege de verzendkosten die erbij zouden komen vanwege het lagere bedrag en Pim kwam gelijk met oplossingen zodat ik dit niet hoefde af te rekenen. Hij zou ervoor zorgen dat de plinten in dezelfde bestelling meegeleverd zouden worden. Bij levering ook nog gratis een fles speciaal schoonmaakmiddel van quick step gehad. Behulpzame lieve mensen, goede kwaliteit en alles binnen de afspraken. Echt een aanrader!

Kwaliteit, klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, eigenlijk alles wel wat je kan bedenken en nodig hebt.

R. Neve

Super goed geholpen na telefonisch contact en de bestelling die we hebben gedaan is prima geleverd door een vriendelijke chauffeur. Dit verdiend een pluim voor het bedrijf.

Hendrik Spoelman

Goed en snel

L.H. Herben

Ik doe graag zaken met bedrijven die zeggen wat ze doen en ook nakomen. Dat heef dit bedrijf allemaal in huis.

Duidelijke communicatie.

MP Jasiak

Snelle levering, goede service, ik raad 100% aan

M.Sandee

Super klantvriendelijk en flexibel!

Goede,vriendelijke en snelle communicatie