9.8/10
9.8/10

P.F.J.M. Wauben

Kan alleen maar zeggen TOP! Had verkeerde plinten besteld voor mijn pvc klikblaminaat;kreeg direct een email dat dit de verkeerde keuze was, of ze dit mochten wijzigen. Prima toch! De levering was... Kan alleen maar zeggen TOP! Had verkeerde plinten besteld voor mijn pvc klikblaminaat;kreeg direct een email dat dit de verkeerde keuze was, of ze dit mochten wijzigen. Prima toch! De levering was precies op tijd zoals afgesproken. Perfect ingepakt en geleverd door een zeer sympatieke en vriendelijke chaufeur Richard. Niets dan lof.

snelle levering - super service - goede prijs

M de Kort

Het bestellen ging erg makkelijk en werd erg snel geleverd. spijtig genoeg waren er 6 delen beschadigd, best veel als je nagaat dat er maar 4 in een pakket zitten. ik had dan ook maar net genoeg.

goed en duidelijk

M. van Velzen.

Voor de derde maal hier een bestelling geplaatst en naar dikke tevredenheid afgeleverd. Alles werd netjes naar binnen gezet wn gecontroleerd. We zijn wederom blij met een mooie nieuwe vloer!

-Overzichtelijke website
-Klantvriendelijk
-Telefonisch goed bereikbaar
-Komt afspraken na

A.S. Quintero Rivera

Ze waren dicht en ik zou mijn vloer te laat gaan ontvangen om het te laten acclimatiseren, desondanks het feit dat ze gesloten waren voor bouwvak ben ik te woord gestaan en hebben ze ervoor gezorgd... Ze waren dicht en ik zou mijn vloer te laat gaan ontvangen om het te laten acclimatiseren, desondanks het feit dat ze gesloten waren voor bouwvak ben ik te woord gestaan en hebben ze ervoor gezorgd dat ik het optijd had, bezorger was ook nog eens ontzettend vriendelijk!

Z.R. Marantika

Bij voordeel vloeren was onze quickstep Signature 4763 vloer ook echt het voordeligst. En wat een mooie vloer is dit! Net echt hout! Daarnaast is de combideal met de ondervloer ook echt ideaal!!... Bij voordeel vloeren was onze quickstep Signature 4763 vloer ook echt het voordeligst. En wat een mooie vloer is dit! Net echt hout! Daarnaast is de combideal met de ondervloer ook echt ideaal!!
Toen we uiteindelijk nog plinten nodig hadden werd er goed meegedacht door de klantenservice en naar een oplossing gezocht. Bezorgen ging ook prima!! Helemaal top hier.

Zeer klantvriendelijk, denken mee!

L. Slingerland

Goede service, volgens afspraak keurig op tijd geleverd. Vriendelijke chauffeur.

spullen keurig ingepakt, keurig op tijd in het afgesproken tijdblok

E. Vis

Heel goed. Ik raad anderen aan om ook hier te bestellen.

Henckens Vital

Fantastische ervaring! Een echte aanrader!

Duidelijke weergave van de producten. Ook de producten die je verder nodig hebt zoals ondervroeg, plinten,…worden netjes voorgesteld. Eveneens een gemakkelijke website waar je vlot je bestelling kan... Duidelijke weergave van de producten. Ook de producten die je verder nodig hebt zoals ondervroeg, plinten,…worden netjes voorgesteld. Eveneens een gemakkelijke website waar je vlot je bestelling kan plaatsen. Er is meestal iemand als chatpersoon online om je correct verder te helpen indien je vragen hebt. Mooie kortingen en direct een correcte prijs. Een dikke proficiat aan jullie prestaties!
Eveneens een dikke proficiat en dankjewel aan Richard die een aangename, vlotte en uiterst vriendelijke levering verzorgde. Hij plaatste zorgvuldig alles in onze gang. Fantastisch hoor!

R. Smolenaers

Geweldige service en klantvriendelijkheid