Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Blankenvoort

Zeer tevreden over deze site, zal hier ook als eerste zoeken naar een vakantie of weekend weg

Duidelijk en leuke aanbiedingen

Als er meer dagen geboekt kunnen worden

Verburg

Snel geregeld en nog volop keuze

Makkelijk tecregelen

Mirjam

Overzichtelijk

Stefaan berteloot

Eenvoudig boeken

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en ruim aanbod aan arrangementen

Yvonne

Super geregeld

Overzichtelijk en betaalbaar

Mark Eijkenbroek

I.v.m het Coronafyrus werd onze midweek 20-04 t/m 24/4 Oostappen geannuleerd en krijgen wij niet de mogelijkheid om volgend jaar dezelfde tijd of elders alsnog te gaan. Zo word er dus een... I.v.m het Coronafyrus werd onze midweek 20-04 t/m 24/4 Oostappen geannuleerd en krijgen wij niet de mogelijkheid om volgend jaar dezelfde tijd of elders alsnog te gaan. Zo word er dus een behoorlijk bedrag van je gestolen en de enige mogelijkheid om met je dochter een paar dagen erop uit te gaan ontnomen. Schandalig en ik zal nooit meer gebruik maken van voordeeluitjes of het vakantiepark Oostappen.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Heb ik niet mogen ontdekken

Mensen de gelegenheid geven tot een andere optie

Freek van Limbeek

Zeer vriendelijke en hulpvaardige klantenservice. Reageren heel snel en adequaat op onze vragen. Zelfs heel behulpzaam als je een boeking wilt annuleren. Ze doen door hun werkwijze echt aan klanten... Zeer vriendelijke en hulpvaardige klantenservice. Reageren heel snel en adequaat op onze vragen. Zelfs heel behulpzaam als je een boeking wilt annuleren. Ze doen door hun werkwijze echt aan klanten binding.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Klantvriendelijk en ze reageren heel snel op je vragen.

Op hun website zou de mogelijkheid moeten hebben om favorieten op te slaan. Dat zou het zoeken een stuk makkelijker maken.

Petra

Goedkoop is duurkoop!
Goedkoop is duurkoop!
Hotel am Fang is niet voor rede vatbaar! Wij zijn door gezondheids redenen niet meer in staat om te gaan. Krijgen geen geld terug alleen een voucher. Wij kunnen praten als brugman... ze begrijpen het niet of willen het niet begrijpen! Bah bah wat onprofessioneel! Ik begrijp dat hotels en horeca het moeilijk hebben in deze tijd, maar ze zijn niet de enige.... egoïstisch hoor !
Zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop!!!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Ook voordeeluitjes is waardeloos!

Niet zo egoïstisch zijn in deze tijd

Ine

Helaas heel star met geld terug geven

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Goedkoop is soms dus duurkoop

Luisteren naar de klante

Balfoort

Slechte klantenservice

Makkelijk te boeken

Boek nooit via voordeeluitjes! Eenpersoonstoeslag is anders dan aangegeven in de voorwaarden, omdat we daar op de dag van aankomt achter kwamen konden ze helaas niet het tarief van de voorwaarden op... Boek nooit via voordeeluitjes! Eenpersoonstoeslag is anders dan aangegeven in de voorwaarden, omdat we daar op de dag van aankomt achter kwamen konden ze helaas niet het tarief van de voorwaarden op de factuur zetten. Ze zagen het als een wijziging, dus volledige bedrag is in rekening gebracht. Erg klantonvriendelijke klantenservice. In het hotel gaven ze aan dat het via hen goedkoper was om te boeken. Pure oplichting dus!