Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

Frank Simons

Heel slechte ervaring!! 1,5 dag voor vertrek blijkt het hotel overboekt te zijn. Alternatief veel duurder en dat moet de klant zelf bijbetalen!! Slechte service. Ik zou hier nooit boeken!!

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Hel leek zo'n leuke aanbieding.............

Zorg dat je een gelijkwaardig of beter alternatief hebt zonder dat de klant hoeft bij te betalen

Geachte mevrouw Simons - van den Broek,
Geachte mevrouw Simons - van den Broek,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard krijgen we liever een positieve review, maar we zijn ook blij met een negatieve. Want we nemen graag élke reactie van élke klant mee in onze pogingen, onze service en onze bereikbaarheid te optimaliseren.
Ik heb uw review naast uw boeking gelegd en ik ben 'blij' met uw signaal. De gang van zaken bevreemd mij namelijk ook. Let wel; overboekingen komen helaas voor en komen voort vanuit locaties en niet vanuit ons, maar e.e.a. behoort wel op een goede manier te worden opgepakt dan wel te worden afgerond. Ik ga me er verder in verdiepen en benader u er toch nog even over.
In ieder geval nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!

M.Butter

Positief

Voordelig. Ruime keuze

Megan

Super slechte communicatie

Leuke acties

Hele slechte service en communicatie. Telefonisch dagen lang onbereikbaar, te laat antwoord op mails en nutteloze ‘hulp’

Geachte mevrouw van der Waart,
Geachte mevrouw van der Waart,
Nu was het in de afgelopen periode uitzonderlijk druk op ons Contactcenter, vanwege de corona-gerelateerde onzekerheden. Op menig moment hebben zelfs andere afdelingen bijgesprongen. Het waren vreemde, nieuwe tijden voor u, maar ook voor ons! U moest soms net iets langer op antwoord wachten dan u van ons gewend bent. Hoe kwam dat? Ondanks de enorme drukte wilden we zoals gebruikelijk alle mensen, die we te woord stonden, de aandacht geven die ze verdienen. We wilden bovendien elke klant passende antwoorden geven of geschikte alternatieven bieden. In de coronaperiode kostte dat enorm veel uitzoekwerk en tijd. Vele mensen hadden immers vragen, wilden annuleren, omboeken of - net als héél veel anderen - deze zomer nog boeken voor een vakantie dichtbij.
Maar nogmaals bedankt voor uw review. Zo kunnen wij blijven werken aan een nog betere service en bereikbaarheid. En natuurlijk hopen wij u binnenkort weer te mogen begroeten voor een volgend uitje!

gerrit vd Heijden

goed te vinden

Thea Bekkers

Ik ben heel tevreden over het boeken, mijn vraag per mail en telefonisch. Zeer vriendelijk , en goed geregeld.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

goed bereikbaar en een vriendelijk persoon

hillsh

leuke deals

Bereikbaarheid

Geachte mevrouw Sabajo,
Geachte mevrouw Sabajo,

Vd Meule

Ko

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Redelijke prijzen en betalen bij aankomst

ik zou het niet weten

Susan Jordens

Duidelijk

jkuiper

veel keuze

sneller kortingscode geven waarmee jullie adventeren