Luc

Helemaal top! 10 jaar geleden een kast gekocht.
Recent een onderdeel afgebroken.
Mailtje gestuurd, kreeg een nieuw onderdeel gratis opgestuurd. En top communicatie.

Communicatie

Jurgen

In 2007 een complete schuifdeurkast besteld, ging er onlangs een geleidewieltje defect van 1 van de deuren. Ik dacht, ik kan het altijd vragen, mailtje gedaan met wat foto's en order van 2007.... In 2007 een complete schuifdeurkast besteld, ging er onlangs een geleidewieltje defect van 1 van de deuren. Ik dacht, ik kan het altijd vragen, mailtje gedaan met wat foto's en order van 2007. Binnen een uur een reactie, dat hij morgenochtend ging kijken en of hij alvast mijn adres kon krijgen, zodat hij het kon versturen. Terug gemaild met de opmerking "Als er kosten aan verbonden zijn, dat hij het, maar moest laten weten", kreeg volgende dag al de track & trace in de mail en de opmerking "kosten zijn voor ons", dat noem ik nog eens service, je kan hier best een kast kopen, dacht ik zo.

Service, ook na langere tijd. Gewoon TOP

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

Jurgen, allereerst bedankt voor deze mooie review. Mooi om te weten dan je ons na 16 jaar nog weet te vinden :-) Heel veel plezier nog met je kast en schuifdeuren gewenst en wees zuinig op de wielen... Jurgen, allereerst bedankt voor deze mooie review. Mooi om te weten dan je ons na 16 jaar nog weet te vinden :-) Heel veel plezier nog met je kast en schuifdeuren gewenst en wees zuinig op de wielen onderin de kast. Die zijn niet meer leverbaar helaas.
Vriendelijke groet namens het team van Voordeelkasten

Jean-Pierre Meuzelaar

In 2017 een Raffito schuifdeuropstelling aangeschaft bij VoordeelSchuifdeurkast.nl. Onlangs problemen met een van de softclose activators. Na e-mail contact te hebben gehad zijn er 4 nieuwe... In 2017 een Raffito schuifdeuropstelling aangeschaft bij VoordeelSchuifdeurkast.nl. Onlangs problemen met een van de softclose activators. Na e-mail contact te hebben gehad zijn er 4 nieuwe softclose activators opgestuurd.

Snelle reactie

Johannes Smit

Duidelijk, vriendelijk, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie boven

Gertjo Peek

Prima product en service

Kennis van zaken

Gerben

Goede ondersteuning, snelle reactie, goede service en een faire prijs

service en prijs

Bart

Gewoon goed

Klantcontact, snelheid support, duidelijke afspraken

Ruby vd Wiele

Zeer snelle en vriendelijke service

Behulpzaam en snelle reactie

Beste Ruby,
Wat leuk dat je een review achterlaat. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service die we bieden. Hier besteden we graag aandacht aan.
Veel plezier van jouw...
Beste Ruby,
Veel plezier van jouw schuifdeurkast.
Met vriendelijke groeten, Team VoordeelSchuifdeurkasten.

Maurice

Top service. Snel, vriendelijk en duidelijk.

Snelheid

Beste Maurice,
Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Veel plezier met jouw mooie kast!
Met vriendelijke groeten, Team Voordeelschuifdeurkast.nl

Ruby vd Wiele

Schuifdeuren

Goede kwaliteit, behulpzaam, snelle reactie en service