Bart

Gewoon goed

Klantcontact, snelheid support, duidelijke afspraken

Ruby vd Wiele

Zeer snelle en vriendelijke service

Behulpzaam en snelle reactie

Beste Ruby,
Wat leuk dat je een review achterlaat. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service die we bieden. Hier besteden we graag aandacht aan.
Veel plezier van jouw...
Beste Ruby,
Veel plezier van jouw schuifdeurkast.
Met vriendelijke groeten, Team VoordeelSchuifdeurkasten.

Maurice

Top service. Snel, vriendelijk en duidelijk.

Snelheid

Beste Maurice,
Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Veel plezier met jouw mooie kast!
Met vriendelijke groeten, Team Voordeelschuifdeurkast.nl

Ruby vd Wiele

Schuifdeuren

Goede kwaliteit, behulpzaam, snelle reactie en service

Laura

Snelle levering, goede communicatie en super mooie deuren!

Dit bedrijf komt hun afspraken na, prachtige deuren.
Snelle en nette levering.

Sjef

Heel goed bedrijf. Denken mee. Zijn zorgvuldig. Communiceren precies. En beschikken over vakmensen.

Klantgericht, vriendelijk, gastvrij

Marc

Zeer goed. Heb in eerste instantie 3 sterren gegeven, Dit omdat ik nog 2 frontjes van de lades miste. Zodat ik nog niets kon zeggen over de after sales. Maar dit is perfect gelopen. Frontjes werden... Zeer goed. Heb in eerste instantie 3 sterren gegeven, Dit omdat ik nog 2 frontjes van de lades miste. Zodat ik nog niets kon zeggen over de after sales. Maar dit is perfect gelopen. Frontjes werden direct besteld en op juiste dag en tijdstip afgeleverd. Kast nu volledig gemonteerd. En zeer blij mee. Pim en Huub bedankt. Volgende keer de binnendeuren. : )

Nakomen afspraken.

Marc

Goed ( mail ) contact met het bedrijf. Niet te beroerd om een offerte voor je aan te passen. Duidelijke en leesbare offerte. Kast geleverd op afgesproken tijdstip! En aardige chauffeur, Dus tot nu... Goed ( mail ) contact met het bedrijf. Niet te beroerd om een offerte voor je aan te passen. Duidelijke en leesbare offerte. Kast geleverd op afgesproken tijdstip! En aardige chauffeur, Dus tot nu toe helemaal prima. Deze week de kast monteren, hoop dat alles compleet is en ik hem goed gemonteerd krijg !

Contact met bedrijf. En snelheid met beantwoorden van vragen.

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Op de achterzijde van het inlegvel bij iedere deur is de beschrijving van de montage. Bij een interieur is dat bijgevoegd in een pak legplanken. Bij vragen, help... Bedankt voor je uitgebreide reactie. Op de achterzijde van het inlegvel bij iedere deur is de beschrijving van de montage. Bij een interieur is dat bijgevoegd in een pak legplanken. Bij vragen, help ik je graag. Veel plezier met je nieuwe kast.

Andre

Defecte verlichting schuifkast

Snelle reactie en goede service

Reactie VoordeelSchuifdeurkast.nl:

De verlichting was defect na een gebruik van ongeveer 3 jaar. Omdat het defecte model verlichting niet meer leverbaar is, hebben we de duurdere LED versie onder garantie geleverd.
Veel plezier...
Veel plezier met de nieuwe verlichting.

Li_JoAnn

Top - totaal geen problemen!

Service gericht en goede communicatie