9.5/10
9.5/10

Debbie

Goed advies in de winkel gekregen en een top service. Laminaat is zelfs bezorgd tijdens jullie vakantie en bij levering nog wat tips gekregen over het leggen. Wij zijn super blij me onze nieuwe...

Goed advies, goede service en goede prijs!

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt Debbie voor je prachtige reactie.
Veel plezier met je nieuwe vloer en een goed woordje in de kennissen kring stellen we zeker op prijs.

Vriendelijke groet,
Pim van Dillen, manager klantenservice

Willemien

Snelle service, goed contact en binnen 24 uur afgeleverd. Vooraf gebeld over het tijdvak waarin ik de chauffeur kon verwachten.

Snelle aflevering!

Angela

Erg fijne service. We hadden een kleine bestelling laminaat. Er werd contact gezorgd met ons, omdat dit merk een nieuw kliksysteem had gekregen. De bestelling was een aanvulling op op ze oude...

Zeer goed. Goede webside. Nog telefonisch contact gehad, werd gelijk opgenomen en kreeg de juiste informatie

De mailwisseling. Je word goed op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat het geleverd zou worden. Op de afgesproken tijd.

Kristina & Dominic te Groenlo

Mijn ervaringen zijn bijzonder goed. Echt een bedrijf waar je zaken mee wilt doen en ik dus ook gedaan heb. Waarom heb ik voor hen gekozen:
- scherpe prijs, zeker in combinatie met de...

Zeer goede communicatie!

Heel goed

Goede website en service

van der Zande

Duidelijke informatie, goede prijs en snelle levering. Aanrader!

jj esenkbrink

Prettig contact vanaf bestelling tot en met levering. Netjes gebeld over de levertijd. Keurig bezorgd binnen de afgesproken levertijd. Produkten waren zorgvuldig ingepakt.

Accurate afhandeling en levering

Mark

Goede website, goede service, prima bezorging

service en informatie