Lucie Kooistra

Uitstekende service. Via de app en de live chat krijg je goeie, professionele adviezen. Erg klantvriendelijk ook! Helemaal TOP!

Uitstekende klantenservice!

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je tijd om deze reactie te schrijven. Wordt zeer gewaardeerd door ons hele team!
Veel plezier met je nieuwe vloer in je nieuwe woning.

Vriendelijke groet,
Manager klantenservice
Pim van Dillen

Edward Bernhard

Uitstekend advies, vriendelijke en snelle afhandeling en een klantgerichte bezorger die bovendien meehielp met sjouwen. Willem mag van mij "werknemer van de maand" worden. Super vriendelijk!

Flexibele en klantgerichte houding van medewerkers. Retourservice is een plus.

Huub Mollink

Goed, duidelijk. Zowel de website als de service. De sms functie vonden we erg prettig, zo wisten we waar we aan toe waren. Bij vorige bestellingen waren wij ook altijd heel erg tevreden!

Communicatie, overzichtelijke website, prijs/kwaliteit, service, aardig personeel

Erik jan Bokma

Duidelijke afspraken.snelle levering.vriendelijke bezorger.retour materiaal ook geen probleem.in enkele dagen het geld teruggestort op rekening.super bedrijf.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Jeroen

Goede service, snelle levering!

Snelle levering, heel goed binnen tijdsvak geleverd. Ook heel duidelijk wat de regels zijn omtrent laminaat binnen brengen.

Jerry kuijpers

Zeer goede service. Stalen laminaat netjes verpakt en bezorgd. Via de telefoon advies gevraagd welke ondervloer ik het beste kon bestellen. Hier is duidelijk uitleg gegeven wat de voordelen van elke...

Goede service. Via telefoon of een app duidelijke uitleg en goede kennis van zaken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Tim

Voor de 2de keer een Quickstep laminaatvloer besteld. Keurige aflevering en een aardigheidje ontvangen omdat het pasen was. Erg attent. Teveel bestelde pakken zijn gratis opgehaald en geld staat al...

Kantgericht en uitstekende service en prijs

L de Vente

Uitstekende service, alles volgens afspraak geregeld. Zeer tevreden.

Afspraak is afspraak.

V. Mengotas

Experience was very good as for the novice in this field. long support hours via chat system did help me to choose what I want quickly and pain free.

assortiment, product description, associated products of your wanted item, live support

weerman

Prettige mensen, goede voorlichting, denken met je mee

duidelijk stappenplan
goed overzicht
makkelijk in te dienen order