Ed

Uitstekende ervaring. Snel geleverd en keurige afhandeling, top!

Keuze, ook voor bijbehorende producten

M,.Koot

Uitstekend

Goede telefonische informatie.

Connie

Super

Snelle levering en goed geïnformeerd over het afleveren

Terpstra

Uitstekende ervaringen, zowel online als telefonisch. Vooral na telefonisch contact en vervolgens de snelle acties steeg het vertrouwen naar 100 %.

Prima praktische informatie zodat het kiezen van het juiste materiaal een fluitje van een cent wordt.

J. Terpstra

Nadat we online hadden besteld, ontdekten we dat teveel plakplinten hadden besteld. Eén telefoontje was voldoende dit te wijzigen en ontvingen we binnen een dag het te veel bedrag terug.

Daar de informatie op de website kort en praktisch was, verliep het bestellen uitstekend

Marjolijn

We hebben hier onze nieuwe pvc klikvloer besteld. Informatie is prima, prijs ook (leuke aanbieding), leverdatum hebben we later zelf nog iets opgeschoven en dit was geen probleem. Bezorger kwam... We hebben hier onze nieuwe pvc klikvloer besteld. Informatie is prima, prijs ook (leuke aanbieding), leverdatum hebben we later zelf nog iets opgeschoven en dit was geen probleem. Bezorger kwam keurig binnen het tijdvak. 1 van de pakketten bleek helaas beschadigd, dit hebben we gemaild en ook hier werd snel op gereageerd. De vloer moeten we nog gaan leggen, dus met eventuele retouren/bijbestellen hebben we nog geen ervaring, maar met dit bedrijf heb ik wel alle vertrouwen dat dit ook goed komt.

Sjoerd

Alles zoals je hoopt dat het zal zijn. Heel fijn dat je de precieze bezorgdatum kan kiezen.

Dunja

Duidelijk

Lotte Cuperus

Wij zijn erg tevreden met de service die voordeellaminaarvloeren levert. Na het plaatsen van de bestelling een telefoontje ontvangen met de vraag of we wisten dat een ondervloer niet nodig was bij... Wij zijn erg tevreden met de service die voordeellaminaarvloeren levert. Na het plaatsen van de bestelling een telefoontje ontvangen met de vraag of we wisten dat een ondervloer niet nodig was bij de bestelde vloer. En we deze dus niet voor niets kochten. Medewerkers zijn medenkend en proactief.
De bezorger was zeer vriendelijk en vrolijk.
Ook de retourservice is zeer fijn, en wordt gemakkelijk en snel geregeld. En hiermee gaan we verspilling tegen.

Kortom een zeer positieve ervaring!

Service - Klantgericht

J. Boonstra

Goede service en vriendelijke mensen.

Duidelijke afspraken..