9.5/10
9.5/10

Prima, in overleg de tijd van leveren bepaald. En er is ook netjes op die tijd geleverd.

Makkelijk online te bestellen

Snijder Woerden

Goede service en vlotte en correcte levering!

Cor Keus

Hele duidelijke site en mooie markt conforme prijzen
Afleveren prima verzorgd netjes van te voren gebeld hoe laat er geleverd gast worden
Ik zal jullie zeker bij anderen aanbevelen

Snelle en duidelijke afhandeling
Duidelijke factuur
Prijs

Toine

Kwalitatief hoogwaardige producten tegen een goede prijs. Via de website 50m2 laminaat besteld en geleverd gekregen op afgesproken tijdstip. Zowel het laminaat (QS Largo LPU 1505) als de ondervloer...

De website leid je makkelijk door de stappen heen en mocht je het niet zelf willen leggen dan weet je ook gelijk wat de kosten zijn als je het laat doen. Indien je iets teveel besteld hebt dan kunnen ongeopende pakketten retour. Deze worden dan netjes thuis afgehaald. Een unieke service!

J.C.M. van Beek

Goede service.

Snelle levering. Een goede, attente bezorger. Goede bereikbaarheid (telefonisch).

Jeroen Bouma

Bestelling geplaatst, bestelling juist en snel geleverd, overtollig laminaat terug gebracht, geld terug gekregen, niets te klagen!

Snel geleverd, snel retour

Heel goed en positief! Goed geholpen en keurige bezorging.

Snelle reactie op appje en vriendelijke bezorger. Die vertelde ook wat jullie als bedrijf meer doen en dit zou voor ons interessant kunnen zijn als wij gaan verhuizen.

Laminaat besteld, keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en op tijd geleverd.

Bart

Van te voren gebeld voor info. Wij zijn goed geïnformeerd. Bestelling gedaan via internet. Dit ging makkelijk en spullen werden snel en op tijd geleverd. Mijn vrouw mag niet tillen en ze hebben het...

Helemaal volgens afspraak.
Makkelijke site
Vriendelijk personeel.
Goede prijs

Tevreden klant

Zo hoort een webshop te zijn. Na 23.00 via WhatsApp een vraag, meteen een duidelijk antwoord. Vervolgens bestelling op geplande datum bezorgd. En een dag vooraf gebeld voor het tijdstip. Tot slot...

Klantgericht en goedkoop