Lida

Geweldig bedrijf

Zowel online als in de zaak laminaat bekijken
Verkoop van grote merken
Veel keus
Vriendelijke ontvangst in de zaak

Pieter van Keulen

Heb voor de tweede keer een vloer besteld bij dit bedrijf. Dit keer werd de vloer keurig volgens afspraak thuis bezorgd. Alle verpakkingen waren heel. Heb voor dit bedrijf gekozen vanwege de... Heb voor de tweede keer een vloer besteld bij dit bedrijf. Dit keer werd de vloer keurig volgens afspraak thuis bezorgd. Alle verpakkingen waren heel. Heb voor dit bedrijf gekozen vanwege de gunstige prijzen.

Goede hulp van klantenservice gehad.

van hout

Voor ons hele huis ondervloer en laminaat besteld in dezelfde kleur. Gehele partij werd op hele korte termijn tegen aantrekkelijke prijzen geleverd. Contact verliep super! Vriendelijke correcte... Voor ons hele huis ondervloer en laminaat besteld in dezelfde kleur. Gehele partij werd op hele korte termijn tegen aantrekkelijke prijzen geleverd. Contact verliep super! Vriendelijke correcte berichten tijdens bestel proces en vriendelijke behulpzame chauffeur die ruim voor levering de bezorgtijd doorgaf! Alles naar 100% tevredenheid!

Super communicatie en snelle bezorging!

B.W. Rijkaart

Overzichtelijke en behulpzame website bij het kiezen van de vloer plus toebehoren. Vlotte reactie via de mail. Correcte levering en zelfs gratis ophalen van teveel besteld laminaat. Kleur aminaat... Overzichtelijke en behulpzame website bij het kiezen van de vloer plus toebehoren. Vlotte reactie via de mail. Correcte levering en zelfs gratis ophalen van teveel besteld laminaat. Kleur aminaat zoals getoond op de website. Kortom, zeer tevreden!

Handige website met keuzehulpen. Vlotte reacties via mail en correcte levering.

E.J Drosterij / Chisel64

Ik zocht specifiek hoekprofielen brons of messing look. Het liefst voorgeboord. Hoewel op uw website alleen zelfklevende profielen staan, werd mij na chatcontact een offerte toegezonden met daarin... Ik zocht specifiek hoekprofielen brons of messing look. Het liefst voorgeboord. Hoewel op uw website alleen zelfklevende profielen staan, werd mij na chatcontact een offerte toegezonden met daarin exact datgene wat ik zocht. Uitstekende service! Levering verliep ook perfect. Hartelijk dank en wellicht tot een volgende keer.

Meedenken met mij als potentiële klant. Zenden van passende offerte. Levering netjes op tijd. Product goed verpakt en van hoge kwaliteit.

R Pronk

Makkelijk kiezen, en bestellen

Estrella Blairon

Zeer goede en snelle levering

snelle levering, zelf datum mogen kiezen. Altijd alles netjes geleverd zonder vertragingen. Top!

A den Ouden

Ik ben met een vriendin zeer vriendelijk ontvangen. Het is moeilijk om laminaat uit te kiezen op de website. De medewerkster was heel kundig en we zijn fantastisch geadviseerd.

- Veel keus
- Prachtige laminaatsoorten
- Zeer kundig advies
- Fijne service, o.a. door pakken laminaat die niet gebruikt zijn gratis op te komen halen.

sjm van de Aa

Netjes geholpen goede service