Remco

Duidelijke website, goede producten, heldere communicatie en goede prijzen

Kosteloos ophalen en terugnemen van teveel bestelde goederen. Communicatie met betrekking tot levering

Super goede service

Alles staat duidelijk op de site en je wordt keurig gebeld dat je bestelling wordt geleverd

Rene

Zeer prettig zaken gedaan, communicatie verliep prima. Mogelijkheid tot pin betaling geeft een enorme rust als je met andere webwinkels al eens problemen hebt ervaren met leveren na betaling.

Nakomen van beloftes.

Marjolein Heijne

Eerst zocht ik op internet naar een laminaat winkel in de buurt waar ik online kon bestellen, veel korting kreeg maar wat ook in de buurt zit. Ik wilde namelijk mijn gekozen vloer in het echt kunnen...

Grote showroom waar ik de verschillende vloeren kon bekijken. Een goed aanspreekpunt om vragen te stellen en de werkwijze werd uitgelegd. Hierdoor kon ik gericht bestellen. Ik heb iets meer besteld omdat mij gezegd werd dat onaangebroken pakketten laminaat teruggebracht kunnen worden. Dit vind ik persoonlijk een heel prettig idee.
Het laminaat werd tot in de kamer bezorgd!! Super pluspunt!

Edwin

Inmiddels mijn 2e vloer gekocht en laten leggen door dit bedrijf en net als de eerste keer uitermate tevreden! Deze vakkundige mensen weten waarover ze het hebben waardoor ik goed advies kreeg en...

Vakkundige informatie, nette en duidelijke afhandeling, vriendelijke en nette mensen.

Bart

Prima service en mooi dat ze vaak voor kleine partijen van kleuren die al uit de handel zijn, je nog kunnen helpen

Snelle service, goede en snelle afwikkeling

Prima, in overleg de tijd van leveren bepaald. En er is ook netjes op die tijd geleverd.

Makkelijk online te bestellen

Snijder Woerden

Goede service en vlotte en correcte levering!

Cor Keus

Hele duidelijke site en mooie markt conforme prijzen
Afleveren prima verzorgd netjes van te voren gebeld hoe laat er geleverd gast worden
Ik zal jullie zeker bij anderen aanbevelen

Snelle en duidelijke afhandeling
Duidelijke factuur
Prijs

Toine

Kwalitatief hoogwaardige producten tegen een goede prijs. Via de website 50m2 laminaat besteld en geleverd gekregen op afgesproken tijdstip. Zowel het laminaat (QS Largo LPU 1505) als de ondervloer...

De website leid je makkelijk door de stappen heen en mocht je het niet zelf willen leggen dan weet je ook gelijk wat de kosten zijn als je het laat doen. Indien je iets teveel besteld hebt dan kunnen ongeopende pakketten retour. Deze worden dan netjes thuis afgehaald. Een unieke service!